Disney's Halloween Party

Dragy
Moderator
Moderator

Het programma voor de Halloween Party staat online!!

Afbeelding

Meet Mickey Mouse (Fantasyland/ 20h30 - 23h45)
Mickey can’t wait to have cauldrons-full of fun with you dressed in his Halloween best!

Welcome to Halloween Night! (Main Street, U.S.A. to Casey’s Corner/ 20h30 - 21h45)
From Town Square to Casey’s Corner, some very special friends are waiting to welcome you tonight, ready to get the festivities underway!
--> Denk aan the March Hare, Chesire Cat, Up Characters en Darkwing Duck!

Halloween Happy Haunted Hallow (Frontierland / Cottonwood Creek Ranch / 20h30 - 23h30)
Meet’n’Greet some of your favourite Disney Characters and have your face painted Halloween-style whilst enjoying some country music!

Tiana and Friends on the Molly Brown (Frontierland / Molly Brown / 20h30 - 23h30)
Celebrate Halloween aboard the Molly Brown in the company of Characters from The Princess and the Frog.

Jack’s Cemetery (Frontierland / Thunder Mesa Riverboat Landing / 20h30 - 23h00)
Meet ’n’ greet Jack in front his Mausoleum

Disney Villains Tonight (Fantasyland / Castle Courtyard / 21h - 22h00)
Maleficent has summoned the Disney Villains to this year’s Halloween party! Join them if you dare for a spine-tingling meet ’n’ greet that’s sure to be a scream!

Jack Sparrow / Peter Pan / Wendy (Adventureland / Pirate Galleon / 19h45 - 00h15)
At Halloween, the galleon is without a doubt the most mysterious place to be! Keep your eyes wide open, as Peter Pan and Jack Sparrow could appear at any time!

Meet ‘n’ Greet with Aladdin and Friends
(Adventureland - Le Passage Enchanté d’Aladdin / 20h30 - 00h00)

Chewbacca / R2D2 / Darth Vader / Storm Troopers (Discoveryland / In front of Star Tours / 21h00 - 00h15)

Minnie’s Pirate Academy (Fantasyland / Castle Stage / 20h50 - 21h30 - 22h10 - 00h30)
Find out if you’ve got what it takes to be a truly swashbuckling pirate! With Minnie’s help, you’ll be dancing a jig, singing pirate songs and yo-ho-hoing in no time!

Goofy’s Shake Your Drums Show! (Discoveryland / Vidéopolis / 20h40 - 22h - 22h40 - 23h40)
Watch Goofy and his skeleton friends go Halloween crazy as they shake their bones to a devilishly good Brazilian drum beat!

Mickey’s Halloween Celebration (Parade Route / 22h45)
Join Mickey and Friends for a spooktastic parade celebrating the magic of Halloween! Miss it, miss out!

Disney Dreams! (Central Plaza / 23h30)
Anything’s possible at Halloween! Even nightmares can end up turning into magical Disney Dreams®!

Maleficent’s Promenade (Central Plaza / 20h30: 30 min)
A terrorific event hosted by Maleficent! Get ready to hear her cackling laughter ring out across Central Plaza as the Disney Villains take to the street for a chillingly thrilling Meet ’n’ Greet!

Halloween Disco - Very Dance Party (Discoveryland / Star Traders / 20h30 - 1h00)
DJs Stitch, Buzz Lightyear and Goofy pump out tunes from the roof of Star Traders amid a blaze of special effects, whilst the podium dancers set the dance floor on fire with some truly spooktacular moves!

Adventureland rhythms of the jungle (Adventureland / In front of Restaurant Hakuna Matata - 20h40 - 21h40 - 22h40 - 23h40: 25 min).
Baloo and King Louie are having a hauntingly good time shaking their bodies to the beat of the Tam-Tams Africans.

Bron: DlrpExpress
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Mouseketeer
Member
Member

Cheshire Cat en Shellie May worden mijn twee grote doelen van de avond!
Afbeelding
Annet
Member
Member

Ik ga voor degenen die ik vorig jaar gemist heb!
Miss Ariel
Member
Member

wauw ziet er echt superleuk uit!! hopelijk kan ik volgend jaar gaan
heel veel plezier aan iedereen die gaat gewenst :thumbs:
ik zal van jullie foto's en trip reports genieten ;)
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Dragy
Moderator
Moderator

De voorbereidingen voor Minnie's Pirate Academy en de Disco Very Dance Party zijn volop aan de gang. Café Mickey kan helaas zelf niet aanwezig zijn op Disney's Halloween Party, maar we wensen iedereen die wel gaat een fantastische avond!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Foto's: InsideDLParis
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
D-Tekenaar
Member
Member

ziet er leuk uit !

