Disney Cruise Line FAQ

Alle algemene informatie over de DCL's.
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Boven elkaar. Enigste wat uitsteekt zijn deels de reddingsboten. Dus ja als je kind het voor elkaar krijgt op een stoel,te klimmen en over de reling te komen kukkeld die gewoon in het water.
Je mag ook nooit iets los laten liggen op je balkon ook geen handdoek of badkleding omdat dat in zee kan waaien en paniek kan veroorzaken dat er iets gebeurt is.
Gebruikers-avatar
stitchke
Member
Member
BerichtenCOLON 31
GeregistreerdCOLON 10 Okt 2014, 20:06

we zijn van plan met totaal 6 mensen op 18 a 21 september de disney cruise te doen in bahamas van 3 a 4 nachten.

mijn vragen zijn.
waar het beste boeken? (vakantiebureae of internet?)
- zijn er dingen waar ik zou moeten op letten dan?
- bijvoorbeeld de prijs op internet is dat de prijs zelf?? of komt er nog bij met de prijs??(ter plaatse ofzo)

het is de eerste keer da we een cruise doen daarmee dat wat nieuw is :)..
en wil niet voor verassingen te staan :D
1994 1dag
1993,1996,2002,2007,2013 santa fe
2003,2004 cheyenne
1995,2010,2014 Sequoia lodge
1998,2005,2006,2012 newport bay
2011 disney hotel
2013 all star movie resort (orlando)
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

stitchke schreefCOLONwe zijn van plan met totaal 6 mensen op 18 a 21 september de disney cruise te doen in bahamas van 3 a 4 nachten.

mijn vragen zijn.
waar het beste boeken? (vakantiebureae of internet?)
- zijn er dingen waar ik zou moeten op letten dan?
- bijvoorbeeld de prijs op internet is dat de prijs zelf?? of komt er nog bij met de prijs??(ter plaatse ofzo)

het is de eerste keer da we een cruise doen daarmee dat wat nieuw is :)..
en wil niet voor verassingen te staan :D
Wat erbij komt zijn de fooien (is ook zo bij elke cruise)
Er staat online een handige site om deze te berekenen: http://disneycruiselineblog.com/cruise- ... alculator/

De Prijzen online zijn voor de rest allemaal inc eten (buffet en a la carte) en frisdranken van tap en ook water aan tafel. Wel is het zo dat het gratis water voor ons niet lekker is en wij altijd betalen voor flessen water (4dollar per grote fles in de restaurants) De frisdrank is wel (vrij) lekker, al is frisdrank uit blik beter maar tegen betaling (2dollar). Je hebt ook een koelkastje en mag drank mee aan boord nemen! En zelfs wijn of bier.
Alle Alcoholische dranken moeten betaald worden en kosten tussen de 5 en de 7 dollar.

Voor de rest kan je voor vertrek nog uitstappen bijboeken, maar dat bepaal je zelf!

En er zijn 2 hele chique a la carte restaurants waar je voor moet reserveren vooraf en aan boord bijbetalen.
De goedkoopste heet Palo en je betaald voor het eten 1x 25 dollar per persoon extra en mag bestellen wat je wilt. Drank is apart volgens wat je besteld. Ik kan het restaurant aanraden! (wel enkel voor volwassenen)

Dat is zowat waar je geld kan aan opdoen!

Waar je ze best boekt, je hebt deze mogelijkheden:

Via de Disneycruise site: klik hier

Of via expedia: klik hier

En er is sinds kort ook een Nederlandse site waar je kan boeken: klik hier

Ikzelf zou de officiële Disney cruise site aanraden, of eventueel expedia omdat die soms wat goedkoper zijn. Je moet zelf maar eens nakijken voor jouw data en of het de moeite is om dan via expedia of de officiële Disneycruiseline te boeken.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
VeraC
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 18 Okt 2014, 06:21

