Overigens koop ik de dvd boxen ook gewoon als die uit zijn, maar ik kan niet zolang wachten op nieuwe afleveringen.
Once Upon a Time Serie
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Opgelet, mekaar helpen om illegaal te kijken mag niet op ons forum! Als het legaal is geen probleem....Louise schreefCOLONIk heb de eerste 3 seizoenen op Netflix gekeken en kan niet wachten tot seizoen 4 daar verschijnt. Ik lees hier dat verschillende mensen het volgen via Amerika maaruh hoe doen jullie dat?
Vind het echt een fantastische serie
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
- GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37
ow yeah nieuwe schurken!! ben benieuwd!!
vind seizoen 4 tot nu toe echt top gedaan! erg spannend
ik vond seizoen 2 erg tegenvallen tegenover seizoen 1
vind seizoen 4 tot nu toe echt top gedaan! erg spannend
ik vond seizoen 2 erg tegenvallen tegenover seizoen 1
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00
Oooooh ik vond deze aflevering ge-wel-dig!
Mijn favoriet, Maleficent, is weer terug!
En als Villains liefhebber in het algemeen was ik ook erg blij om Ursula en Cruella te zien!
Mijn favoriet, Maleficent, is weer terug!
En als Villains liefhebber in het algemeen was ik ook erg blij om Ursula en Cruella te zien!

Ik vind de serie echt geweldig. Het einde van seizoen 3 had ik trouwens wel een mooi (echt) einde gevonden. Waar ze met zijn alle bij Grannys zitten, Wicked Witch verslagen, baby geboren, Regina ook een happy end.
Ik vond de storyline met Peter Pan heel leuk en die met Zelena/Wicked Witch weer een stuk minder. Frozen vond ik ook mooi gedaan en ik kan niet wachten op Maleficent, Cruella en Ursela!
Stiekem had ik wel gehoopt dat Rumpelstiltskin/Mr. Gold definitief 'goed' werd. Naar al het gedoe zou je toch denken dat hij z'n lesje wel geleerd had. Maar ik denk dat het deels is, omdat ze Regina/Evil Queen al zachter hebben gemaakt.
Nouja, heb wel weer zin in maart!
Ik vond de storyline met Peter Pan heel leuk en die met Zelena/Wicked Witch weer een stuk minder. Frozen vond ik ook mooi gedaan en ik kan niet wachten op Maleficent, Cruella en Ursela!
Stiekem had ik wel gehoopt dat Rumpelstiltskin/Mr. Gold definitief 'goed' werd. Naar al het gedoe zou je toch denken dat hij z'n lesje wel geleerd had. Maar ik denk dat het deels is, omdat ze Regina/Evil Queen al zachter hebben gemaakt.
Nouja, heb wel weer zin in maart!
Ik ben weer bij,
Ik vind het Frozen gedeelte niet heel bijzonder...
Hoe langer het duurt hoe "slapper" ik de serie vind worden.
Ik ben het dus wel eens met wat Paula hierboven zegt...
Ben benieuwd hoe de nieuwe viliians het gaan doen...
Ik vind het Frozen gedeelte niet heel bijzonder...
Hoe langer het duurt hoe "slapper" ik de serie vind worden.
Ik ben het dus wel eens met wat Paula hierboven zegt...
Ben benieuwd hoe de nieuwe viliians het gaan doen...
Kan niet wachten op de Villains, gaaf! Ben keihard fan van Regina, geweldig karakter, fantastisch hoe zij die rol speelt, maar vooral.... die kleding wauw 
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
mee eensTakkie schreefCOLONKan niet wachten op de Villains, gaaf! Ben keihard fan van Regina, geweldig karakter, fantastisch hoe zij die rol speelt, maar vooral.... die kleding wauw
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
Volgende week komt ook als goed is seizoen 3 in nl te koop.
- Fantillusion
- Member