Jammer dat jullie niet kunnen gaan (ik ook niet)

achja dan maar wachten op foto's en filmpjes van de andere.
SlinkyDog
Member
Member

Veel plezier aan iedereen die gaat! Ik wacht geduldig op al jullie foto´s :chesire: :jack:
It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney
marijndz
Member
Member

veel plezier iedereen die gaat!!! :)
Afbeelding
popsel
Member
Member

hopelijk heeft iedereen ervan genoten :-) probeer om er volgend jaar wel bij te zijn :-)
Annet
Member
Member

Pffff het was niet al te best georganiseerd. Heb 2 character foto's kunnen scoren: de Aristocats en de Sultan. En die laatste met mazzel, want hij zou eigenlijk niet meer terugkomen omdat de mensen teveel drongen en geen rij vormden. Ja zet dan ook touwen neer om een rij aan te duiden denk ik dan...
marijndz
Member
Member

Annet schreef:Pffff het was niet al te best georganiseerd. Heb 2 character foto's kunnen scoren: de Aristocats en de Sultan. En die laatste met mazzel, want hij zou eigenlijk niet meer terugkomen omdat de mensen teveel drongen en geen rij vormden. Ja zet dan ook touwen neer om een rij aan te duiden denk ik dan...
2 charakters is inderdaad niet veel, maar wel erg gaaf dat je met de sultan op de foto bent geweest.
Afbeelding
kimberley2909
Member
Member

Annet schreef:Pffff het was niet al te best georganiseerd. Heb 2 character foto's kunnen scoren: de Aristocats en de Sultan. En die laatste met mazzel, want hij zou eigenlijk niet meer terugkomen omdat de mensen teveel drongen en geen rij vormden. Ja zet dan ook touwen neer om een rij aan te duiden denk ik dan...
Was het verder wel leuk?
Never lose hope
Annet
Member
Member

Het was wel gezellig. En Minnie's Pirate Academy was ook een erg leuke show.
Maar al met al heb ik er vorig jaar meer van genoten dan nu. Weet niet of ik volgend jaar weer zal gaan.
Dragy
Moderator
Moderator

Zo te lezen was deze Halloween Party heel wat minder dan vorig jaar. Dit was er allemaal te zien:

Maleficent's Promenade

Goofy's shake Your Drums Show

Minnie's Pirate Academy

Mickey's Halloween Celebration

En vooral characters, veel characters, maar ook erg druk, druk, druk!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Naast bovenstaande foto's waren ook Duffy, ShellieMay, Gaston, Frollo, Shan Yu, Old Hag, Maleficent,
Drizella, Anastasia, Stiefmoeder, Cruella, dr. Facilier, Peter Pan, Wendy, Jack Sparrow, Baloo, Ling Louie, Abu, Mickey, Minnie, Donald, Daisy, Goofy, Stitch, Angel En Darth Vader met Stormtroopers gesignaleerd in Disneyland Parijs!

Foto's: Disney_Moi
Rapunzel1
Member
Member

Wij zijn voor de eerste keer naar de Halloween party geweest: de sfeer die er hing was fantastisch, Minnie's academy was heel goed, park was mooi aangekleed, maar dat was het dan...
Was inderdaad slecht georganiseerd. Wij stonden kweet nie hoe lang aan te schuiven aan de Molly Brown voor prinses Tiana en prins Naveen, en als het dan bijna eindelijk aan jou is, verdwijnen die en krijg je Mr. Facilier te zien, die we al ontmoet hadden samen met alle andere villains tijdens de gewone dagen. Ik vroeg aan een castmember of we naar de andere kant mochten, want daar stond de krokodil, en dan zegt die doodleuk dat ik daar dan moest aanschuiven dan! De avond was bijna voorbij...
Veel characters inderdaad, maar je mag ze van ver eens zien en dan zijn ze weg!
Plaats reactie

Terug naar “Archief 2014”