Disney's Kerstseizoen 2014
Bedankt voor je foto's Anjuul, maar zoals D-Tekenaar al zei was het nieuws al bekend. Gelieve dan ook in de reeds bestaande topics te posten. Zo blijft het forum overzichtelijk.
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Bij Wreck-it Ralph en vooral Big Hero 6 krijg ik nou niet meteen een warm Kerstgevoel, haha. Beauty and the Beast en Tinkerbell lijkt me wel erg leuk!Dragy schreefCOLONVia DisneylandBerry weten we nu dat er heel wat nieuwe figuren te zien zullen zijn tijdens Disney Dreams! of Christmas.
Zo zien we Tinkerbell en haar vrienden, Fix-It Felix & Wreck-It Ralph, Belle en het Beest en zelfs Hiro & Baymax uit de nieuwste Disneyfilm Big Hero 6!
- JulieBogaerts1990
- Member

- BerichtenCOLON 114
- GeregistreerdCOLON 29 Apr 2014, 21:12
Net eens de Disneywinkel in Malaga/Spanje binnen geweest! Spijtig dat mijn valies al aan het maximum gewicht zit, anders had in ze allemaal mee! 

- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
- GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37
wat een leuken spullentjes!!
ik wist niet dat er in spanje een Disney store zat!
weet iemand ofdat zondag 9 november la decenste in het Disney hotel door gaat of niet?
weet iemand ofdat zondag 9 november la decenste in het Disney hotel door gaat of niet?
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
- GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
- MermaidLagoon
- Member

- BerichtenCOLON 164
- GeregistreerdCOLON 02 Apr 2014, 15:36
In Barcelona zit ook een Disney StoreMiss Ariel schreefCOLONwat een leuken spullentjes!!
Maar wat een leuke spulletjes inderdaad!
Ik ga vanaf de 10e, ik kijk zo uit weer naar alle kerstversieringen! <3
In Valencia ook, haha. Spanje heeft er blijkbaar aardig wat!Elysia schreefCOLONIn Barcelona zit ook een Disney StoreMiss Ariel schreefCOLONwat een leuken spullentjes!!
Maar wat een leuke spulletjes inderdaad!
Ik ga vanaf de 10e, ik kijk zo uit weer naar alle kerstversieringen! <3
Ohhh JINGLE BELLS! Tegen mij zei je Jungle Book, ik snapte er al niks van hahahaMermaidLagoon schreefCOLONGisteren gehoord dat de Jingle Bells sing-a-long uit DD!OC is gehaald en dat er in de plaats (uiteraard) een groot Frozen-stuk is met Love Is An Open Door, In Summer en Let It Go!
Normaal is de descente altijd van donderdag tot zondag, dus ik vermoed dat die op 9 november ook gewoon gaat doorgaan
denk dat het wel de laatste gaat zijn aangezien de figuren in de hotels verplaatst gaan worden naar de magische uren in het park.
ik heb Anna, Elsa en Merida dus net gemist in het disneyhotel, maar heb Anna en Elsa dan wel weer gezien bij de Frozen sing along.
Disney Dreams of Christmas vond ik vorig jaar zooo mooi
totaal anders dan de gewone Dreams maar echt minstens even mooi, kijk er naar uit om de vernieuwde versie dit jaar te bekijken 
ik heb Anna, Elsa en Merida dus net gemist in het disneyhotel, maar heb Anna en Elsa dan wel weer gezien bij de Frozen sing along.
Disney Dreams of Christmas vond ik vorig jaar zooo mooi
Laatst gewijzigd door 2 op pluto71, in totaal 5 keer gewijzigd.