Ik heb eigenlijk best wel wat reclame zien voorbijkomen op tv? Dus misschien ligt het eraan welke zenders je opzet?
M.
Fiscaal Jaar 2014
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Voor Ratatouille is er in Belgie echt te weinig reclame geweest, toen de Space Mountain opging wist iedereen ervan!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

-
juniordisneyfan
- Member

- BerichtenCOLON 221
- GeregistreerdCOLON 15 Mei 2012, 16:37
Ik had het gevoel dat er alleen maar budget was om in Nederland reclame te maken .Prins Adam schreefCOLONVoor Ratatouille is er in Belgie echt te weinig reclame geweest, toen de Space Mountain opging wist iedereen ervan!
Ik had zelfs een foto gezien van een bushokje volledig in de Ratatouille sfeer .
@ PeterPan1 : de jaarlijkse aandeelhoudersmeeting gaat uitzonderlijk door in Parijs zelf (groot congrescentrum) aangezien op het ogenblik van de algemene aandeelhoudersvergadering van Eurodisney alle faciliteiten in Disney zelf geboekt waren door andere ondernemingen en er dus letterlijk geen plaats meer was.
Ook wilde men zeker zijn dat er voldoende plaats in het congrescentrum is aangezien ze toch behoorlijk wat geïnteresseerden verwachten, gezien de belangrijke stemming voor de goedkeuring van de herfinanciering die begin oktober werd bekend gemaakt. Deze is namelijk cruciaal voor de verdere uitbouw van ons Resort
!
Ook wilde men zeker zijn dat er voldoende plaats in het congrescentrum is aangezien ze toch behoorlijk wat geïnteresseerden verwachten, gezien de belangrijke stemming voor de goedkeuring van de herfinanciering die begin oktober werd bekend gemaakt. Deze is namelijk cruciaal voor de verdere uitbouw van ons Resort

Your dreams can come true, if you have the courage to pursue them (Walter Elias Disney)
Vandaag weer een mail over de aandelen gehad echter snap ik er nog niks van.
ben je nou verplicht om meer aandelen te kopen of is het vrijblijvend? en zo ja hoe kan je dan bijkopen voor de gereduceerde prijs? Ik hoor graag als iemand het nader uit kan leggen
Normaal moet je bank je op de hoogte houden ter zijner tijd.
M.
M.
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Disneyland Parijs in cijfers!
Euro Disney S.C.A. 2014 Key Facts and Figures
Euro Disney S.C.A. 2014 Key Facts and Figures
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier