Haha, ja goede chauffeurs zijn het niet heMich€l schreef:Ach, die hebben toch iedere keer chocomel op het verkeerde momentyolayo schreef:Ik heb ook gestemd voor Phantasialand, is al weer een tijdje geleden dat ik er geweest ben, dus dat heeft mijn voorkeur.
Vermoedelijk wel dat ik dan wel alleen zal komen, 2 dochters zitten dan in het buitenland voor werk.haha
En we zijn waarschijnlijk toch weer met een hoop, dus daar ben je niet alleen
Café Mickey meeting Phantasialand 29/08/15

DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Ja, die laatste chauffeur was ook niet al te best hahayolayo schreef:Haha, ja goede chauffeurs zijn het niet heMich€l schreef:Ach, die hebben toch iedere keer chocomel op het verkeerde momentyolayo schreef:Ik heb ook gestemd voor Phantasialand, is al weer een tijdje geleden dat ik er geweest ben, dus dat heeft mijn voorkeur.
Vermoedelijk wel dat ik dan wel alleen zal komen, 2 dochters zitten dan in het buitenland voor werk.haha
En we zijn waarschijnlijk toch weer met een hoop, dus daar ben je niet alleenalhoewel ik bij de laatste chauffeur toch ook heus bijna gelanceerd werd
kwam waarschijnlijk door de gluhweintjes
Ook op phantasialand gestemd.
(helaas is onze Europapark jaarpas dan niet meer geldi, dus geen gratis entree)
Er zijn trouwens vaak acties bij phantasialand dat je een tweede keer gratis terug mag komen. Diegenen die al eerder in het seizoen naar het park willen kunnen dus op zo'n actie dag proberen te gaan zodat ze later gratis terug kunnen gaan.
Er zijn trouwens vaak acties bij phantasialand dat je een tweede keer gratis terug mag komen. Diegenen die al eerder in het seizoen naar het park willen kunnen dus op zo'n actie dag proberen te gaan zodat ze later gratis terug kunnen gaan.
last year: 23-26 sept 2016: Disneyland Half Marathon Weekend, Inaugural Party, Cafe Mickey Meets, 5k, Halve Marathon, Dream Castle, upcoming: 21-24 sept 2017: Half marathon weekend, 5k,10k,HalfMarathon, Bibbidi-Bobbidi-Boo-challenge, Hotel Cheyenne
- Prins Adam
- Beheerder

Vorig jaar kon je ook via groupon goedkope kaartjes kopen, we houden het int oog.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Die actie voor een 2de keer gratis is elk jaar bij de start van het seizoen, de maand april krijg je als je je kaartje inlevert dan een gratis kaartje om nog eens terug te komen.pinocchio schreef:Ook op phantasialand gestemd.
Vaak word deze actie nog eens verlengd ook tot aan eind mei

DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
-
DisneyBoyke
- Member

ik heb voor disneyland gekozen, phantasialand vind ik ook wel leuk, maar ik zie geen mogelijkheid om daar te raken, disneyland kan ik met de trein naartoe, phantasia is iets helemaal anders om er te raken.
-
lieve-1973
- Member

ik heb voor disneyland gestemd dat het voor mij gemakkelijker is om daat te geraken ook is het voor een dag maar.
phantasialand ben ik nog niet geweeest alle zo ik niet weten hoe ik daar moet geraken zonder auto.
groetjes lieve
phantasialand ben ik nog niet geweeest alle zo ik niet weten hoe ik daar moet geraken zonder auto.
groetjes lieve
- Prins Adam
- Beheerder

Nog even de kans om je mening te geven, denk wel dat het Phantasialand gaat worden, dit is het meeste haalbaar voor iedereen! En trouwens zijn de meesten op 31 oktober ook in DLP ......

- Prins Adam
- Beheerder

ElsV schreef:Als het Phantasialand wordt,zal ik passen! Zojuist eens de route bekeken en ik moet minstens 3u rijden om er te geraken en dat zie ik niet zitten! Dus het wordt wachten op een volgende meeting in de Efteling of Dlp!
Je kan mss kijken voor overnachting daar? Disneyland is voor sommigen veel verder rijden denk ik.
Je kan het altijd eens bekijken :klik hier
Wij hebben al hotel gereserveerd omdat ik ook niet wil terugrijden savonds, zo is het beetje vakantie!
(We slapen nu in Hotel Village MATAMBA en wat goedkoper is Ramada Hotel Brühl-Köln ook een goed hotel)
En als je het niet ziet zitten zien we je zeker nog eens later...
Iedereen is natuurlijk ook vrij om zelf eens een (mini)meeting te doen! http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... =59&t=1410

- Prins Adam
- Beheerder

Idd in Belgie kan je niet dichter bij DLP wonen denk ikElsV schreef:Kga er eens overnadenken [WHITE SMILING FACE]
Disneyland is gelukkig voor mij zo ver niet! Aan de Franse grens wonen heeft zijn voor - en nadelen !

-
DisneyBoyke
- Member

voor mensen zonder auto is het helaas nog lastiger he, met de trein naar Disney is makkelijk, is 1 rechtstreekse trein, phantasialand is iets heel anders, zal het eens bekijken, maar denk dat ik toch een trein of 3 moet nemen en nog een bus wellicht ook. een overnachting daar is ook een optie uiteraard, zou graag eens een meeting beleven met jullie maar moet praktisch beetje haalbaar zijn he