Disney DVD's welke heb jij?

Alles over Disney verzamelingen, Pins, Disney Boeken, Disney Muziek, ...
Gebruikers-avatar
judoka Jol
Member
Member
BerichtenCOLON 148
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2013, 15:57

Daar vraag je me wat dat wordt nog wat want ik heb er zo veel dat ik zelf niet een weet welke ik heb. Ik probeer ze eerst alle maal op een blaadje te zetten voor dat ik ze in dit topic ze.
Vanaf 1997 minstens 1 keer per jaar naar Disneyland Parijs. In 2000 en 2003 naar Walt Disney World te Orlando. En in 2007 naar Disney Resort te Anahem.
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

ThaBeautyBelle schreefCOLONWauwie Tinkerbell dat is niet niks.
Zit dan ook wel al een jaartje of 8 spaarwerk in, maar dan heb je ook wat :)
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
BibiTotoLover
Member
Member
BerichtenCOLON 763
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2014, 11:48

ThaBeautyBelle schreefCOLONEr is wel degelijk een genummerde versie van Taran en de toverketel te koop.
Die is er wel..
En dan als het goed is met deze voorkant;
Afbeelding

Ik had hem gekocht vóórdat ze genummerd werden, maar vind het genummerde hoesje mooier..
Ik heb namelijk deze voorkant;

Afbeelding
AfbeeldingWaiting for the day we'll meet. Afbeelding
Gebruikers-avatar
ThaBeautyBelle
Member
Member
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 19 Mei 2014, 14:00

Ja, die special edition heb ik die cover is inderdaad vele malen mooier.
Gebruikers-avatar
kizzy
Member
Member
BerichtenCOLON 272
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2014, 11:57

Iemand die me kan helpen met volgend probleempje? ... De pas aangekochte dvd van tarzan en van monsterrs inc werken niet in mijn dvdspeler, maar via laptop wel, andere dvds werken wel via dvdspeler....
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

kizzy schreefCOLONIemand die me kan helpen met volgend probleempje? ... De pas aangekochte dvd van tarzan en van monsterrs inc werken niet in mijn dvdspeler, maar via laptop wel, andere dvds werken wel via dvdspeler....
Kijk eens naar de regio van de Tarzan dvd. Als die niet compatibel is met je dvdspeler...
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

kizzy schreefCOLONIemand die me kan helpen met volgend probleempje? ... De pas aangekochte dvd van tarzan en van monsterrs inc werken niet in mijn dvdspeler, maar via laptop wel, andere dvds werken wel via dvdspeler....
Heb je die gekocht via internet?
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
kizzy
Member
Member
BerichtenCOLON 272
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2014, 11:57

Eentje via bol.com en eentje in het kruidvat , de andere die ik via bol.com samen heb gekocht was geen probleem
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

kizzy schreefCOLONEentje via bol.com en eentje in het kruidvat , de andere die ik via bol.com samen heb gekocht was geen probleem

Als ze via Bol en kruidvat gekocht zijn zou het geen probleem mogen zijn! Dan moet de regiocode achteraan de juiste zijn
Meer info over de code: http://nl.wikipedia.org/wiki/Dvd

Zou zeggen probeer het eens bij andere dvd speler dan je pc
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mulan
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2014, 09:02

Pfoe.. Ik heb alle Classics en alle Pixars (op MU na), een stel live-action films, wat sequels, Winnie the Pooh, Tinkerbell, wat Kerst en nog een aantal Disney Treasures dvd's.
She saw the world not always as it was, but as perhaps it could be.. with just a little bit of magic

Blog en Instagram
Gebruikers-avatar
ThaBeautyBelle
Member
Member
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 19 Mei 2014, 14:00

In sommige DVD Spelers willen de grijze discs niet werken, de reden is nog niet bekend.
Gebruikers-avatar
stitchke
Member
Member
BerichtenCOLON 31
GeregistreerdCOLON 10 Okt 2014, 20:06

Mulan schreefCOLONPfoe.. Ik heb alle Classics en alle Pixars (op MU na), een stel live-action films, wat sequels, Winnie the Pooh, Tinkerbell, wat Kerst en nog een aantal Disney Treasures dvd's.

ook genoeg ;) :)
1994 1dag
1993,1996,2002,2007,2013 santa fe
2003,2004 cheyenne
1995,2010,2014 Sequoia lodge
1998,2005,2006,2012 newport bay
2011 disney hotel
2013 all star movie resort (orlando)
Gebruikers-avatar
xmells
Member
Member
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2014, 14:33

Ik heb alle Disney-films nog op videoband! Helaas heb ik daar nu niet zoveel meer aan..=(
Gebruikers-avatar
Mulan
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2014, 09:02

stitchke schreefCOLON
Mulan schreefCOLONPfoe.. Ik heb alle Classics en alle Pixars (op MU na), een stel live-action films, wat sequels, Winnie the Pooh, Tinkerbell, wat Kerst en nog een aantal Disney Treasures dvd's.

ook genoeg ;) :)
Haha absoluut, geen idee waar ik ze nog moet laten! Een deel staat nu mooi in m'n kast, maar het andere deel zit weg gepropt in een laatje :P Zonde!
She saw the world not always as it was, but as perhaps it could be.. with just a little bit of magic

Blog en Instagram
Gebruikers-avatar
TheReal_BDLS
Member
Member
BerichtenCOLON 44
GeregistreerdCOLON 31 Jul 2014, 21:38

Afbeelding
Next Disney Trip 07-08-09 Juli 2015

Follow me on instagram @TheReal_BDLS

Disneyland Paris '99 Hotel Cheyenne
Disneyland Paris '04 Hotel New York