Mini meet idee Disneyland Parijs 09/11-11/11

Regelmatig organiseren we zelf een meeting of kunnen jullie op verschillende plekken afspreken om andere leden te ontmoeten.
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

hey iedereen :D
nog maar 7 nachtjes slapen en dan is onze mini meet in disneyland parijs!! :thumbs:
hebben jullie er zin in?? ik alvast wel ;) hierbij nog een kort overzichtje voor iedereen,
mocht je zeggen nou ik wil ook komen, altijd welkom. laat liefst iets weten zodat wij
weten op hoeveel mensen we moeten wachten ;)

Mini meet Disneyland Parijs
Maandag 10 november 10.15u
Meet Merida plek bij Old Mill
( links vh pavilion )

Aanwezig :
- Miss ariel + Prins Erik
- DLP1204 ( 2 personen )

Misschien aanwezig :
- Galatea
- popsel

je kan ons herkennen door cafe Mickey badge of papier met het logo erop :donald:
na de meet met Merida, kijken we voor Anna en Elsa eventueel te doen indien niet te lang
wachten en daarna kijken we verder waar iedereen zin in heeft, samen of apart.
Parade, eten, meets, attracties, etc. we kijken wel, hopelijk zien we jullie daar :sorc:
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
DLP1204
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 30 Jul 2014, 19:49

Hoi Hoi

Ik kijk er ook al enorm naar uit!!! ;)
We zullen op de afgesproken plek aanwezig zijn, zodat we een leuke foto met de groep kunnen maken.
Ook wij zullen de Café Mickey Badge dragen, zodat we elkaar makkelijk zullen herkennen. En misschien lijkt het wel fijn om daarna nog iets samen te gaan doen, maar dat zullen we ter plekke nog wel zien (omwille van het weer ea.)

Tot gauw :D
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them -Walt Disney-

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
popsel
Member
Member
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2014, 15:43

Ik ga ZEKER proberen om er te geraken. ik kan nu nog niks beloven, helaas gaat het niet goed met een van mijn familieleden waardoor het mogelijk is dat we onze trip moeten afzeggen.....MAAR ik hou dit alvast wel in gedachten
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806

DLP1204 schreefCOLONHoi Hoi

We zullen op de afgesproken plek aanwezig zijn, zodat we een leuke foto met de groep kunnen maken.
Ook wij zullen de Café Mickey Badge dragen, zodat we elkaar makkelijk zullen herkennen. En misschien lijkt het wel fijn om daarna nog iets samen te gaan doen, maar dat zullen we ter plekke nog wel zien (omwille van het weer ea.)

hey hey,
super :thumbs: daarna kijken we verder ;)
hierbij een foto van mij Miss Ariel ( Kimberley) en Prins Erik ( Steven ) zodat jullie ons herkennen
heb wel geen rood haar meer, het is nu meer donkerbruin zwart ;)
Afbeelding
Laatst gewijzigd door 1 op Miss Ariel, in totaal 4 keer gewijzigd.
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806

popsel schreefCOLONIk ga ZEKER proberen om er te geraken. ik kan nu nog niks beloven, helaas gaat het niet goed met een van mijn familieleden waardoor het mogelijk is dat we onze trip moeten afzeggen.....MAAR ik hou dit alvast wel in gedachten
ow ik duim ervoor dat het terug beter gaat en je hopelijk je trip toch kan doen om je gedachtes wat te verzetten ;) met hoeveel zou je eventueel zijn?
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806

aangezien ik vraag krijg ofdat ik er 09/11 ook ben en ivm jaarpas korting :

ja ik ben zondag 9 november al in het park en wil wel korting geven ( heb dit nog niet gedaan dus moet effe kijken hoe het werkt maar moet toch met mijn jaarpas nog langs het bureau want er klopt iets niet. ook mijn vriend heeft een jaarpas die nog korting kan geven. 3 x korting op een jaarpas = 3 stempels voor ons he? ) indien je dit wilt, spreek dan aub effe met mij of Prins Erik af. ik denk best rond een uur of 12u.
dit mag hierbij staan of via een prive berichtje liefst met je naam en aantal kaarten
we kunnen beide 3x korting geven ( ik heb misschien al 2x stempels ) dus dan hebben we nog 4 x korting over ;)
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
kizzy
Member
Member
BerichtenCOLON 272
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2014, 11:57

Ik weet niey of we er gaan geraken, er komen maandag ook nog vrienden van ons toe....

