Heb nog nooit meegemaakt dat ze daar moeilijk om doen. Gewoon even vragen! En er staat ook altijd een andere cast member bij die kunnen het ook maken.stitchie schreefCOLONMisschien een domme vraag, maar vinden de fotografen die bij de characters staan het erg als je gewoon je eigen camera gebruikt om een foto te maken of dat je dat aan de fotograaf vraagt dat hij met jouw fototoestel een foto maakt.
Want ik heb eigenlijk geen zin om geld uit te geven aan fotografen om een professionele foto te krijgen terwijl ik die ook zelf kan maken met mijn camera.
Disney's Photo Pass
- kimberley2909
- Member

- BerichtenCOLON 841
- GeregistreerdCOLON 19 Aug 2014, 13:32
Never lose hope
- Rafcoaster
- Member

- BerichtenCOLON 3
- GeregistreerdCOLON 02 Sep 2014, 16:22
Hebben alle fotografen in de parken de mogelijkheid foto's op je photopas te zetten? Op het programma staan namelijk maar 2 locaties in DLP en 1 in studiospark...
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
De meeste die ik gezien heb hebben zo een scanner bij hun.
Maar niet bij ieder character staat zo een fotograaf.
Zij staan alleen bij echte foto locaties zoals Princess Pavilion en Meet Mickey Mouse.
Als je bevoordeeld en los character tegenkomt in Fantasyland zal er geen fotograaf bij zijn .
En dit is bijvoorbeeld ook bij De Stars 'N' Cars meet en greet in de Walt Disney studios.
Maar niet bij ieder character staat zo een fotograaf.
Zij staan alleen bij echte foto locaties zoals Princess Pavilion en Meet Mickey Mouse.
Als je bevoordeeld en los character tegenkomt in Fantasyland zal er geen fotograaf bij zijn .
En dit is bijvoorbeeld ook bij De Stars 'N' Cars meet en greet in de Walt Disney studios.
De characters die er staan van 8h tot 10h in het park, hebben die er één bij? een scanner dan.
DLP 2010 - 09>11 November - Sequoia Lodge
DLP 2012 - 13>16 Mei - Cheyenne
DLP 2013 - 20>23 Oktober - Newport Bay Club
DLP 2014 - 10>12 December - Hotel New York
DLP 2015 - 09>11 November - Sequoia Lodge
De locaties aangegeven op de plattegrond hebben in principe altijd de fotograaf met scanner voor de Photo Pass. De andere fotolocaties hebben dit soms wel en soms niet vandaar dat dit niet staat aangegeven. De fotografen zijn te herkennen aan het Photo Pass logo op de kleding (en hun professionele camera natuurlijk
).
De meeste CM/fotografen vinden het geen probleem om een foto te maken en bieden dit ook vaak zelf aan
.
Bij het laatste bedoel ik dan met je eigen camera of telefoon
De meeste CM/fotografen vinden het geen probleem om een foto te maken en bieden dit ook vaak zelf aan
Bij het laatste bedoel ik dan met je eigen camera of telefoon
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00
Dit is niet altijd het geval.Mich€l schreefCOLONDe locaties aangegeven op de plattegrond hebben in principe altijd de fotograaf met scanner voor de Photo Pass. De andere fotolocaties hebben dit soms wel en soms niet vandaar dat dit niet staat aangegeven. De fotografen zijn te herkennen aan het Photo Pass logo op de kleding (en hun professionele camera natuurlijk).
De meeste CM/fotografen vinden het geen probleem om een foto te maken en bieden dit ook vaak zelf aan.
Jack Skellington, Rapunzel en Mickey in de Studios hadden geen fotograaf toen ik ze ontmoette dit weekend.
Op andere momenten heb ik er wel een fotograaf bij gezien, maar ze staan er niet áltijd bij.

- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
Ik heb afgelopen weekend voor de 2e keer een Photopass+ aangeschaft.
Met Halloween had ik in 5 dagen 229 foto's erop gescoord.
Deze keer heb ik er 118 in 3 dagen.
Maar deze keer hebben we nauwelijks attracties gedaan, dus we hebben er sowieso al minder door keuze.
Ik ben echt heel erg blij met de Photopass+ en zal 'm zeker nog vaker kopen!
Met Halloween had ik in 5 dagen 229 foto's erop gescoord.
Deze keer heb ik er 118 in 3 dagen.
Maar deze keer hebben we nauwelijks attracties gedaan, dus we hebben er sowieso al minder door keuze.
Ik ben echt heel erg blij met de Photopass+ en zal 'm zeker nog vaker kopen!

