LEUK!!Jaco schreef:Had me voorgenomen geen Disney shirts meer te kopen maar deze was in de aanbieding bij h&m voor 7 euro... Tja
Laatste aankopen
- kimberley2909
- Member

Never lose hope
- D-Tekenaar
- Member

Nieuw !
Walt Disney classics dvd : 23,31 en 57
ofwel Robin Hood , De Kleine Zeemeermin en Frozen
voor slechts 9,97 euro bij Dreamland
Ben er blij mee
Ohja en je kreeg er ook nog korting voor tickets van Disneyland Paris bij !
Dus ik zou zeggen allen naar Dreamland
Walt Disney classics dvd : 23,31 en 57
ofwel Robin Hood , De Kleine Zeemeermin en Frozen
voor slechts 9,97 euro bij Dreamland
Ben er blij mee
Ohja en je kreeg er ook nog korting voor tickets van Disneyland Paris bij !
Dus ik zou zeggen allen naar Dreamland
- JulieBogaerts1990
- Member

Na een dagje shoppen in Rotterdam! 

- Miss Ariel
- Member

erg leuk!! allemaal bij de primark?? hoe vallen die panty's? wou er borige keer ook kopen maar kon ze niet passen dus heb ze niet meegenomenJulieBogaerts1990 schreef:Na een dagje shoppen in Rotterdam!
gisteren weer een geslaagd winkeldagje bij Disney winkel te Helmond
we zijn een Ariel handdoek, Frozen keykoord, 4 kersthangers, een Minnie mok, Ursula beker en Marie doosje rijker

Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
- JulieBogaerts1990
- Member

De panty's vallen redelijk goed! Het enige probleem is van zodra datje beweegt en de panty's wat draaien dat de tekening niet meer zo perfect staat.. Maar ze wat recht trekken en het probleem is opgelost :p
- Miss Ariel
- Member

a super! vallen ze groot of gewoon de maat die erop staat ongeveer? alles vd primark denk ik he?JulieBogaerts1990 schreef:De panty's vallen redelijk goed! Het enige probleem is van zodra datje beweegt en de panty's wat draaien dat de tekening niet meer zo perfect staat.. Maar ze wat recht trekken en het probleem is opgelost :p
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
- JulieBogaerts1990
- Member

Heb normaal medium van maat en s/m is goed voor mij! En alles van de primark behalve de rode kerst trui van donals is van Tally Weil
- Prins Adam
- Beheerder

- Miss Ariel
- Member

thanks!!!JulieBogaerts1990 schreef:Heb normaal medium van maat en s/m is goed voor mij! En alles van de primark behalve de rode kerst trui van donals is van Tally Weil
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
Die kersttrui van Donald heb ik ook!!!!! Is heerlijk warm.Miss Ariel schreef:thanks!!!JulieBogaerts1990 schreef:Heb normaal medium van maat en s/m is goed voor mij! En alles van de primark behalve de rode kerst trui van donals is van Tally Weilga ik binnenkort ook nog eens kijken
Ze hadden daar toen ik er was ook een trui met Mickey als kerstman en een trui van Bambi en eentje van Knabbel en Babbel.

38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
- PuppyLikesYou
- Member

Ah die witte trui met mickey oortjes is super fluffy en leuk! Wil ik ook wel :p
Ik heb vandaag mijn eerste 2 Tsum Tsum's opgehaald!

Echt super blij! Het was heel toevallig via een Facebook group voor de TsumTsum app, lang verhaal kort, ik kon ze ophalen want hij had ze dubbel. 8euro voor betaald ook nog
laat die collectie maar groeien!

Ik heb vandaag mijn eerste 2 Tsum Tsum's opgehaald!
Echt super blij! Het was heel toevallig via een Facebook group voor de TsumTsum app, lang verhaal kort, ik kon ze ophalen want hij had ze dubbel. 8euro voor betaald ook nog

What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
- Tinkerbelletje
- Member

Vandaag tickets gekocht voor het concert van Pentatonix op 28 april in de HMH
Echt zo blij dat ik ze eindelijk live ga zien!!
Voor wie Pentatonix nog niet kent....het is een Amerikaanse a-capellagroep met vijf zangers die in 2011 het 3e seizon van The Sing Off in Amerika won.
Echt zo blij dat ik ze eindelijk live ga zien!!
Voor wie Pentatonix nog niet kent....het is een Amerikaanse a-capellagroep met vijf zangers die in 2011 het 3e seizon van The Sing Off in Amerika won.
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016

Aankoopjes uit Disney! Lotso knuffel, gingerbread Mickey (waar ik net zowat m'n tanden op brak, au!), een setje om zelf gingerbread Mickey's te maken, pins, koektrommeltje van Alice in Wonderland, een tsum van Marie en nog een set van vier placemats uit de à Paris lijn, maar die zijn al in gebruik!