Disney's Kerstseizoen 2014
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00
De Princess Promenade is geen parade.QueenElsa schreefCOLONWelke parade bedoel je dan de kerstcavalcade of de prinsessenpromenade?
En de kerst cavalcade is de Christmas Parade.
De laatste dus.

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
sabje85 schreefCOLONweet iemand waar ik het programma van deze week van beide parken kan vinden of downloaden? Alvast bedankt
http://nieuws.disneylandparis.nl/NL/NL/ ... arades.pdf
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- kimberley2909
- Member

- BerichtenCOLON 841
- GeregistreerdCOLON 19 Aug 2014, 13:32
Wij zijn net terug en vond het eerlijk gezegd tegen vallen vergeleken met de laatste keer (4 jaar geleden). De parade.. 7 minuten?? Erge tegenvaller! Bij de kerstman werden we er zowat uitgetrapt! We hadden het idee dat 1 foto al teveel was. Daarintegen was dreams echt geweldig! Maar verder vond ik het qua decoratie en programma veel minder dan paar jaar terug helaas.
Never lose hope
- fairy tale
- Member

- BerichtenCOLON 340
- GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 21:11
gisteren avond laat thuis gekomen van een lekker weekend dlp. ik was met de aanbieding van het Veronica magazine geweest. het was heel leuk alleen en mooi. een grote tegenvaller was met anna en elsa je kon alleen apart op de foto met ze, ga deze week nog een trip report maken dan leg ik alles nog wel uit.
Disney dreams of Christmas was heel mooi.
Second star to the right and straight on until morning,
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
Vind ik een beetje apart aangezien ze namelijk gewoon samen staan.fairy tale schreefCOLONgisteren avond laat thuis gekomen van een lekker weekend dlp. ik was met de aanbieding van het Veronica magazine geweest. het was heel leuk alleen en mooi. een grote tegenvaller was met anna en elsa je kon alleen apart op de foto met ze, ga deze week nog een trip report maken dan leg ik alles nog wel uit.
En echt iedere foto die ik voorbij heb zien komen van mensen die ze ontmoet hebben (en dat zijn er enórm veel op Facebook, Twitter en Instagram, ook echt op heel veel verschillende momenten) hebben ze gewoon samen ontmoet.

- fairy tale
- Member

- BerichtenCOLON 340
- GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 21:11
We hadden van veronica uit een meet en greet in studio's met ze. Dus toen we daar kwamen en ik stond halverwege in de rij stond blijkbaar alleen elsa en Ieder halfuur wisselde de 2. Dus als je beid wilde moest je gewoon weer achter aan aan sluiten. Daar kwam ik dus te laat achter
Ik had beter gewoon in disneyland kunnen gaan staan in de rij.
Ik had beter gewoon in disneyland kunnen gaan staan in de rij.
Second star to the right and straight on until morning,
-
disneyfan17
- Member

- BerichtenCOLON 6
- GeregistreerdCOLON 02 Sep 2014, 13:20
Allicht is de vraag vast al wel gesteld in dit forum maar ik heb hem nog niet kunnen vinden, de planning is om het eerste weekend van januari nog ff de kerstsfeer van Disney op te snuiven, ik weet dat de Kerstman al vertrokken is.
Wat voor mij echter heel belangrijk is om zeker te weten of het kerstvuurwerk gepland staat deze dagen.
Aankomst ergens vrijdag 2 januari vertrek maandag eind van de ochtend
(we willen een fantasy pass kopen, wordt het parkeergeld dan verrekend? in WDW doen ze dat in ieder geval wel)
greez
Johan
Wat voor mij echter heel belangrijk is om zeker te weten of het kerstvuurwerk gepland staat deze dagen.
(we willen een fantasy pass kopen, wordt het parkeergeld dan verrekend? in WDW doen ze dat in ieder geval wel)
greez
Johan
Besmet met het Disneyvirus
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
volgens mij gaat Disney Dreams of christmas gewoon door hoor !
Anders is er buiten de Calvacade de Noel (zonder kerstman ) weinig kerst aan
Anders is er buiten de Calvacade de Noel (zonder kerstman ) weinig kerst aan
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
Het enige dat eerder stopt is de ontmoeting met de kerstman.mrjojo schreefCOLONAllicht is de vraag vast al wel gesteld in dit forum maar ik heb hem nog niet kunnen vinden, de planning is om het eerste weekend van januari nog ff de kerstsfeer van Disney op te snuiven, ik weet dat de Kerstman al vertrokken is.
greez
Johan
Die moet na de kerst tenslotte weer terug naar de noordpool om zich voor te gaan bereiden op volgend jaar.
Disney Dreams Of Christmas, net als de rest van het entertainment, is er gewoon tot en met 7 januari.
Nee, het parkeergeld van de eerste dag wordt niet verrekend. Je betaalt de eerste dag dus gewoon 15€.
Je koopt tenslotte je jaarkaart pas aan ná dat je bent gearriveerd.