Disney's Kerstseizoen 2014

belle1608
Miss CM
Miss CM

Ben wel benieuwd hoe het nu zo door de weeks is!
Afbeelding
Annet
Member
Member

Vandaag was het 240 minuten, zag ik langskomen op Twitter.
kizzy
Member
Member

We hebben er ons vandaag aan gewaagd, 2 uur later content naar buiten gekomen, waren op 5 families na wel de laatste, ze hebben de rij wel om 14.15 gesloten ipv om 15.30
Tinkerbelletje
Member
Member

kizzy schreef:We hebben er ons vandaag aan gewaagd, 2 uur later content naar buiten gekomen, waren op 5 families na wel de laatste, ze hebben de rij wel om 14.15 gesloten ipv om 15.30
Hoelaat zijn jullie in de rij gaan staan Kizzy? 14:15 of al eerder?
2 uur wachten heb ik er nog wel voor over hoor, maar langer ga ik echt niet doen ;)
Fijn dat het voor jullie gelukt is :D
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
D-Tekenaar
Member
Member

Mijn bedoeling is om net na de promenade te gaan wachten op Anna en Elsa
popsel
Member
Member

we hebben Anna en Elsa mogen ontmoeten. Mijn dochter is zo gelukkig en ik dus dubbel :-)
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Disney Princess Promenade was vandaag al te zien en vanaf morgen om 11u op weekdagen en om 11u45 in weekends!

Afbeelding

En ook Anna en Elsa zijn erin te zien!

Afbeelding

Bron InsideDLParis
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Annet
Member
Member

Ik vind Frozen echt een superleuke film, maar ben wel een beetje Frozen moe. Van mij had er geen Anna/Elsa stuk ingehoeven wat bijna net zo groot is als de rest allemaal samen.
disneyfan17
Member
Member

:sorc: :P :!: ik vind de princess promenade een beetje tegen vallen maar hij is wel leuk bedacht dat frozen stukje mocht van mij ook wel weg anna en elsa zijn officieel nog geen echte disney princessen want zoals rapunzel en merida zijn allebei verwelkomt in the royal court maja het stukje van de princessen is wel leuk dat de eerste vijf princessen hun nieuwe kleding aan hebben :sorc: . de danspasjes van de prinsessen vallen ook tegen hoor ze dansten beter toen het podium er nog stond met de prinsen :D. maar had er wel meer van verwacht dat ze bijvoorbeeld op een float aankwamen en dat die dan weer weg reed wel leuk het oude noel liedje maar voorde rest toppie :jack: :madhatter: :chesire: :donald: soory ik heb een hele groote mening over alles sorry daarvoor
Miss Ariel
Member
Member

popsel schreef:we hebben Anna en Elsa mogen ontmoeten. Mijn dochter is zo gelukkig en ik dus dubbel :-)
snap ik ;)
ik heb ze na 3u a 3.5u mogen ontmoeten. dachten zondag we gaan direct ma toen stond er om 10.05 al een wachtrij van 2.5 uur en het was nog 3 kwartier wachten!! wouden we toen niet aan beginnen dus onze laatste dag dinsdag rond de middag 3u aangeschoven ma wel een heel leuke ervaring gehad
maar vond die wachtrijen waren vd gekken!! korter als 3u kreeg je niet..

had die promenade graag gezien maarja was te vroeg weg
ik vond wel dat je wat met frozen rond de oren werd gegooid, anna en elsa in het pavlion, veel frozen stukken in de dreams en dan al die spullentjes nog
dreams was een heel stuk beter als vorig jaar wel, mooier :thumbs:
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Laura
Member
Member

Annet schreef:Ik vind Frozen echt een superleuke film, maar ben wel een beetje Frozen moe. Van mij had er geen Anna/Elsa stuk ingehoeven wat bijna net zo groot is als de rest allemaal samen.
Was al bang dat ik de enige was die er zo over dacht.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Kris85
Member
Member

is er qua wachttijden totaal geen verschil tussen een doordeweekse dag en het weekend? Wachtenrijen bij Anna en Elsa van 3 uur of meer vind ik gewoon te bizar. ik ben nu aan het kijken wanneer we gaan en hoop toch wat rust te pakken door ook doordeweeks. Van donderdag 11 tot en met zaterdag 13 december of anders van zondag 14 tot en met dinsdag 16 december. Nog tips hiervoor uit ervaring?
Mouseketeer
Member
Member

Kris85 schreef:is er qua wachttijden totaal geen verschil tussen een doordeweekse dag en het weekend? Wachtenrijen bij Anna en Elsa van 3 uur of meer vind ik gewoon te bizar. ik ben nu aan het kijken wanneer we gaan en hoop toch wat rust te pakken door ook doordeweeks. Van donderdag 11 tot en met zaterdag 13 december of anders van zondag 14 tot en met dinsdag 16 december. Nog tips hiervoor uit ervaring?
Bij attracties is er wel degelijk verschil.
Maar Anna & Elsa zijn zó populair dat dat niets uit maakt, wachten moet je toch.
Afbeelding
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Video's van het persweekend

Astrid Bryan, Sofie Dumont en Wim Stevens ervaarden een magisch Kerstweekend in Disneyland Paris. Mickey Mouse, die voor de gelegenheid zijn mooiste Kerstpakje had aangetrokken, stond klaar om de BV’s met open armen te ontvangen.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Tabi
Member
Member

Toevallig nergens een deurje waar de frozen-dames langs komen;)
Mijn prachtige meid van 3 is gek van die dames maar 3u met een 3jarige
aanschuiven ga ik niet doen!!
Plaats reactie

Terug naar “Archief 2014”