Hoi,

Laatst heb ik wat vragen gesteld over de Disney Cruise naar de Caribean en dit weekend ga ik boeken!!! Ik wilde in eerste instantie met mijn man en zoontje gaan maar ik heb besloten om hun thuis te laten en met mijn zus te gaan haha.
Ik had nog een paar vragen voordat ik definitief ga boeken:
- als ik bij zeetours op de site kijk dan vragen ze of ik een aansluitverzekering wil hebben. Voor als je de boot mist omdat je vlucht vertraging heeft. Het was 70 euro voor 2 personen. Doen jullie dat altijd boeken? Het is natuurlijk zonde als je de boot mist maar wist niet of het nodig is.
- qua hut zat ik te denken om toch gewoon voor een binnenhut te gaan. Doordat we geen kind bij hebben kunnen we savonds gewoon nog op de boot een drankje doen en met een buitenhut ben ik op een of andere manier toch altijd bang dat ik slaapwandelend de reling over val. Is een binnenhut oke of kan ik dat beter niet doen? Een buitenhut zou ook kunnen maar mij leek dat een zo een klein raampje niet echt verschil maakt.
- Er zijn nog garantiehutten vrij. Kan ik beter die pakken? Dan krijg je toch gewoon een hut die ergens nog over is of niet? Dat leek mij wel wat want dan heb je (lijkt mij) een betere kans op een upgrade.
- Indien je geen garantiehut pakt hoe weet je dan welke hut je moet kiezen. Voor mijn gevoel lijken ze allemaal wel op elkaar. Maakt de locatie veel uit?
- Wordt je misselijk/zeeziek op de boot? Normaal heb ik er nooit last van maar ben tegen die tijd wel 16 weken zwanger dus wilde het even weten :-)
- Laatste vraag. Wij willen dus in feb gaan en het viel me op dat dan alle cruises goedkoper zijn dan bijv in maart. Ik kan qua weer niet vinden dat er dan iets is. Feb is toch gewoon een goede periode of niet?

Ten slotte hoor ik het nog graag als jullie andere tips hebben!

Bedankt weer voor jullie reacties!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

VeraC schreefCOLONHoi,

Laatst heb ik wat vragen gesteld over de Disney Cruise naar de Caribean en dit weekend ga ik boeken!!! Ik wilde in eerste instantie met mijn man en zoontje gaan maar ik heb besloten om hun thuis te laten en met mijn zus te gaan haha.
Ik had nog een paar vragen voordat ik definitief ga boeken:
- als ik bij zeetours op de site kijk dan vragen ze of ik een aansluitverzekering wil hebben. Voor als je de boot mist omdat je vlucht vertraging heeft. Het was 70 euro voor 2 personen. Doen jullie dat altijd boeken? Het is natuurlijk zonde als je de boot mist maar wist niet of het nodig is.
- qua hut zat ik te denken om toch gewoon voor een binnenhut te gaan. Doordat we geen kind bij hebben kunnen we savonds gewoon nog op de boot een drankje doen en met een buitenhut ben ik op een of andere manier toch altijd bang dat ik slaapwandelend de reling over val. Is een binnenhut oke of kan ik dat beter niet doen? Een buitenhut zou ook kunnen maar mij leek dat een zo een klein raampje niet echt verschil maakt.
- Er zijn nog garantiehutten vrij. Kan ik beter die pakken? Dan krijg je toch gewoon een hut die ergens nog over is of niet? Dat leek mij wel wat want dan heb je (lijkt mij) een betere kans op een upgrade.
- Indien je geen garantiehut pakt hoe weet je dan welke hut je moet kiezen. Voor mijn gevoel lijken ze allemaal wel op elkaar. Maakt de locatie veel uit?
- Wordt je misselijk/zeeziek op de boot? Normaal heb ik er nooit last van maar ben tegen die tijd wel 16 weken zwanger dus wilde het even weten :-)
- Laatste vraag. Wij willen dus in feb gaan en het viel me op dat dan alle cruises goedkoper zijn dan bijv in maart. Ik kan qua weer niet vinden dat er dan iets is. Feb is toch gewoon een goede periode of niet?

Ten slotte hoor ik het nog graag als jullie andere tips hebben!

