Hallo iedereen!
Ikzelf werk graag met klei, gewone witte klei die in open lucht uithard, dus niet die in de oven moet ofzo.
Daarom heb ik al enkel werkjes gemaakt voor mijn deco, als eerste was ik begonnen met Mickey, die is namelijk niet zo moeilijk toch? dus mijn eerste werkje was:
daarna volgde een Mickey voor kerst, helaas vind ik niet de afbeelding terug, dus die zal ik volgende maand moeten plaatsen als de kerst deco staat.
En tot slot heb ik me nu aan iets heel moeilijk gewaagd! (vind ikzelf) nog nooit had ik een echt vrouw/man gemaakt, laat staan een gezicht... maar nu ging ik ook deze uitdaging aan... terwijl mijn dochter met haar gewone gekleurde klei aan het werken was begon ik met mijn witte klei di hard word in open lucht. Het zou een Elsa worden,
Nu vroeg ik mij af of hier misschien nog mensen zitten die zich hiermee bezig houden?
Disney kunst in klei
- Miss Ariel
- Member

wauw wat knap!! zou ik niet kunnen hoor
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Ik doe zelf niks met klei of iets dergelijks (daar heb ik het geduld niet voor) maar Elsa vind ik echt heel mooi. Dat haar is ook heel knap gemaakt!

38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
dank jullie wel allemaal voor de mooie complimentjes.
@Jo : zo jammer dat Olaf is stuk gevallen
maar misschien kan je deze nog is maken, en vergeet hier dan zeker geen afbeelding te plaatsen he 
@Michelle : Elsa haar haar is uit allemaal kleine sliertjes klei opgebouwd voor het mooiste effect te krijgen, was dus ook echt wel een prullenwerkje hihi
@Jo : zo jammer dat Olaf is stuk gevallen
@Michelle : Elsa haar haar is uit allemaal kleine sliertjes klei opgebouwd voor het mooiste effect te krijgen, was dus ook echt wel een prullenwerkje hihi
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast