Algemene info Halloween 2014
- fairy tale
- Member

- BerichtenCOLON 340
- GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 21:11
weet iemand al het programma vanaf 11 oktober die staat namelijk nog niet online.
en staan de slechteriken waarmee je op de foto kunt vanaf een bepaald tijdstip op het plein achter het kasteel?
en staan de slechteriken waarmee je op de foto kunt vanaf een bepaald tijdstip op het plein achter het kasteel?
Second star to the right and straight on until morning,
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00
De tijden van het Halloween entertainment staan op de planning, en die blijft gewoon hetzelfde.fairy tale schreefCOLONweet iemand al het programma vanaf 11 oktober die staat namelijk nog niet online.
Dus ook al staat het oude programma nog online, toch kun je de tijden al zien.
De Villains staan ook op het programma vermeld, onder "Maleficent's Court".

- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
- GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37
vorig jaar met Halloween met vrienden geweest met 2 zoontjes, 1 van 5jr en 1 van 12jrkizzy schreefCOLONZiet er tof uit,
Een vraagje nog, mijn 2 kinderen zijn (laten we het beleefd zeggen) geen helden in heel het halloween gebeuren , de heksen, geraamtes ed, maar als ik dan de fotos hier en daar bekijk valt dit allemaal precies wel goed mee of is dit een verkeerd beeld dat ik heb.....?
Dus een aanrader met kleinere kids of toch maar niet?
en ze waren beide helemaal niet bang. de jongste zelfs vd villians niet! ikzelf ( al bang als
donker wordt soms
de villians laten de kinderen ook wel rust als ze zien dat ze bang zijn maar zijn idd makkelijk te
omzeilen
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*