Ik zou eerst en vooral eens kijken via deze sites, vooral Expedia kan goedkoper uitkomen, je krijgt zelfs gratis on board credit op sommige dagen. Dit kan je gebruiken voor uitgaven aan boord! http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 420#p32420

Met het geld dat je uitspaart kan je dan mss dag eerder vertrekken en nachtje slapen ter plekke! (welke cruise zou je boeken vanuit Cape Carnival?) Als je naar Orlando vliegt is er een goed hotel op het vliegveld zelf, wij sliepen hier ook deze zomer! klik hier
En je vlucht kan je boeken via Expedia een dag vooraf. Voor zo een lange vluchten zou ik gewoon een dag eerder vertrekken dan ben je bijna 100% zeker dat je er op tijd bent. En er is trouwens de mogelijkheid om vervoer door Disney zelf te nemen van het vliegveld naar de haven met een hele leuke Disney bus! Als je terugkomt moet je voor 9uur van boord en als je dan een vlucht neemt na de middag zit je goed hoor!

Een binnenhut of een buitenhut moet je zelf kiezen, ik vond het toch leuker dan een binnenhut, je hebt trouwens altijd een mooi zeezicht en weet of het dag of nacht is in je hut! Een terras is nog leuker,over de reling vallen zal niet zo snel gaan of je kindje moet op stoelen gaan staan...

De hutten waarbij je zelf je kamer kan kiezen zijn meestal wel beter gelegen dan de andere. Een upgrade wordt niet zo vaak gedaan spijtig genoeg, je moet daarvoor echt geluk hebben!

Ik ben op 3 cruises 1 dag wat minder goed geweest bij echt wilde zee, dus dat valt wel mee. Vaak merk je niet dat je op schip zit!

Denk dat de periode ook goedkoper is omdat het dan minder druk is ivm vakantie periodes...

Afbeelding
Afbeelding
VeraC
Member
Member
BerichtenCOLON 7

Thnx voor de info . Ik wil de cruise naar de Westelijke Carribean doen. Ik zal ook ff op Expedia kijken maar dan moet je alles los boeken en dat vond ik minder handig. Maar als het veel scheelt dan is het wellicht de moeite waard!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

VeraC schreefCOLONThnx voor de info . Ik wil de cruise naar de Westelijke Carribean doen. Ik zal ook ff op Expedia kijken maar dan moet je alles los boeken en dat vond ik minder handig. Maar als het veel scheelt dan is het wellicht de moeite waard!
Ook bij cruisereizen.nl kan je volgens mij pakketreizen boeken, je moet wel aanvraag via site doen!

Voor meer info en prijzen klik hier

vergelijken kan nooit kwaad....

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016

VeraC schreefCOLON - als ik bij zeetours op de site kijk dan vragen ze of ik een aansluitverzekering wil hebben. Voor als je de boot mist omdat je vlucht vertraging heeft. Het was 70 euro voor 2 personen. Doen jullie dat altijd boeken? Het is natuurlijk zonde als je de boot mist maar wist niet of het nodig is.

Wat boeken betreft dat is een keuze die je zelf moet maken. Wij hebben 1 x via reisbureau geboekt tweede x via website Disney zelf net als nu ook weer zelf. Vluchten zijn makkelijk zelf te boeken en hotels zijn er overal. En inderdaad het hotel op Orlando AirPort waar prins Adam het overheeft zag er op hun foto's super uit en makkelijk met de cruise line bus keurig netjes naar het schip scheelt weer huur van een auto. Zal wel aanraden minstens dag voor vertrek een vlucht te hebben en nachtbte blijven slapen. Anders zit je nooit lekker aan boord en in feb is de kans op vertraging met je vlucht nu eenmaal groter dan in de zomer maanden. Bespaar jezelf die stress en vertrek ruim op tijd en kom ruim optijd aan. Dan heb je pas echt vakantie.

Alleen de buitenhutop dek 1 hebben klein raam. Rest van de buitenhut hebben groot raam en groot is ook groot. En hutten met veranda hebben dus balkon maar je komt echt niet zo maar op balkon hoor ook niet slaapwandelend. En je moet toch goed klimwerk verrichten mocht je over de reling willen komen die is ruim op borsthoogte nl. En tegen die tijd is je medereiziger echt all wakker door de wind die door deur komt. Daar hoef je niet bang voor te zijn. Is meer hoe vaak ben je in je hut en op je balkon? Wij zijn heel veel boven op de buitendekken of in de koffiebar of andere bars. Is maar wat je wilt. Hebben ons dit x een raam cadeau gegeven maar dat komt ook door de omgeving waar we gaan varen. Vergeet niet dat je merendeel van de avond nacht op zee bent en overdag buiten zeeslagen om aan land of bij het zwembad.

