Character foto's en nieuwtjes

Dragy
Moderator
Moderator

Waaw die nieuwe characters van up zien er fantastisch uit!! Laat ze maar snel komen (en blijven ook, niet zoals de bolt figuren).
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Prince Charming

geen foto's maar wel een filmpje van de UP characters

Wezz
Member
Member

Binnenkort wéér een nieuw character in WDW en Disneyland Anaheim!! Princess Tiana, van The Princess and the Frog!

"Tony Award winner Anika Noni Rose (left), who provides the voice of Disney's newest princess, Tiana, in the upcoming Walt Disney Pictures animated feature film "The Princess and the Frog," poses with the new Princess Tiana character (right) as she will soon appear at Disneyland Resort in California and Walt Disney World Resort in Florida. Thursday night's event marked the very first public appearance of the Princess Tiana theme park character and took place during the 2009 National Association of Black Journalists (NABJ) Annual Convention in Tampa, Fla. In addition, Rose performed a song from the film for convention-goers. "The Princess and the Frog" film will premiere in theaters nationwide Dec. 11, 2009. (Matt Stroshane, photographer)"
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Dragy
Moderator
Moderator

Waaw nu al deze nieuwe prinses, en de film is nog niet eens uit...
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Wezz
Member
Member

Er zal ook een show rondom deze film komen.. met verschillende characters. Deze zal op de Mark Twain / Liberty Belle plaats vinden. Hierbij zullen er mensen uitgekozen worden die een speciale behandeling krijgen. Een meet&greet met de characters en ze mogen de boot betreden.

Lees hier het hele artikel, Klik
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
max
Member
Member

hoop dat ze er al is rond eind november begin december want dan ben ik in florida
just me
lady
Member
Member

Wat verschrikkelijk leuk al die verschillende outfits. Waarom zijn er bij ons niet zo veel verschillende, weet iemand dat?
Gaston
Member
Member

Volgens mij heeft dat iets met rechten te maken.
Maar weet het niet zeker, misschien heeft iemand anders een aanvulling. :roll:
Nele
Member
Member

Die outfits hebben op zich niets met rechten te maken. Ook in Amerika zijn dit allemaal special events kostuums. Wij hebben ook een heel arsenaal aan special events kostuums. Meestal hebben ze daar maar 2 stuks van, wat veel te weinig is om iedere dag uit te gaan. Verder zijn die speciale kostuums vaak erg duur om te laten maken. In Parijs is het zelfs ean aparte kostuming.
En ik kan je verzekeren dat in verhouding tot de grootte van ons resort, je best veel verschillende outfits op regelmatige basis kan ontmoeten...
Mickey: klassiek, HSM outfit, adventureland, frontierland, discoveryland, Santa fe, 2 verschillende bij Cheyenne, Sequoia Lodge, 2 verschillende in New Port Bay
Minnie: zie Mickey
Goofy: klassiek, regenoutfit in de Studios, adventureland, frontierland, discoveryland, 2 verschillende bij Cheyenne, Sequoia Lodge
Knabbel en Babbel: Studios outfit, adventureland, frontierland, discoveryland, Cheyenne
Dit is los van de seizoensgebonden outfits voor Halloween, Kerst, Saint Patricks day, Welsh Day, Valentine's day,...
Dus ik denk dat we nog niet echt te klagen hebben, maar het enige jammere is dat die outfits als jaaaaren dezelfde zijn...
DLRP: castmember from 06/03-05/08
DCL: 9x sinds 2007
DLC: 3 keer in 2005
WDW: 22 keer sinds november 2004
TDL: 3x januari 2010
HKDL: 3 x sinds juni 2011
lady
Member
Member

Oke, ik snap het, het was ook niet om te klagen maar ik vond de outfits wel erg leuk en vroeg me gewoon af waarom die bij ons niet zijn. Het zou inderdaad zo kunnen zijn dat ik het gevoel had dat er bij ons wat minder variatie is omdat je ze al zo vaak gezien hebt.
Nele
Member
Member

Ja we hebben dat soort outfits dus wel, maar enkel voor special events. Denk maar aan de Manchester United soccer school outfits die Mickey, Minnie, Knabbel en Babbel en Goofy hadden, de tennisoutfits van Minnie en Mickey die nog niet zo lang geleden uit de kast zijn gehaald. De formal outfits van Minnie Mickey voor special events in de Studios,...
DLRP: castmember from 06/03-05/08
DCL: 9x sinds 2007
DLC: 3 keer in 2005
WDW: 22 keer sinds november 2004
TDL: 3x januari 2010
HKDL: 3 x sinds juni 2011
lady
Member
Member

Dan kom ik ze misschien nog wel eens tegen in hun special outfits. Ik hoop het in ieder geval..
Gert
Member
Member

Gisteren is Princess Tianna verwelkomt in The Magic Kingdom.
Ze werd door het park geintroduceert en verwelkomt door Mickey en Minnie, Lilo en stitch, de disney prinsessen met hun prinsen etc.

Op dit filmpje zie je dat er voor deze film "The Princess and the frog" meerdere kostuums geintroduceert worden. Op dit filmpje kun je zien dat er 4 figuren tot leven komen. De prins van Tiana, princess Tiana zelf, de krokodil en tot slot de schurk uit deze film.

Van harte welkom Prinsess Tianna en co, kom maar snel naar Disneyland Resort Parijs!

Plaats reactie

Terug naar “Overige Info Amerikaanse Disney Parken”