Dat bedoelde ik ook, maar ik heb het niet helemaal goed getypt. De aangegeven locaties met het Photo Pass logo hebben in principe altijd de fotograaf. Ik had dat logo niet vermeldMouseketeer schreefCOLONDit is niet altijd het geval.Mich€l schreefCOLONDe locaties aangegeven op de plattegrond hebben in principe altijd de fotograaf met scanner voor de Photo Pass. De andere fotolocaties hebben dit soms wel en soms niet vandaar dat dit niet staat aangegeven. De fotografen zijn te herkennen aan het Photo Pass logo op de kleding (en hun professionele camera natuurlijk).
De meeste CM/fotografen vinden het geen probleem om een foto te maken en bieden dit ook vaak zelf aan.
Jack Skellington, Rapunzel en Mickey in de Studios hadden geen fotograaf toen ik ze ontmoette dit weekend.
Op andere momenten heb ik er wel een fotograaf bij gezien, maar ze staan er niet áltijd bij.
En ik vond het ook een super pas en zal het ook vaker aanschaffen
- kimberley2909
- Member

- BerichtenCOLON 841
- GeregistreerdCOLON 19 Aug 2014, 13:32
Kan iemand mij vertellen waarom er allemaal slotjes bij de foto's staan als ik ze bekijk via de site?
En als k klik op "download this album" ga ik naar een nieuwe pagina die enkel wit is.. Gebeurt verder ook niks!
Moet ik ze dan 1 voor 1 opslaan?
En als k klik op "download this album" ga ik naar een nieuwe pagina die enkel wit is.. Gebeurt verder ook niks!
Moet ik ze dan 1 voor 1 opslaan?
Never lose hope
Vorige week met succes deze pass kunnen gebruiken.
We merkten telkens bij Pirates of the Caribbean dat de dame achter de balie niet veel zin had om de foto's
te bewerken blijkbaar. Ene keer totaal niet ingezoomd, andere keer ingezoomd maar kon beter. Geen paniek in dat geval, gewoon eens langs gaan op het einde van de dag bij Flora's Boutique.
Hier maken ze er geen probleem van om de foto's eens te controleren, en waar nodig aan te passen. Heel vriendelijk hier, top.
Tijdens deze controle zagen wij dat er teksten op de foto's stonden, meer bepaald bij de characters. Er stond een logo op, de naam van het character stond er netjes op vermeld. Maar bij thuiskomst zie ik deze namen niet meer op de foto, m.a.w. deze teksten zijn verdwenen. Normaal? Doen we iets verkeerd?
We merkten telkens bij Pirates of the Caribbean dat de dame achter de balie niet veel zin had om de foto's
te bewerken blijkbaar. Ene keer totaal niet ingezoomd, andere keer ingezoomd maar kon beter. Geen paniek in dat geval, gewoon eens langs gaan op het einde van de dag bij Flora's Boutique.
Hier maken ze er geen probleem van om de foto's eens te controleren, en waar nodig aan te passen. Heel vriendelijk hier, top.
Tijdens deze controle zagen wij dat er teksten op de foto's stonden, meer bepaald bij de characters. Er stond een logo op, de naam van het character stond er netjes op vermeld. Maar bij thuiskomst zie ik deze namen niet meer op de foto, m.a.w. deze teksten zijn verdwenen. Normaal? Doen we iets verkeerd?
DLP 2010 - 09>11 November - Sequoia Lodge
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
Het werkt prima, het zit er gewoon niet bij op je Photopass.Mich€l schreefCOLONHeb deze ook niet erop staan. Maar eigenlijk vreemd, want de kaders van de attracties komen wel erbij te staan op de digitale foto. Misschien nog een kleinigheidje wat nog niet helemaal werkt...
Zoals Annet aan gaf, heb je dit enkel erbij als je de foto daar laat afdrukken.
Je ziet het op het voorbeeld, om aan te geven hoe het eruit ziet als je het daar laat afdrukken.

Ik begrijp uit eerder berichtjes dat als je thuis zelf je foto's af wilt drukken bijv niet de namen/ handtekening van characters op de foto's staan, nu vraag ik me af staat wel het kader of plaatje van de betreffende attractie op de foto dus dat je echt ziet in welke attractie de foto is gemaakt of zie je alleen de foto van jezelf in het karretje?