Gty hutten zijn goedkoper dan de vaste hutten van een categorie. Het is niet zo dat je een hut kiest, je kiest voor een categorie bv binnenhut 11A bij GTY krijg je je hutnummer niet tot ergens vlak voor vertrek.het enigste wat je zeker weet is dat je minstens een hut krijgt van type 11A lager type krijg je dus niet. Maar je hebt absoluut geen garantie op een upgrade. Kans is niet zo heel groot. Of het moet een cruise Ijn waarde dure hutten absoluut niet verkocht worden maar de goedkopere wel dan zou het kunnen zijn dat je word geüpgrade maar niet van een 11A binnenhut naar een buitenhuis met veranda. Zal hooguit 1 mischien 2 stapjes luxer zijn. Wij hebben voor onze volgende cruise toevallig een GTY geboekt. Niet gezien bij boeken was goedkoopste van de cat die wij wilde hebben. Scheelde voor onze cat de helft van het geld nl. Later werden de hutten helemaal onbetaalbaar duur. Wij kunnen ook niet kiezen welke hutnummer we willen, als je gewone hut boekt kan je nog zelf kijken welke hutten van jou cat vrij zijn en welke jou voorkeur heeft. Op tweede cruise kon ik ook kiezen en toen hut verder van de liften af gekozen hadden in eerste instantie hutnummer gekregen pal naast liften/ trap.

Aan boord van het schip, spreek nooit over boot want dat is het off niet, word je niet snel misselijk. Dat gebeurt vaak alleen als hij heel erg gaat stampen, dus schommelen. De schepen hebben stabilisatoren waarmee ze het schip recht kunnen houden. Er zijn Capt. Die die minder gebruiken want ze kosten ook meer brandstof verbruik maar de keren dat wij met Disney hebben gevaren hebben we nergens last van gehad. En beide keren hebben we toch regelmatig op heftige zee gevaren. Eerste keer orkaan op de staart die lag achter ons maar daardoor wel hoge golven en regen. Tweede keer was de oceaan gewoon heel de tijd onstuimig. Heel af en toe effe beetje draaierig maar dat kwam vooral door veel binnen lopen zonder uitzicht naar buiten. Los je zo op door even naar buiten te gaan en naar de horizon te kijken. Ook kan je aan boord gewoon pillen tegen zeeziekste krijgen bij de gastenservice of de arts.

Let wel op dat je niet meer dan 24 weken zwanger mag zijn en dat Disney je kan weigeren als je zwanger bent. In principe doen ze dit niet maar is meer wat wil je zelf. Is het het waard om met 16 weken zwanger zo eind te gaan om met de cruise boot te varen en kan ik de warmte aan. 30 graden met vochtige lucht is niet al te prettig met een zwangerschap er bij. En meerdere excursies mag je niet doen. Weet niet wat de grens is bij bv dolfijn zwemmen. Dat staat keurig bij de excursies beschreven hoor.

Tabel met temp in Cariben. Weer is dan goed en schijnt droogste van het jaar te zijn.

Place Total Rainfall
High Low Milli­metres Days
28 22 Antigua St John's 38 8
30 24 Aruba Beatrix Airport 19 5
30 25 Bonaire Flamingo Airport 18 4
26 17 Bahamas Nassau 50 6
28 23 Barbados Bridgetown 21 –
30 18 Cayman Islands – 48 10
26 19 Cuba Havana 69 5
30 24 Curaçao Hato Airport 26 5
28 22 Dominica Melville Hall Airport 107 –
28 22 Dominican Republic Punta Cana 54 7
29 20 Guadeloupe Pointe-a-Pitre 64 –
30 21 Jamaica Kingston 19 5
28 21 Martinique Lamentin 89 14
29 22 Puerto Rico San Juan 61 14
28 24 Saba The Bottom 75 10
28 23 St. Barthelemy Gustavia 48 9
28 22 St. Croix (US VI) Christiansted 38 11
28 22 St. Eustatius Oranjestad 51 9
28 21 St. John (US VI) Cruz Bay 45 14
29 23 St. Kitts Basseterre 45 –
29 23 St. Lucia Vieux Fort 51 15
29 23 St. Maarten Princess Juliana AP 51 9
30 23 St. Thomas (US VI) Charlotte Amalie 36 13
32 20 Trinidad Port of Spain 40 10
30 22 Tobago Scarborough 48 6
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Disney Cruiseline heeft nu als aanbieding dat je bij het boeken maar de helft moet betalen van het voorschot! (Het restant bedrag moet dan nog betaald worden bij betalen van het 2de deel van je cruise)
Half Off Cruise Deposit

