Je mag mij terug opzetten als zeker. Ik heb een mogelijkheid gevonden om goedkoper aan kaarten te komen via de abonnementen-vriendenactie.
M.
Cafe Mickey Meeting WinterEfteling 2015
Toch erbij? Gezellig, wij hebben tickets via ANWB gekocht scheelt toch weer €8,-digikleuter schreef:Je mag mij terug opzetten als zeker. Ik heb een mogelijkheid gevonden om goedkoper aan kaarten te komen via de abonnementen-vriendenactie.
M.

DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
- Mouseketeer
- Member

Huh? Mam heeft ze echt net een half uur geleden ofzo besteld.Annet schreef:Ik was helaas te laat voor de ANWB actie, was al uitverkocht. Dan maar de volle mep.

- Prins Adam
- Beheerder

Lijstje is nogmaals aangepast.... er zijn mensen die niet meer mee gaan eten omdat het wat laat kan worden voor hen dan! Nog steeds de mogelijkheid om te slapen in de buurt hoor 
klik hier
Mocht je aangeduid staan als mee gaan eten en je kan niet laat het weten aub! En mocht je toch meewillen ook!
klik hier
Mocht je aangeduid staan als mee gaan eten en je kan niet laat het weten aub! En mocht je toch meewillen ook!
Prins Adam schreef:De vorige meeting was zo leuk dat de meesten al terug willen meeten....
En ja hoor er is al een datum, zaterdag 31 januari 2015 in de (winter)Efteling!
Voor wie wilt gaan we terug lekker tapas eten om de dag af te sluiten, onbeperkt en aan tafel bediend! Meer info hier: http://www.steakhousegrillig.nl/
Er zijn al heel wat leden die ook blijven overnachten in hotel De Kroon vlakbij het park.
Wil je er graag bijzijn laat maar horen via info@cafemickey.com en we zetten je op de lijst! (laat ook meteen weten of je meegaat eten a.u.b.) Het hotel reserveren kan je als je wilt zelf via deze link: Klik hier
De volgende leden gaan al mee: (namen in het vet gaan ook mee eten)
sofie1977 (4 personen)
Nancke (4 personen)
Prins Adam (1 persoon)
Boomerke200 (1 persoon)
yolayo (1 persoon)
Mouseketeer (1 persoon)
Mich€l (1persoon)
pinocchio (2personen)
Annet (1persoon)
pluto71 (1persoon)
Pc (1persoon)
digikleuter (1persoon)
Dory (2personen)
Twiggy (4 personen)
angelique (1persoon)
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Huh dan ga ik zo nog eens kijken want ik heb echt al weken geleden gekeken en toen stond er uitverkocht.Mouseketeer schreef:Huh? Mam heeft ze echt net een half uur geleden ofzo besteld.Annet schreef:Ik was helaas te laat voor de ANWB actie, was al uitverkocht. Dan maar de volle mep.
mja, de vriendenactie voor abonnementhouders was 2 tickets aan 17.5 euro/stuk, dus doen we dat maar. Wel tegen mijn principes in, maar met zovéééééél leuke mensen die meegaan...yolayo schreef:Toch erbij? Gezellig, wij hebben tickets via ANWB gekocht scheelt toch weer €8,-digikleuter schreef:Je mag mij terug opzetten als zeker. Ik heb een mogelijkheid gevonden om goedkoper aan kaarten te komen via de abonnementen-vriendenactie.
M.
- Prins Adam
- Beheerder

Jullie staan erbij Ria 
We zijn nu met 30 personen waarvan er 19 mee gaan eten!
We zijn nu met 30 personen waarvan er 19 mee gaan eten!
Prins Adam schreef:De vorige meeting was zo leuk dat de meesten al terug willen meeten....
En ja hoor er is al een datum, zaterdag 31 januari 2015 in de (winter)Efteling!
Voor wie wilt gaan we terug lekker tapas eten om de dag af te sluiten, onbeperkt en aan tafel bediend! Meer info hier: http://www.steakhousegrillig.nl/
Er zijn al heel wat leden die ook blijven overnachten in hotel Hotel Waalwijk vlakbij het park.
Wil je er graag bijzijn laat maar horen via info@cafemickey.com en we zetten je op de lijst! (laat ook meteen weten of je meegaat eten a.u.b.) Het hotel reserveren kan je als je wilt zelf via deze link: Klik hier
De volgende leden gaan al mee: (namen in het vet gaan ook mee eten)
sofie1977 (4 personen)
Nancke (4 personen)
Prins Adam (1 persoon)
Boomerke200 (1 persoon)
yolayo (1 persoon)
Mouseketeer (1 persoon)
Mich€l (1persoon)
pinocchio (2personen)
Annet (1persoon)
pluto71 (1persoon)
Pc (1persoon)
digikleuter (1persoon)
Dory (2personen)
Twiggy (4 personen)
angelique (1persoon)
rschagen (4personen)
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier

- Mouseketeer
- Member

Wat een gezellige club! Ik heb er zin in!

Wij hebben er ook zijn in!
Er zijn best wat mensen die een hotel hebben geboekt. Wie is van plan op zondag nogmaals naar de efteling te gaan?
Wij gaan misschien zondag terug, als onze Europapark jaarpas dat weekend gewoon gratis toegang geeft)
(wij hebben trouwens nog steeds niets officieel van booking.com gehoord ivm de prijs verhoging van de lakei... Ik zal ze eens een mail sturen...)
Er zijn best wat mensen die een hotel hebben geboekt. Wie is van plan op zondag nogmaals naar de efteling te gaan?
Wij gaan misschien zondag terug, als onze Europapark jaarpas dat weekend gewoon gratis toegang geeft)
(wij hebben trouwens nog steeds niets officieel van booking.com gehoord ivm de prijs verhoging van de lakei... Ik zal ze eens een mail sturen...)
last year: 23-26 sept 2016: Disneyland Half Marathon Weekend, Inaugural Party, Cafe Mickey Meets, 5k, Halve Marathon, Dream Castle, upcoming: 21-24 sept 2017: Half marathon weekend, 5k,10k,HalfMarathon, Bibbidi-Bobbidi-Boo-challenge, Hotel Cheyenne