Disney's Kerstseizoen 2014

Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Annet schreefCOLONEn ik las dat de tickets om 10u al op zouden zijn? Dat klopt dus niet, gelukkig maar.
Toen wij rond 10.40 langsliepen stond er niemand meer, dus toen waren ze zeker op.
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Wel het is niet zo heel erg vaak dat ik om 10 uur binnen ben in het parc .
Meestal is dit 10u15 ofzo. En voor dat ik dan met mijn rolstoel van Main street naar the old Mill ben is het is het weer 10 minuten verder.En voor we dan bij de CM zijn voor de kaartjes ben ik ofwel juist te laat ofwel zijn de kaartjes op(Het ligt dus wel werkelijk aan mijn eigen )

Voor sommigen is dit systeem geweldig en tijd besparend .
Maar voor mij is het een tegenslag.
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Toch maar een keer de wekker heel vroeg zetten dan?
Gebruikers-avatar
TheReal_BDLS
Member
Member
BerichtenCOLON 44
GeregistreerdCOLON 31 Jul 2014, 21:38

Zijn er nog kerstspullen te koop in Februari ?
Is er ook iemand die me kzn vertellen hoe het weer (normaal) is is Februari ? Ik ven enkel nog mzar in zomer periode's geweest.
Heb al eens gekeken en van gesloten atracties valt het allemaal wel goed mee, dus denk eraan om eventueel 14-15 februari nog eens over te steken ;) dan heeft m'n vriendin een minder zware maand voor haar laatche bachelor jaar... Dus weinig tijd om te gaan ;(

Alvast bedankt
Next Disney Trip 07-08-09 Juli 2015

Follow me on instagram @TheReal_BDLS

Disneyland Paris '99 Hotel Cheyenne
Disneyland Paris '04 Hotel New York
Disneyland Paris '14 Hotel Santa Fé
Disneyland Paris '15 Hotel Cheyenne / Santa Fé
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

TheReal_BDLS schreefCOLONZijn er nog kerstspullen te koop in Februari ?
Is er ook iemand die me kzn vertellen hoe het weer (normaal) is is Februari ? Ik ven enkel nog mzar in zomer periode's geweest.
Heb al eens gekeken en van gesloten atracties valt het allemaal wel goed mee, dus denk eraan om eventueel 14-15 februari nog eens over te steken ;) dan heeft m'n vriendin een minder zware maand voor haar laatche bachelor jaar... Dus weinig tijd om te gaan ;(

Alvast bedankt
Er zijn altijd kerstspullen te koop want er is een kerstwinkeltje onder het kasteel.

Hoe het weer is, daar valt geen touw aan vast te knopen. Het is Europa ;)
Ik heb al warme zonnige dagen gehad, maar ook regenachtige grijze dagen en ook vrieskou met sneeuw.
Dat zul je echt een week/twee weken van tevoren moeten bekijken op de weersvoorspelling.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
magicmama
Member
Member
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 19:00

Hier flink aan het balen. De cm had donderdag gezegd dat de kaartjes voor Anna en Elsa vr om 10.30 werden uitgedeeld. Nou niet dus, toen we aankwamen was alles al op
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Annet schreefCOLONToch maar een keer de wekker heel vroeg zetten dan?
Ik denk dat dat inderdaad de enige oplossing is ;)
Ofwel bedreig ik Olaf met een haardroger tot Anna en Elsa bij me op de foto gaan :D
Madammeke
Member
Member
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 01 Jun 2014, 21:58

D tekenaar bedankt voor uw reactie, ik zit zelf ook in een rolstoel dus dit is zeker iets om rekening mee te houden. De laatste keer dat ik in Disney was was 3 jaar geleden en toen mocht ik met de dpc die ik toen had via de uitgang naar binnen maar ik begrijp dus dat je nu met de rolstoel een gewoon regulier kaartje moet afhalen? Dan zorg ik maar dat we er op tijd zijn, staat het ergens aangegeven hoe laat en waar je die kaartjes kunt halen? We gaan dit jaar met oud en nieuw.
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Je moet ook voor de gehandicapten ingang inderdaad een kaartje halen. Die worden vanaf 10u uitgedeeld geloof ik.
disneyfan17
Member
Member
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 02 Sep 2014, 13:20

ik ben zaterdag naar disney geweest 29/11 en het was zo druk overal sommige restaurants waren niet open er waren rijen bij attracties en restaurants die langer waren dan ze bedoeld zijn je zag nergens een plek waar geen mensen waren anna en elsa nog steeds lange rij wel mooi hoor kerst later toen we naar disney village gingen en daar klaar waren gingen we terug het park in er stond een bord het park is te vol geen mensen meer :shock: :shock: ik dacht echt van wowowow dit heb ik nog nooit meegemaakt nog drukker dan in de zomer :sorc:
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

disneyfan17 schreefCOLONik ben zaterdag naar disney geweest 29/11 en het was zo druk overal sommige restaurants waren niet open er waren rijen bij attracties en restaurants die langer waren dan ze bedoeld zijn je zag nergens een plek waar geen mensen waren anna en elsa nog steeds lange rij wel mooi hoor kerst later toen we naar disney village gingen en daar klaar waren gingen we terug het park in er stond een bord het park is te vol geen mensen meer :shock: :shock: ik dacht echt van wowowow dit heb ik nog nooit meegemaakt nog drukker dan in de zomer :sorc:
Wij hebben het ook ooit meegemaakt in het eerste weekend van december... Weekends en kerstvakantie nu heel druk!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
sabje85
Member
Member
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 16 Sep 2014, 16:43

Ik was zaterdag en zondag in Disney land... ik kan het spijtig genoeg ook zeggen dat het mega druk was.
2 uur aangeschoven voor ratatouille en dan was het ook nog in panne. s' Avonds vanwege de drukte het Christmas wishes en Disney dreams gemist zodat je op u gemak eens een keer kon eten zonder uren in de wachtrij te moeten staan. Nooit van mijn leven ga ik nog in een weekend naar disneyland
Afbeelding
Gebruikers-avatar
FrozenOlaf
Member
Member
BerichtenCOLON 68
GeregistreerdCOLON 11 Nov 2014, 18:35

Heeft iemand een idee tot wanneer la descente nog loopt? Ik dacht dat het al een tijdje afgelopen was maar ik las in een tripreport dat het nog steeds was.
If you can dream it,you can do it !

Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Helaas is La Descente afgelopen.
Charlotteke
Member
Member