This year, Disney Cruise Line is making it even easier to spend more quality time with the people you love most. Take your crew aboard one of our ships with activities designed to entertain and enchant as you chart a course for family memories. From tropical wonderlands and enchanting European escapes, to captivating Broadway shows and dazzling firework displays, this is the perfect way to turn family time into once upon a time. Don't let this amazing offer cast off without you! Book any 2015 sailing now by February 15, 2015 and pay only half of your deposit on the day you book. The remainder of the deposit will not be due until final payment.

Dedicate 2015 to being with family and set sail on a magical voyage that you and your loved ones will treasure forever.

Book Your Cruise
To take advantage of this offer, be sure to enter the special booking code "HALF" when booking your cruise online

To enjoy this special offer, Book online, call (800) 986-3348 or call your travel agent!

Important Information

Taxes, Fees and Port Expenses, Gratuities and Port Adventures are not included.
Valid for new bookings only on 2015 sailings booked by February 15, 2015.
Not valid on Categories with Restrictions (IGT, OGT, VGT), Suites or Concierge Level staterooms.
Only valid on sailings that do not require total payment at the time of booking.
Valid for all sail dates through December 31, 2015.
This offer cannot be combined with any other offers or discounts.
Rates in U.S. dollars.
Offer subject to Disney Cruise Line Terms and Conditions.
Meer info vind je hier: http://tidd.ly/f7abbc58

Afbeelding
Afbeelding
VeraC
Member
Member
BerichtenCOLON 7

Bedankt voor alle info!! Ik heb inmiddels geboekt en 21 feb vertrek ik :-). Het toch voor een buitenhut gekozen en heb het uiteindelijk gewoon via zeetours geboekt. Ze deden mij afraden om een transfer te boeken vanuit het airport hotel naar de haven omdat ik beter een taxi kon pakken zeiden ze. Ik vlieg op Orlando en moet in Port Canavaral opstappen. Heb eigenlijk geen idee of dat ver weg ligt van elkaar. Maar kan altijd toch nog de bus boeken denk ik. Iemand ervaring daar mee?

Verder las ik dat je dus een koelkastje op je kamer hebt. Mag je bijv water enz meenemen aan boord? Of kun je dat beter gewoon daar kopen? En boeken jullie excursies meestal ter plekke of van te voren?
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016

Excursies boek je normaal van te voren via de off Disney cruise line site. Daar heb je wel off disney reserveringsnummer voor nodig weet niet of je dat van zeetours hebt gekregen. Aanboord kan ook maar dan zijn de populairste vaak al volgeboekt. Net als dining in palo vol kan zijn. Het is kort dag nl.
TaxI vanaf vliegveld word denk duur grapje is nl 3 kwartier tot uur rijden naar de haven. Weet niet hoe je de cruiseline bus kan boeken denk ook gewoon via de website.

Er is inderdaad koelkastje aanwezig en je mag ook zelf drinken mee aanboord nemen. Vooral in Mexico en zo zie je genoeg bier aangesleept worden door medecruisers. Water kan je in de supermarkt kopen van te voren maar daar kom je niet denk. Ze hebben ook drank of water pakketten te koop kan je wederom via de website aanschaffen staat het keurig klaar in je stateroom.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

VeraC schreefCOLONBedankt voor alle info!! Ik heb inmiddels geboekt en 21 feb vertrek ik :-). Het toch voor een buitenhut gekozen en heb het uiteindelijk gewoon via zeetours geboekt. Ze deden mij afraden om een transfer te boeken vanuit het airport hotel naar de haven omdat ik beter een taxi kon pakken zeiden ze. Ik vlieg op Orlando en moet in Port Canavaral opstappen. Heb eigenlijk geen idee of dat ver weg ligt van elkaar. Maar kan altijd toch nog de bus boeken denk ik. Iemand ervaring daar mee?

