Welkom Tatjana!!gcf0723 schreefCOLONHeey
Ik ben Tatjana en ben 24 jaar. Ik ben al jaar en dag fan van Disney en sinds mijn eerste bezoek in 1996 is DLP mijn favoriete pretpark. Graag zou ik dit jaar nog eens een weekendje naar DLP gaan maar dan moet ik eerst nog een reisgenoot vinden.
Stel jezelf voor!
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

hoi tatjana welkom ..gcf0723 schreefCOLONHeey
Ik ben Tatjana en ben 24 jaar. Ik ben al jaar en dag fan van Disney en sinds mijn eerste bezoek in 1996 is DLP mijn favoriete pretpark. Graag zou ik dit jaar nog eens een weekendje naar DLP gaan maar dan moet ik eerst nog een reisgenoot vinden.
je zal hier wel een disney fan vinden voor mee te reizen hoor
dit is eens een fansoelijke forum dus .
ale als je met een vraag zit die wordt toch altijd opgelost hier meestal :p
groetjes
1994 1dag
1993,1996,2002,2007,2013 santa fe
2003,2004 cheyenne
1995,2010,2014 Sequoia lodge
1998,2005,2006,2012 newport bay
2011 disney hotel
2013 all star movie resort (orlando)
1993,1996,2002,2007,2013 santa fe
2003,2004 cheyenne
1995,2010,2014 Sequoia lodge
1998,2005,2006,2012 newport bay
2011 disney hotel
2013 all star movie resort (orlando)
Hallo Allemaal,
Ik ben Leonie een moeder van 3 kinderen (11,9,1,5) en gek op disney.
Als het lukt gaan we deze zomer naar Disneyland Paris en dat zou voor mij de 12x zijn en voor mijn jongste de eerste.
Als het lukt gaan we deze zomer naar Disneyland Paris en dat zou voor mij de 12x zijn en voor mijn jongste de eerste.
1994 1 dag (schoolreis)
1998 weekend (hotel buiten disney)
2001 weekend (Seqoia Lodge)
2006 weekend (Cheyenne)
2007 weekend (Cheyenne)
2008 weekend (Seqoia Logde)
2010 weekend (Davy Crokcet)
2011 weekend (Santa Fe)
1998 weekend (hotel buiten disney)
2001 weekend (Seqoia Lodge)
2006 weekend (Cheyenne)
2007 weekend (Cheyenne)
2008 weekend (Seqoia Logde)
2010 weekend (Davy Crokcet)
2011 weekend (Santa Fe)
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Welkom en veel plezier op Café Mickey!leonie schreefCOLONHallo Allemaal,

Hallo, ik ben Pieter en samen met mijn vriendin gaan wij eens per jaar naar disneyland. We zijn 33 jaar en wonen in sint truiden. Onze leukste disney ervaring was toen we in de suite mochten logeren in het disneyland hotel. onze grote droom is altijd geweest naar disneyland in orlando te gaan en dit jaar gaan we dit verwezenlijken.
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Welkom Pieter!Pieter schreefCOLONHallo, ik ben Pieter en samen met mijn vriendin gaan wij eens per jaar naar disneyland. We zijn 33 jaar en wonen in sint truiden. Onze leukste disney ervaring was toen we in de suite mochten logeren in het disneyland hotel. onze grote droom is altijd geweest naar disneyland in orlando te gaan en dit jaar gaan we dit verwezenlijken.

- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Pieter schreefCOLONHallo, ik ben Pieter en samen met mijn vriendin gaan wij eens per jaar naar disneyland. We zijn 33 jaar en wonen in sint truiden. Onze leukste disney ervaring was toen we in de suite mochten logeren in het disneyland hotel. onze grote droom is altijd geweest naar disneyland in orlando te gaan en dit jaar gaan we dit verwezenlijken.
Welkom mede Limburger en heel veel Disney plezier gewenst op Café Mickey
- MagnficentMaleficent
- Member

- BerichtenCOLON 4
- GeregistreerdCOLON 05 Feb 2015, 17:56
Halo iedereen,
Kennen jullie me nog?
Ik weet dat ik lang weg geweest ben, mijn leven nam nogal een zware wending maar alles komt op zijn pootjes terecht
dus hier ben ik dan weer! (als ik nog mag terugkeren na mijn lange afwezigheid.)
Ik kijk er al naar uit om weer op het forum te zijn!
ps: om een of andere reden kan ik niet meer op mijn vorige profiel dus daarom weer 1tje gemaakt
~Maleficent
Kennen jullie me nog?
Ik weet dat ik lang weg geweest ben, mijn leven nam nogal een zware wending maar alles komt op zijn pootjes terecht
dus hier ben ik dan weer! (als ik nog mag terugkeren na mijn lange afwezigheid.)
ps: om een of andere reden kan ik niet meer op mijn vorige profiel dus daarom weer 1tje gemaakt
~Maleficent
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Welkom terug! Als je jouw oude profiel terug wilt kan ik je mss wel helpen....MagnficentMaleficent schreefCOLONHalo iedereen,
Kennen jullie me nog?
~Maleficent

- MagnficentMaleficent
- Member

- BerichtenCOLON 4
- GeregistreerdCOLON 05 Feb 2015, 17:56
Bedankt Adam maar zo is het goed hoorPrins Adam schreefCOLONWelkom terug! Als je jouw oude profiel terug wilt kan ik je mss wel helpen....MagnficentMaleficent schreefCOLONHalo iedereen,
Kennen jullie me nog?
~Maleficent
- Daphne0890
- Member

- BerichtenCOLON 6
- GeregistreerdCOLON 06 Feb 2015, 11:39
Hallo, ik ben Daphne en afkomstig van West-Vlaanderen (België) en ik ben 24 (op weg naar de 25
).
Ik ben ook actief op andere Disneyforums, dus ik ken al een paar mensen van daar en van op facebook.
En uiteindelijk zijn we hier allemaal voor hetzelfde, onze liefde voor Disney.
Dus ik kijk er naar uit om dit forum te leren kennen. Grtjes
Ik ben ook actief op andere Disneyforums, dus ik ken al een paar mensen van daar en van op facebook.
En uiteindelijk zijn we hier allemaal voor hetzelfde, onze liefde voor Disney.
Dus ik kijk er naar uit om dit forum te leren kennen. Grtjes