- BerichtenCOLON 567
- GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54
Ik vond seizoen 3 niet fantastisch en de eerste helft van seizoen 4 (het Frozen-deel) ook niet zo, maar nu de 2e helft vind ik weer helemaal leuk en spannend! Ik zag de plottwist [spoiler: met Marian / Zelena en nu zelfs die zwangerschap ] echt niet aankomen!
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
I would have no inkling of how precious life can be
We moeten nog verder kijken, maar wij vinden het een beetje slapjes... met de bad ones... daarbij vind ik ook dat Cruella er niet bij hoort... omdat ze niet echt een zelfde soort evil one is als Ursula en Malifecent.
Dit is overigens niet de enige serie waar we verkocht aan waren die ons een beetje tegenvalt in het nieuwe (vervolg) van het seizoen.
Dit is overigens niet de enige serie waar we verkocht aan waren die ons een beetje tegenvalt in het nieuwe (vervolg) van het seizoen.
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
snap wat je over Cruella zegt, vind haar wel cool aangekleed maar al die kostuums zijn gewoon prachtigSuus schreefCOLONWe moeten nog verder kijken, maar wij vinden het een beetje slapjes... met de bad ones... daarbij vind ik ook dat Cruella er niet bij hoort... omdat ze niet echt een zelfde soort evil one is als Ursula en Malifecent.
het is soms op en af voor ons ook terwijl seizoen 1 nagelbijtend en vernieuwend was.
zitten nu bij een intressante twist dus kijken nog effe verder
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Ook Once Upon A Time - Seizoen 3 staat nu in de aanbieding op Bol: http://bit.ly/1ewQQq9

Vervloekingen zijn nooit leuk, maar nog erger is het als de ene vervloeking verbroken is en er verschijnt alweer een nieuwe, nog kwaadaardiger dan de eerste… Ervaar de opwindende actie en verleidelijke spanning van Once Upon a Time: Het Complete Derde Seizoen, van ABC Studios.
Er staat meer op het spel dan ooit na een nipte ontsnapping uit de nachtmerrie van Neverland en Peter Pan. Een jaar na hun wonderbaarlijke avontuur wonen Emma en Henry in New York zonder zich bewust te zijn van hun verleden – totdat Captain Hook opduikt en Emma’s geheugen een duwtje geeft met een magisch drankje. De “Verlosser” wordt opnieuw teruggeroepen naar Storybrooke wanneer een legendarische boosdoenster in vermomming arriveert om het dorp te vervloeken en op een verschrikkelijke manier wraak te nemen. Nu Regina en Emma samenwerken is de toon gezet voor een heldhaftige confrontatie tussen de Evil Queen en de Wicked Witch of the West!
Voeg Seizoen 3 toe aan je Once Upon a Time-verzameling en herleef alle 22 betoverende afleveringen. Je krijgt ook toegang tot nooit eerder vertoond bonusmateriaal. Iedere keer dat je kijkt raak je meer in de ban van deze onweerstaanbare serie.

Vervloekingen zijn nooit leuk, maar nog erger is het als de ene vervloeking verbroken is en er verschijnt alweer een nieuwe, nog kwaadaardiger dan de eerste… Ervaar de opwindende actie en verleidelijke spanning van Once Upon a Time: Het Complete Derde Seizoen, van ABC Studios.
Er staat meer op het spel dan ooit na een nipte ontsnapping uit de nachtmerrie van Neverland en Peter Pan. Een jaar na hun wonderbaarlijke avontuur wonen Emma en Henry in New York zonder zich bewust te zijn van hun verleden – totdat Captain Hook opduikt en Emma’s geheugen een duwtje geeft met een magisch drankje. De “Verlosser” wordt opnieuw teruggeroepen naar Storybrooke wanneer een legendarische boosdoenster in vermomming arriveert om het dorp te vervloeken en op een verschrikkelijke manier wraak te nemen. Nu Regina en Emma samenwerken is de toon gezet voor een heldhaftige confrontatie tussen de Evil Queen en de Wicked Witch of the West!
Voeg Seizoen 3 toe aan je Once Upon a Time-verzameling en herleef alle 22 betoverende afleveringen. Je krijgt ook toegang tot nooit eerder vertoond bonusmateriaal. Iedere keer dat je kijkt raak je meer in de ban van deze onweerstaanbare serie.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier

[/u