Verder las ik dat je dus een koelkastje op je kamer hebt. Mag je bijv water enz meenemen aan boord? Of kun je dat beter gewoon daar kopen? En boeken jullie excursies meestal ter plekke of van te voren?
Wij deden het transport door Disney Cruiseline en het is allemaal goed geregeld!! Kom je de dag zelf dat de boot vertrekt aan dan??? (Vond onze manier dag eerder aankomen en nachtje op vliegveld en dan pas vertrekken beter eigenlijk, maar je hebt andere keuze gemaakt)
Je kan vervoer normaal steeds bijboeken door Disney Cruiseline, wij konden dit regelen via reisbureau. Ze zouden dit voor jou moeten regelen als je via zeetours hebt geboekt!(anders zal je naar Disney Cruiseline moeten bellen ervoor vrees ik) De prijs is 70 dollar per persoon. (heen en terug) Van zodra je geland bent en je koffers hebt kan je die afgeven op het laagste verdiep op Orlando intl airport, vanaf daar worden je koffers op je kamer aan boord afgeleverd en begint de vakantie!
Het vervoer zelf is met een hele leuke bus en aan boord wordt je heel veel info getoond over je Disney Cruise!
Afbeelding
En de afstand is ongeveer 50 minuten tussen vliegveld en haven.

Je hebt een koelkastje en mag drank meenemen aan boord, zelfs een fles wijn enzo. Je kan ook flesjes frisdrank kopen aan boord, de eerste dag bieden ze je dat trouwens overal aan boord aan. Frisdranken en warme dranken zijn gratis af te halen aan aan het midden zwembad.

Je zou ook een boekingsnr. moeten hebben van Disneycruiseline waarmee je online uitstappen kan bijboeken, ik zou er zeker nu naar kijken en als er iets is wat je graag doet boeken! De populaire dingen zullen aan boord vol zitten! Net zoals de adult restaurants Palo en Remy, deze zijn echt een aanrader!

Foto's en eventueel info van onze cruises vorig jaar:
http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 107&t=1484
http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 107&t=1327

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016

vraagje, of eigenlijk vraag van mijn man. Wij gaan van de zo er met de magic naar Noorwegen, Iceland en daarna naar dover. Nu maakt mijn man zorgen over of we nu wel of niet een esta formulier moeten hebben en moeten we onze paspoorten meenemen of is ID kaart genoeg, voor de landen waar we heen gaan is enemid kaart nl genoeg maar we gaan met een Amerikaanse maatschappij. weet iemand dit?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

calimero schreefCOLONvraagje, of eigenlijk vraag van mijn man. Wij gaan van de zo er met de magic naar Noorwegen, Iceland en daarna naar dover. Nu maakt mijn man zorgen over of we nu wel of niet een esta formulier moeten hebben en moeten we onze paspoorten meenemen of is ID kaart genoeg, voor de landen waar we heen gaan is enemid kaart nl genoeg maar we gaan met een Amerikaanse maatschappij. weet iemand dit?
De maatschappij maakt niet uit, het is afhankelijk van de landen die je bezoekt! Wij hadden in europa gewoon onze belgische pas mee, in de VS heb je internationaal paspoort nodig! Esta is enkel voor vs hoor

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Elke dag kijk ik op de DCL site of onze Port Adventures (Norwegian Fjord Cruise) al online staan, maar dit is helaas telkens niet het geval..
Nou mogen wij pas 23 maart gaan reserveren omdat wij voor de eerste keer cruisen, maar er zijn toch ook mensen die dit op de 120 dagen grens al mogen? Betekend dat dan dat de Port Adventures sowieso binnen 19 dagen online komen? (Zitten nu 139 dagen voor de cruise)
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar