Algemeen Vragen Topic
- jootjekadootje
- Member

- BerichtenCOLON 13
- GeregistreerdCOLON 21 Jun 2014, 18:50
Verkoopt Storybook Store nog posters? En zijn ze ergens anders in de parken of disney village te koop? Weet iemand ook welke er te koop zijn? Mijn dochter van tien wil graag een nieuwe grote voor in haar kamer...
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Op Disney Village is er een winkel waar je Disney art on demand kan bestellen en hier kan je posters en schilderijen krijgen met een afbeeldingen naar keuze deze kan je daar ook laten inkaderenjootjekadootje schreefCOLONVerkoopt Storybook Store nog posters? En zijn ze ergens anders in de parken of disney village te koop? Weet iemand ook welke er te koop zijn? Mijn dochter van tien wil graag een nieuwe grote voor in haar kamer...
In dit topic kan je er meer van terug vinden!D-Tekenaar schreefCOLONOp Disney Village is er een winkel waar je Disney art on demand kan bestellen en hier kan je posters en schilderijen krijgen met een afbeeldingen naar keuze deze kan je daar ook laten inkaderenjootjekadootje schreefCOLONVerkoopt Storybook Store nog posters? En zijn ze ergens anders in de parken of disney village te koop? Weet iemand ook welke er te koop zijn? Mijn dochter van tien wil graag een nieuwe grote voor in haar kamer...
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Hoi,
Ik zet 'm hier maar even neer, want het lijkt mij overbodig om er een nieuw Topic over te starten (zal vast al eens gevraagd zijn).
Wat zijn handige tips/aanraders voor bij een langer verblijf bij Disneyland Parijs?
Ik ben al een paar keer 2 dagen geweest met mijn vrouw, en dan let je nergens op. Je eet eens af en toe een frietje en je drinkt wat, maar eigenlijk let je niet zo op wat je uitgeeft.
We willen volgend jaar 4 dagen met het gezin gaan (kinderen 5 en 3) en dan let je toch wat meer op de prijzen. Nu weet ik dat er van die menu opties zijn (weet even niet hoe ze heten), maar vraag mij af of dat echt de moeite waard is!? Hoe snel heb je zoiets eruit?
Een ontbijt met Disney caracters is wellicht een leuke optie voor een keertje. Maar Buffalo Bill vind ik dus echt véél te prijzig, en denk ook niet dat de kinderen daar de aandacht voor hebben.
En zijn er meer van die handige weetjes die er wel toe doen bij een langer verblijf?
We hebben trouwens nog niet geboekt. Maar kun je dat soort dingen ook later regelen? Neem aan van wel.
Ik zet 'm hier maar even neer, want het lijkt mij overbodig om er een nieuw Topic over te starten (zal vast al eens gevraagd zijn).
Wat zijn handige tips/aanraders voor bij een langer verblijf bij Disneyland Parijs?
Ik ben al een paar keer 2 dagen geweest met mijn vrouw, en dan let je nergens op. Je eet eens af en toe een frietje en je drinkt wat, maar eigenlijk let je niet zo op wat je uitgeeft.
We willen volgend jaar 4 dagen met het gezin gaan (kinderen 5 en 3) en dan let je toch wat meer op de prijzen. Nu weet ik dat er van die menu opties zijn (weet even niet hoe ze heten), maar vraag mij af of dat echt de moeite waard is!? Hoe snel heb je zoiets eruit?
Een ontbijt met Disney caracters is wellicht een leuke optie voor een keertje. Maar Buffalo Bill vind ik dus echt véél te prijzig, en denk ook niet dat de kinderen daar de aandacht voor hebben.
En zijn er meer van die handige weetjes die er wel toe doen bij een langer verblijf?
We hebben trouwens nog niet geboekt. Maar kun je dat soort dingen ook later regelen? Neem aan van wel.
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
De half pension opties zijn voordelig als je de menu's en restaurants kiest die er voorgesteld worden voor jouw optie (standaard of plus op premium) je doet dan 10 tot 15% voordeel op de menu's. Neem je enkel een hoofdgerecht en dessert heb je er geen voordeel meer bij. Meer info vind je hier of de half pension opties: http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 6365#p6365aspers schreefCOLONHoi,
De laatste aanbiedingen om te boeken vind je hier: http://www.cafemickey.com/forum/promo.php
De standaard prijs voor Buffalo Bill is idd vrij duur, maar er zijn wel regelmatig acties om goedkoper te gaan! Soms ook op fnac.fr
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Als je de mogelijkheid hebt om met eigen auto te gaan is Davey Crocket Range een aanrader!
Dan verblijf je in een bungalow.
Dan kan je savonds zelf koken, sochtends zelf ontbijten en brood smeren voor in het park.
En er is voor de kinderen meer speelruimte dan in een Hotel.
Dit valt onder de Disney Hotels, dus qua arrangement (tickets/overnachting) komen er vaak mooie aanbiedingen voorbij.
Onderweg van het park naar bungalow kun je bij de plaatselijke supermarkt boodschappen doen. De campingwinkel is erg prijzig...
Dan verblijf je in een bungalow.
Dan kan je savonds zelf koken, sochtends zelf ontbijten en brood smeren voor in het park.
En er is voor de kinderen meer speelruimte dan in een Hotel.
Dit valt onder de Disney Hotels, dus qua arrangement (tickets/overnachting) komen er vaak mooie aanbiedingen voorbij.
Onderweg van het park naar bungalow kun je bij de plaatselijke supermarkt boodschappen doen. De campingwinkel is erg prijzig...
Toch nog een paar vragen over die maaltijdopties.Prins Adam schreefCOLON De half pension opties zijn voordelig als je de menu's en restaurants kiest die er voorgesteld worden voor jouw optie (standaard of plus op premium) je doet dan 10 tot 15% voordeel op de menu's. Neem je enkel een hoofdgerecht en dessert heb je er geen voordeel meer bij. Meer info vind je hier of de half pension opties: http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 6365#p6365
Een ontbijt zit toch al bij mijn hotel boeking, of niet!? Uitgebreid lunchen dat gaan we waarschijnlijk niet doen, Dus dan zouden we het beste de halfpension optie kunnen pakken. Toch? Dan ben je dus goedkoper uit dan dat je op de dag zelf ergens gaat eten. En het maakt niet uit welk restaurant (uit de lijst) je kiest? Want het ene is toch duurder dan het ander??
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Bij alle Disney hotels is ontbijt standaard inbegrepen behalve bij Davy Crocket, daar krijg je alleen ontbijt als je half of vol pension bijboekt.aspers schreefCOLONToch nog een paar vragen over die maaltijdopties.Prins Adam schreefCOLON De half pension opties zijn voordelig als je de menu's en restaurants kiest die er voorgesteld worden voor jouw optie (standaard of plus op premium) je doet dan 10 tot 15% voordeel op de menu's. Neem je enkel een hoofdgerecht en dessert heb je er geen voordeel meer bij. Meer info vind je hier of de half pension opties: http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 6365#p6365
Een ontbijt zit toch al bij mijn hotel boeking, of niet!? Uitgebreid lunchen dat gaan we waarschijnlijk niet doen, Dus dan zouden we het beste de halfpension optie kunnen pakken. Toch? Dan ben je dus goedkoper uit dan dat je op de dag zelf ergens gaat eten. En het maakt niet uit welk restaurant (uit de lijst) je kiest? Want het ene is toch duurder dan het ander??
De prijzen van de voorgestelde menu's die je met de half pension optie kan eten zijn overal ongeveer gelijk in prijs hoor.
Bv: Met de plus coupon van 33 euro kan je de menu van ongeveer 40 euro eten (inc frisdrank) bij bv Chez Remy of bij Café Mickey. Je vind veel menu's op deze site: http://www.dlpguide.com/planning/dining ... ant-menus/ en vaak staat erbij op die site welke half pension coupon je kan gebruiken bij welke menu.

Bedankt voor deze mooie link! Kan ik mij er in elk geval al wat meer in verdiepen. Maar als ik even snel bv kijk naar het Plaza Gardens restaurant, dan betaal ik daar 27,49 incl. drinken. en voor mijn plus coupon betaal ik 33,-!?
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Bij plaza gardens kan je eten met de standaard coupon die kost maar 26 euro. En denk dat het zonder coupon inc drank al dicht rond de 30 euro is in het restaurant zelf. (prijzen verhogen steeds en op dlrp today niet altijd de laatstse prijzen)aspers schreefCOLONBedankt voor deze mooie link! Kan ik mij er in elk geval al wat meer in verdiepen. Maar als ik even snel bv kijk naar het Plaza Gardens restaurant, dan betaal ik daar 27,49 incl. drinken. en voor mijn plus coupon betaal ik 33,-!?
Je vind waar je kan eten met welke coupon in de brochure van DLP of hier: http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 473#p22473
Met de duurste coupon (premium) kan je overal eten maar als je hiermee eet in de goedkopere restaurants doe je verlies! Dus je moet goed uitkijken waar je met welke coupon gaat eten.

Ik heb ook twee vraagjes. Als je een rugzak mee hebt in het park wat moet je dan doen bij attracties zoals Space Mountain? Want in de andere attracties kan je die natuurlijk gewoon meenemen maar in de wat hardere attracties lijkt me dat nogal moeilijk. En heeft iemand een idee van hoe druk het gaat zijn van maandag 1 december tot woensdag 3december?
@Tesfaye, ik heb nooit problemen gehad om een rugzak mee te nemen in een attractie of achtbaan. Door de G-krachten blijft je tas wel tussen je voeten/benen geklemd zitten 
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Je bent verplicht om je tas mee te nemen tijdend de ritjes, Maar zoals Laura al aangeeft, dit geeft nergens een probleem, gewoon tussen je benen klemmen.
Ik ben zelf vorig jaar geweest begin december, toen was het relatief rustig in het park. Er staat ergens een schema online. (Met de verwachte drukte) Maar die heb ik zo niet bij de hand...
Ik ben zelf vorig jaar geweest begin december, toen was het relatief rustig in het park. Er staat ergens een schema online. (Met de verwachte drukte) Maar die heb ik zo niet bij de hand...
@Laura : Ok dankje!
@Monster-E : Bedoel je deze: http://dlrpr.com/calendar/ Die had ik al bekeken maar andere mensen hun ervaring horen is altijd handig. Maar als het er vorig jaar rustig was zal het nu ook wel meevallen
Bedankt!
@Monster-E : Bedoel je deze: http://dlrpr.com/calendar/ Die had ik al bekeken maar andere mensen hun ervaring horen is altijd handig. Maar als het er vorig jaar rustig was zal het nu ook wel meevallen