Cafe Mickey Meeting WinterEfteling 2015
- Mouseketeer
- Member

Hè jammer Sofie! Beterschap voor Yannick! Hopelijk zien we elkaar snel weer!sofie1977 schreef:Wij gaan er jammer genoeg toch niet bij kunnen zijn deze keer... Mijn wederhelft moet een kleine ingreep ondergaan aan zijn knie en zal de eerste dagen moeilijk kunnen stappen.
Geniet er allemaal van en we zien elkaar snel op een volgende meet!

sofie1977 schreef:Een klein gezwelletje in zijn knie laten wegsnijden, omdat hij er last van heeft. Is vast niks ernstigs, Mario, is ook niet de eerste keer...
Ik had het eigenlijk eerder over het feit dat jullie niet kwamen! Hoe moet dat nu?! Had me al helemaal verheugd op een dagje met de freggels.
M.
- Prins Adam
- Beheerder

We hebben nog steeds mooie bende hoor.... 27 personen voor Efteling en 15 om te gaan eten momenteel.
Ik werk nu aan mail met meer details om een beetje te kunnen afspreken wat en hoe....
Ik werk nu aan mail met meer details om een beetje te kunnen afspreken wat en hoe....
Prins Adam schreef:De vorige meeting was zo leuk dat de meesten al terug willen meeten....
En ja hoor er is al een datum, zaterdag 31 januari 2015 in de (winter)Efteling!
Voor wie wilt gaan we terug lekker tapas eten om de dag af te sluiten, onbeperkt en aan tafel bediend! Meer info hier: http://www.steakhousegrillig.nl/
Wil je er graag bijzijn laat maar horen via info@cafemickey.com en we zetten je op de lijst! (laat ook meteen weten of je meegaat eten a.u.b.) Het hotel reserveren kan je als je wilt zelf via deze link: Klik hier
De volgende leden gaan al mee: (namen in het vet gaan ook mee eten)
Nancke (4 personen)
Prins Adam (1 persoon)
Boomerke200 (1 persoon)
yolayo (1 persoon)
Mouseketeer (1 persoon)
Mich€l (1persoon)
pinocchio (2personen)
Annet (1persoon)
pluto71 (1persoon)
Pc (1persoon)
digikleuter (1persoon)
Dory (2personen)
Twiggy (4 personen)
angelique (1persoon)
rschagen (4personen)
Prince Philip (1persoon)
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Oh da's lief van je Mario! Ons mannekes keken er ook al naar uit hoor... Er komt vast snel een volgende meet en dan zijn we er gewoon weer bij!digikleuter schreef:sofie1977 schreef:Een klein gezwelletje in zijn knie laten wegsnijden, omdat hij er last van heeft. Is vast niks ernstigs, Mario, is ook niet de eerste keer...
Ik had het eigenlijk eerder over het feit dat jullie niet kwamen! Hoe moet dat nu?! Had me al helemaal verheugd op een dagje met de freggels.
M.
Heel jammer Sofie dat jullie er niet bij kunnen zijn, een spoedig herstel voor Yannick.
En van mij uit ook een huishoudelijke mededeling aan Prins Adam,
wij ( Yolayo en Mouseketeer) kunnen helaas niet mee gaan eten, heb een auto maar die moet om 20.30 uur weer terug op zijn bestemming zijn dus dat zal niet lukken jammer genoeg maar overdag zullen we er gewoon bij zijn.
En van mij uit ook een huishoudelijke mededeling aan Prins Adam,
wij ( Yolayo en Mouseketeer) kunnen helaas niet mee gaan eten, heb een auto maar die moet om 20.30 uur weer terug op zijn bestemming zijn dus dat zal niet lukken jammer genoeg maar overdag zullen we er gewoon bij zijn.

DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
En ik kwam hier eigenlijk net hetzelfde zetten. Ik en Pluto71 kunnen ook niet mee gaan eten. Overdag is géén probleem.yolayo schreef:wij ( Yolayo en Mouseketeer) kunnen helaas niet mee gaan eten, heb een auto maar die moet om 20.30 uur weer terug op zijn bestemming zijn dus dat zal niet lukken jammer genoeg maar overdag zullen we er gewoon bij zijn.
M.
- D-Tekenaar
- Member

Wat erg voor jullie ( en dan vooral Yannick )
Zeker veel beterschap !
Er is wel één voordeel
Na een ingreep moet je steeds rusten en dan is er veel tijd voor wat Disney Classics!
Dus hopelijk is je wederhelft ook disney gek!
Zeker veel beterschap !
Er is wel één voordeel
Na een ingreep moet je steeds rusten en dan is er veel tijd voor wat Disney Classics!
- Prins Adam
- Beheerder

Bedankt aan iedereen om zeker al te laten weten dat ze niet mee gaan eten.
Ik ga wel nog iedereen mail sturen met bepaalde vragen ook ivm eten, zodat ik het van iedereen juist weet! Wil daar niet aankomen in restaurant met 10 mensen als ik voor 20 heb gereserveerd....
Ik ga wel nog iedereen mail sturen met bepaalde vragen ook ivm eten, zodat ik het van iedereen juist weet! Wil daar niet aankomen in restaurant met 10 mensen als ik voor 20 heb gereserveerd....

Zo erg is het allemaal niet hoor, gewoon een kleine ingreep die te lang werd uitgesteld... Komt allemaal goed!D-Tekenaar schreef:Wat erg voor jullie ( en dan vooral Yannick )
Zeker veel beterschap !
Er is wel één voordeel
Allemaal bedankt voor de berichtjes, ik geef ze door aan "de zieke", LOL
- Prins Adam
- Beheerder

Normaal heeft iedereen die meegaat NU een mail gekregen, gelieve te laten weten als je hem NIET kreeg!
En aan iedereen die hem kreeg ik wacht de antwoorden af om te reserveren voor restaurant....
Mochten er nog mensen meewillen is dit het moment om te laten weten. Je kan dan nog altijd langskomen, maar reserveren voor jou lukt niet meer in de restaurants....
En aan iedereen die hem kreeg ik wacht de antwoorden af om te reserveren voor restaurant....
Mochten er nog mensen meewillen is dit het moment om te laten weten. Je kan dan nog altijd langskomen, maar reserveren voor jou lukt niet meer in de restaurants....