Waar verblijft iedereen? Wij in Explorer....
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806

kizzy schreefCOLONIk weet niey of we er gaan geraken, er komen maandag ook nog vrienden van ons toe....

Waar verblijft iedereen? Wij in Explorer....
wij in Krijad hotel. laat maar weten ;)

@DLP1204: zijn jullie die zondag er ook al? krijgen jullie al korting op jullie jaarpassen?
anders kunnen wij nog geven ;)
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
popsel
Member
Member
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2014, 15:43

we zouden met 4 zijn - ik en 3 kids
er komen nog wel mensen mee maar die laat ik op dat moment wel de keuze :-)

ik hoop het ook ja....we blijven positief uiteraard
Gebruikers-avatar
DLP1204
Member
Member
BerichtenCOLON 64

Wij verblijven in Séjours et Affaires Rives Gauche in Val d'Europe van 9 tot 11 november ;)
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them -Walt Disney-

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
DLP1204
Member
Member
BerichtenCOLON 64

Miss Ariel schreefCOLON
DLP1204 schreefCOLONHoi Hoi

hey hey,
super :thumbs: daarna kijken we verder ;)
hierbij een foto van mij Miss Ariel ( Kimberley) en Prins Erik ( Steven ) zodat jullie ons herkennen
heb wel geen rood haar meer, het is nu meer donkerbruin zwart ;)
Afbeelding
Nu zullen we je zeker herkennen ;) Alleen heb ik net wel gelezen dat de fotolocatie toch nog altijd Casey Corner kan zijn, want er zijn foto's vrijgekomen van een mogelijke photolocation https://www.facebook.com/40757185270840 ... =1&theater
Is er misschien een meer algemene plaats waar we kunnen afspreken? Redelijk aan de ingang al? Misschien zelfs 9 november al afspreken dan? Dan kunnen we gezamelijk de decoraties ontdekken :p

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Zag net deze tweet voorbij komen ;)

InsideDLParis ‏@InsideDLParis

The photolocation for Merida from Disney/Pixar's Brave has been installed near Casey's Corner

Afbeelding
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806

Tinkerbelletje schreefCOLONZag net deze tweet voorbij komen ;)

InsideDLParis ‏@InsideDLParis

The photolocation for Merida from Disney/Pixar's Brave has been installed near Casey's Corner

pic.twitter.com/lEGZcpfKVV
dank je wel voor deze info ;)

dat maakt de planning idd weer anders. we kunnen aan het beginplein waar dat soort kapelltje staat, bij city hall in de buurt afspreken?
Afbeelding

wie kan en wil zondag 9 november rond 10.15u?
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
DLP1204
Member
Member
BerichtenCOLON 64

Dat lijkt me een goed idee, alleen moeten wij eerst onze jaarpassen gaan afhalen vooraleer we effectief aan de dag kunnen starten, want we hebben al afgesproken met twee mensen rond dat uur om kortingen te kunnen krijgen ;)

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806

DLP1204 schreefCOLONDat lijkt me een goed idee, alleen moeten wij eerst onze jaarpassen gaan afhalen vooraleer we effectief aan de dag kunnen starten, want we hebben al afgesproken met twee mensen rond dat uur om kortingen te kunnen krijgen ;)
locatie oke dan. snap het. het probleem is dat ik niet weet hoe laat Merida gaat meeten en tot hoe laat ze blijft staan.. anders moeten we rond de middag of met de parade of dergelijk aan dat plein afspreken
ik heb effe geen idee hoe we het dan het beste doen

@DLP1204: jij een idee hoe we het dan het beste doen?
*Magical Bucketlist*
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar