Een Disneyfan die nog nooit naar Disneyland is geweest
(vroeger geen geld voor, daarna niemand die mee wilde en erg ziek geweest)
Hopelijk komt daar in 2015 een verandering in. Desnoods ga ik alleen, haha.

Welkom en komt er dit jaar zeker vanPaula schreef:Hoi iedereen, ik ben Paula.
Een Disneyfan die nog nooit naar Disneyland is geweest
(vroeger geen geld voor, daarna niemand die mee wilde en erg ziek geweest)
Hopelijk komt daar in 2015 een verandering in. Desnoods ga ik alleen, haha.

Welkom!mildredvg schreef:Hallo,
Ik ben Mildred, moeder van 2 kinderen. Al zeker 12 keer in Disney geweest, waarvan 2x met mijn gezin. (andere keren met cliënten van mijn werk)
Helemaal dol op disney dus. Deze zomer gaan we 3 weken naar een camping bij Parijs. Met onze dreampassen zijn we van plan vele keren de parken te bezoeken...
Geweldige site trouwens! Veel info!
Groetjes, Mildred

Welkom! Gezellig al die nieuwelingen erbij=DKennyO_o schreef:Hallo iedereen,
Ik ben Kenny, 21 jaar en een echte Disneyfan. Disney is met van kleins af aan met de paplepel in de mond gegeven door een Disneygekke zus en moeder!
De afgelopen jaren véél naar disneyland geweest (7-tal keer op anderhalf jaar) dankzij de geweldige treinverbinding en de jaarpass (die ondertussen al eens verlengd werd natuurlijk).
Qua pins ben ik nog maar net begonnen met verzamelen maar ben van plan men verzameling stevig uit te breiden.
Volgende trip naar Disneyland is nog niet gepland maar zal niet lang duren... misschien met pasen.. heb je lang weekend én valt bovendien dicht bij men verjaardag, kan ik toch niet laten liggen hé?

WelkomPietjepuk schreef:Hoi allen,
Wij zijn een gezin van 4 bestaande uit vader moeder dochter(12) en zoon(8).
Wij zijn 2 jaar geleden voor het eerst naar florida geweest en hebben toen alle parken gehad behalve disney.
Dit was een goede reden om weer terug te gaan om disney te gaan bezoeken.
Gr dennis