Disney's Kerstseizoen 2014

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
popsel
Member
Member
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2014, 15:43

superfoto's!!!!!! al zal het heel lange rij zijn, aanschuiven zal ik :-)
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Bedankt voor je foto's Anjuul, maar zoals D-Tekenaar al zei was het nieuws al bekend. Gelieve dan ook in de reeds bestaande topics te posten. Zo blijft het forum overzichtelijk.
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Mulan
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2014, 09:02

Dragy schreefCOLONVia DisneylandBerry weten we nu dat er heel wat nieuwe figuren te zien zullen zijn tijdens Disney Dreams! of Christmas.

Zo zien we Tinkerbell en haar vrienden, Fix-It Felix & Wreck-It Ralph, Belle en het Beest en zelfs Hiro & Baymax uit de nieuwste Disneyfilm Big Hero 6!
Bij Wreck-it Ralph en vooral Big Hero 6 krijg ik nou niet meteen een warm Kerstgevoel, haha. Beauty and the Beast en Tinkerbell lijkt me wel erg leuk!
She saw the world not always as it was, but as perhaps it could be.. with just a little bit of magic

Blog en Instagram
Gebruikers-avatar
JulieBogaerts1990
Member
Member
BerichtenCOLON 114
GeregistreerdCOLON 29 Apr 2014, 21:12

Net eens de Disneywinkel in Malaga/Spanje binnen geweest! Spijtig dat mijn valies al aan het maximum gewicht zit, anders had in ze allemaal mee! AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

wat een leuken spullentjes!!
ik wist niet dat er in spanje een Disney store zat!

weet iemand ofdat zondag 9 november la decenste in het Disney hotel door gaat of niet?
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Waaw, Olaf en De reddertjes zijn fantastisch mooi!!!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Dmagique
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2011, 10:12

Weet iemand het programma en de tijden van het kerstseizoen al? Zodat we beter kunnen plannen?
Gebruikers-avatar
Myriam23
Member
Member
BerichtenCOLON 256
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2014, 16:18

tijden van het park staan al tijdje aangegeven, programma word een paar dagen van te voren op internet aangegeven
It's kind of fun to do the impossible

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

weet iemand ofdat zondag 9 november la decenste in het Disney hotel door gaat of niet?
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
popsel
Member
Member
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2014, 15:43

o dat zou ik ook wel graag weten!
Gebruikers-avatar
MermaidLagoon
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2014, 15:36

Gisteren gehoord dat de Jingle Bells sing-a-long uit DD!OC is gehaald en dat er in de plaats (uiteraard) een groot Frozen-stuk is met Love Is An Open Door, In Summer en Let It Go!
Blog | Instagram

She had the soul of a gypsy, the heart of a hippie & the spirit of a fairy.
Gebruikers-avatar
Elysia
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2013, 17:39

Miss Ariel schreefCOLONwat een leuken spullentjes!!

In Barcelona zit ook een Disney Store :D

Maar wat een leuke spulletjes inderdaad!
Ik ga vanaf de 10e, ik kijk zo uit weer naar alle kerstversieringen! <3
Gebruikers-avatar
Mulan
Member
Member
BerichtenCOLON 186

Elysia schreefCOLON
Miss Ariel schreefCOLONwat een leuken spullentjes!!

In Barcelona zit ook een Disney Store :D

Maar wat een leuke spulletjes inderdaad!
Ik ga vanaf de 10e, ik kijk zo uit weer naar alle kerstversieringen! <3
In Valencia ook, haha. Spanje heeft er blijkbaar aardig wat!
She saw the world not always as it was, but as perhaps it could be.. with just a little bit of magic

Blog en Instagram
Gebruikers-avatar
Mulan
Member
Member
BerichtenCOLON 186

MermaidLagoon schreefCOLONGisteren gehoord dat de Jingle Bells sing-a-long uit DD!OC is gehaald en dat er in de plaats (uiteraard) een groot Frozen-stuk is met Love Is An Open Door, In Summer en Let It Go!
Ohhh JINGLE BELLS! Tegen mij zei je Jungle Book, ik snapte er al niks van hahaha

Blog en Instagram
Gebruikers-avatar
pluto71
Member
Member
BerichtenCOLON 119
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2012, 12:53

Normaal is de descente altijd van donderdag tot zondag, dus ik vermoed dat die op 9 november ook gewoon gaat doorgaan :) denk dat het wel de laatste gaat zijn aangezien de figuren in de hotels verplaatst gaan worden naar de magische uren in het park.

ik heb Anna, Elsa en Merida dus net gemist in het disneyhotel, maar heb Anna en Elsa dan wel weer gezien bij de Frozen sing along.

Disney Dreams of Christmas vond ik vorig jaar zooo mooi :) totaal anders dan de gewone Dreams maar echt minstens even mooi, kijk er naar uit om de vernieuwde versie dit jaar te bekijken :)
Laatst gewijzigd door 2 op pluto71, in totaal 5 keer gewijzigd.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar