[2016] Swing Into Spring

Alles over het Disneyland Park.
BUTTON_POST_REPLY
marijndz
Member
Member
BerichtenCOLON 594
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2014, 19:21

erg veel zin in, ga volgend jaar waarschijnlijk in maart, en erg leuk met die nieuwe thema"s :)
Afbeelding
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Laura schreefCOLONZelf nog niet eens aan gedacht! Dat zou heel gaaf zijn, ik heb al wel character foto's gezien, maar dan uit WDW. Zou wel een extra reden zijn om te gaan voor mij (a)
Denk dat de foto's die je gezien hebt wel degelijk uit Parijs zijn hoor. Ze waren te zien tijdens een speciaal event.

Ik hoop stiekem ook wel op The March Hare en Chesire Cat, maar teveel hoop zou ik er alvast niet op vestigen aangezien er weinig pakken van beschikbaar zijn. Maar zeg nooit nooit! :p
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Jaco
Member
Member
BerichtenCOLON 208
GeregistreerdCOLON 13 Jun 2012, 09:21

'Think Alice in Wonderland' nice :D
To infinity and beyond!
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

@Dragy heb even nagekeken, en ik had m gezien op http://www.charactercentral.net/C1587_D ... reCat.aspx Zo te lezen was deze foto genomen op een Disney Cruise
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Maar neemt niet weg dat ie leuk blijft om te zien :-)
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Laura schreefCOLON@Dragy heb even nagekeken, en ik had m gezien op http://www.charactercentral.net/C1587_D ... reCat.aspx Zo te lezen was deze foto genomen op een Disney Cruise
Zoals Dragy al eerder vermelde zijn deze foto's uit Parijs!
Ze zijn van het Disney dreamers everywhere event .
Tijdens dit event ging de Disney prins samen met een hoopje fans naar alle parken en steeds kregen ze een hoopje speciale characters te zien in Dlp waren dit ondermeer Kuzco,izma,Kronk,de maartse haas,de kolder kat,Jessica rabbit en Roger Rabbit.Enkele van hun zijn daarna nog te zien geweest bij de brunch of met de Soirée . Er is volgens mij dus wel een waterkansje dat we toch wel iets mogen verwachten . Al weet je het nooit voor het werkelijk gebeurt!
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596

Wie weet krijgen we wel dit!

Afbeelding

Foto is trouwens genomen tijdens het Paasviering in Tokyo Disneyland.

Wat ook wel een leuke toevoeging zou zijn is Oswald the Lucky Rabbit. Konijnen passen toch wel erg goed met de lente, toch? ;)
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596

Enkele nieuwe geruchten die net verspreid werden over Swing into Spring 2015:
  • Welcome to Spring komt terug op Town Square, en wordt uitgebreid met Mary Poppins en haar vrienden!
  • Disney's Spring Promenade (op Central Plaza) wordt vervangen door Goofy's Garden Party!
  • En Thumper (Stampertje uit Bambi) zou zijn grote Disneyland Paris entree maken tijdens het festival!
Bron: DisneylandBerry
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Dragy schreefCOLONEnkele nieuwe geruchten die net verspreid werden over Swing into Spring 2015:
  • Welcome to Spring komt terug op Town Square, en wordt uitgebreid met Mary Poppins en haar vrienden!
  • Disney's Spring Promenade (op Central Plaza) wordt vervangen door Goofy's Garden Party!
  • En Thumper (Stampertje uit Bambi) zou zijn grote Disneyland Paris entree maken tijdens het festival!
Bron: DisneylandBerry

klinkt goed !

Ik hoop dat ik er dit jaar ook weer bij kan zijn.
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Ik vond de Spring promenade juist zo leuk, dus weet nog niet of ik daar blij mee moet zijn.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Hij was ook leuk met Mary Poppins enzo.
Maar Dit jaar was het jaar van Mary Poppins .
Met Saving mr Banks en de verjaardag van de film.

Ik sta zeker open voor nieuwe dingen al hoop ik wel dat ze dezelfde lijn houden of het nog beter maken.
DisneyBoyke
Member
Member
BerichtenCOLON 76
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2014, 18:14

volgens ED92 zou goofy's garden party er ook niet elke dag zijn, dat zou wel jammer zijn, hopelijk snel meer info daarover.
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

DisneyBoyke schreefCOLONvolgens ED92 zou goofy's garden party er ook niet elke dag zijn, dat zou wel jammer zijn, hopelijk snel meer info daarover.
Dit is hetzelfde als Spring Promenade en Welcome To Spring vorig jaar.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mulan
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2014, 09:02

Heeeel blij om Thumper, geweldig! Vind het wel heel jammer dat het thema niet Alice in Wonderland wordt, had er naar mijn idee perfect bij gepast. Hopelijk volgt er snel meer info!
Laatst gewijzigd door 1 op Mulan, in totaal 21 keer gewijzigd.
She saw the world not always as it was, but as perhaps it could be.. with just a little bit of magic

Blog en Instagram
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Tijdens "Goofy's Garden Party" zullen de wagens van Donald/Daisy en Mickey/Minnie blijven. Die van Mary Poppins wordt eruit gehaald. Er zijn wel castings gehouden voor dansers voor het seizoen, met ongeveer hetzelfde aantal als vorig jaar. Het lijkt erop dat Goofy's Garden Party ongeveer hetzelfde gaat zijn als Spring Promenade, maar met Goofy in de hoofdrol i.p.v. Mary Poppins, en kleine aanpassingen. Er is nog geen informatie over de muziek.

Bron: DLRP Express
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar