Mini meet idee Disneyland Parijs 09/11-11/11

Regelmatig organiseren we zelf een meeting of kunnen jullie op verschillende plekken afspreken om andere leden te ontmoeten.
Gebruikers-avatar
DLP1204
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 30 Jul 2014, 19:49

Ik heb afgesproken met Mathijs_S en Rapunzel1 rond 10 uur aan het Mickey- hoofd vooraan het Disneyland Hotel. Van hieraf gaan we onze jaarpaspoorten kopen, en dan beginnen we aan de dag. Misschien ook een leuk idee voor jullie, om dan de andere forumleden ook te leren kennen misschien...? Ik ken de planning van de meetingen ook niet, maar misschien dat we dan wel al een goed beginpunt hebben...?
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them -Walt Disney-

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
popsel
Member
Member
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2014, 15:43

ik hou het in de gaten in elk geval
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

DLP1204 schreefCOLONIk heb afgesproken met Mathijs_S en Rapunzel1 rond 10 uur aan het Mickey- hoofd vooraan het Disneyland Hotel. Van hieraf gaan we onze jaarpaspoorten kopen, en dan beginnen we aan de dag. Misschien ook een leuk idee voor jullie, om dan de andere forumleden ook te leren kennen misschien...? Ik ken de planning van de meetingen ook niet, maar misschien dat we dan wel al een goed beginpunt hebben...?
klinkt op zich leuk maar ik word gek als ik niet direct bij de Merida Meet aanwezig ben :lol: vrees ik
je bedoelt het Mickey hoofd in de bloemen denk ik. eventueel kunnen we daar afspreken voor het begin n elkaar zien. wilden zij ook mee doen aan de meet? maar waar gaan we dan met iedereen afspreken?
sorry ben hardop aan het denken. dan verzetten we de meet van maandag 10/11 naar zondag 09/11?

wie komt er zeker?
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
DLP1204
Member
Member
BerichtenCOLON 64

Ik weet niet of het dan al direct mogelijk is, want wij hadden enkel afgesproken om voor de jaarpaspoorten te gaan kijken, voor de rest weet ik niet wat de anderen van plan zijn... Misschien toch maar gewoon maandag afspreken voor Merida, maar ik was aan het denken om misschien toch de eerste dag al iets samen te doen, zoals Disney Dreams of Christmas samen te kijken ofzo...? Allez ja, ik ben nu ook even luidop aan het nadenken :p
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them -Walt Disney-

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Erik
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 17 Sep 2014, 16:22

We laten de afspraken zoals ze waren.

We spreken maandag af aan Casey's Corner bij de Merida meet. Omstreeks 10u15.
Daar maken we een groepsfoto met zoveel mogelijk mensen van het forum.

Nadien bekijkt iedereen wat ze willen doen. Ik, Miss Ariel, DLP1204 en zijn medereiziger gaan dan alvast naar de meet met Merida.

@DLP1204: Als je zondag voor de dreams wil afspreken, stuur dan even een berichtje waar jullie staan en dan proberen we jullie te vinden.
Gebruikers-avatar
DLP1204
Member
Member
BerichtenCOLON 64

Dat is idd mss het beste idee ;) Dan zie ik jullie heel binnenkort!

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Wordt een leuke foto, jullie kunnen hem mailen naar info@cafemickey.com :) kunnen we hem bijhouden voor forum!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806

Prins Adam schreefCOLONWordt een leuke foto, jullie kunnen hem mailen naar info@cafemickey.com :) kunnen we hem bijhouden voor forum!
zullen we zeker doen ;) heb er zin in!! :thumbs:
DLP1204 schreefCOLONDat is idd mss het beste idee ;) Dan zie ik jullie heel binnenkort!
akkoord ;)
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806

hey iedereen,

aangezien Merida maar 45min meet zullen we daar en op tyd afspreken ;)
daarna kunnen we eventueel door met de groep naar Anna en Elsa, wie kan en wil

Merida meet bij casey's corner vanaf 13.15u tot 14u
Anna en Elsa meeten in het pavilion vanaf 10.45u tot 15.30u

dus de Mini meet si als volgt :

Maandag 10/11 Disneyland Parijs
12.45u Casey's corner = Meet Merida

Aanwezig :
- Miss Ariel + Prins Erik
- DLP2014 ( 2 pers)

iedereen is welkom om mee op de groepsfoto te gaan, een babbeltje te slaan, etc :goofy:
zien jullie hopelijk dan :sorc:

ps : het weer 8 tot 12 graden en 60% kans op regen dus pak jezelf goed in en neem een regenjas/ paraplu mee. normaal valt er maar een paar mm regen maar fris zal het zeker zijn
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
popsel
Member
Member
BerichtenCOLON 37

en hoe was het? ik heb het roppic niet meer gevolgd en ben dus ook helemaal de mist in gegaan voor de mini meet maar goed de mensen die bij mij waren zagen dat ook niet zitten denk ik.
ik hoor graag jullie verslagen van de 3 dagen
voor ons was het super, mijn 6 jarige meid heeft Anne en Elsa mogen ontmoeten
ze is nog altijd in de 7de hemel en ik kan het nog altijd niet droog houden als ik eraan terugdenk

mijn gezelschap wou dreams niet zien maar ben er op dag 2 toch vanonder geslopen om het te zien. t was super.
Gebruikers-avatar
DLP1204
Member
Member
BerichtenCOLON 64

We hebben 3 super toffe dagen beleefd. Op de meet heb ik heel leuke mensen leren kennen die ik hopelijk nog ga tegenkomen ;) Een geweldige manier om het kerstseizoen te hebben gestart! Wel jammer dat je er niet bij kon zijn...Maar hopelijk een volgende keer ;)

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
popsel
Member
Member
BerichtenCOLON 37

ja dat hoop ik ook :-)
Gebruikers-avatar
kimberley2909
Member
Member
BerichtenCOLON 841
GeregistreerdCOLON 19 Aug 2014, 13:32

DLP1204 schreefCOLONWe hebben 3 super toffe dagen beleefd. Op de meet heb ik heel leuke mensen leren kennen die ik hopelijk nog ga tegenkomen ;) Een geweldige manier om het kerstseizoen te hebben gestart! Wel jammer dat je er niet bij kon zijn...Maar hopelijk een volgende keer ;)
Ben benieuwd naar de foto('s)!
Never lose hope
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806

DLP1204 schreefCOLONWe hebben 3 super toffe dagen beleefd. Op de meet heb ik heel leuke mensen leren kennen die ik hopelijk nog ga tegenkomen ;) Een geweldige manier om het kerstseizoen te hebben gestart! Wel jammer dat je er niet bij kon zijn...Maar hopelijk een volgende keer ;)
sluit ik me helemaal bij aan ;) superleuke meet en 3dagen gehad :thumbs:
op naar een volgende meet met nog meer gezellig aanwezigen ;)

ook wij hebben Anna en Elsa ( na 3u wachten helaas) gezien en Merida zelfs 2x en ook Sneeuwwitje en Aurora en Ariel in hun nieuwe jurk gespot :P

hierbij de getrokken foto :
Afbeelding
ik bedank iedereen die er was voor de gezellige meet en momenten :thumbs: hopelijk tot de volgende meet!!
wij willen in het Halloween seizoen volgend jaar zeker nog eens aanwezig zijn dus misschien dan? :P
*Magical Bucketlist*
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar