En die eerste Meet en greet met een character dat blijft natuurlijk op je geheugen gebrand.
al dan niet met hulp van foto of video.
Mijn eerste Disney ontmoeting was een paar weken voor de opening van Disneyland Paris en dus ook een paar maanden voordat ik de eerste keer het park in het echt zag. Mijn Papa en Mama zaten bij Rode kruis Heusden-zolder en naar aanleiding van de 14 daagse stickerverkoop zou er op het einde een groot feest gegeven worden voor alle vrijwilligers over heel Belgie.
De locatie werd Heusden-Zolder ! Omdat de stickers het thema Sneeuwwitje had .Hadden ze van het Rode kruis Belgie uit beslist om Sneeuwwitje te gebruiken als gast vrouw voor het ontvangen van de toenmalige ambassadeur voor het rode kruis Prins/Koning Albert.
De bedoeling was dat er eerst een voorstelling was met toespraken enzo in de Muze(het cultureel centrum van Heusden-Zolder)
En dat er daarna een volksfeest was in de straten rond de Muze.Met muziek en clowns en als hoogtepunt Sneeuwwitje die samen met haar dwergen meet en greets deden . In de straten zelf liepen de dwergen en Sneeuwwitje los rond en je kon ze dus niet samen meeten. Maar aangezien Mama en Papa in het bestuur zaten had ik toch net even wat meer geluk
De character hunter in mij is die dag geboren en wel met deze foto!

Nu ben ik wel eens benieuwd naar jullie verhaal rond jullie eerste sprankeltje Disney Magie.