@ Annet ,dat is waar! Hier 10min in de auto en dan 1,15 min met de tgv en ik sta in de magie [WHITE SMILING FACE]
Ik ga eens rondvragen of er iemand mee wil naar phantasialand en anders probeer ik om eind oktober in dlp te zijn!
Café Mickey meeting Phantasialand 29/08/15
Wij gaan jammer genoeg passen voor Phantasialand. Wij hadden al een tripje richting magie voorzien voor de laatste week vakantie. Maar ik ben er zeker van dat er nog meets komen. Café Mickey wederom bedankt om het te organiseren.
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Jammer iddNancke schreefCOLONWij gaan jammer genoeg passen voor Phantasialand. Wij hadden al een tripje richting magie voorzien voor de laatste week vakantie. Maar ik ben er zeker van dat er nog meets komen. Café Mickey wederom bedankt om het te organiseren.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Iedereen die komt naar onze meeting in Phantasialand op zaterdag 29 augustus kan zich inschrijven door een email te sturen naar info@cafemickey.com met volgende gegevens:
gebruikersnaam, echte naam en aantal personen.
gebruikersnaam, echte naam en aantal personen.

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Bedankt Sofie en Annet we horen het dan nog wel...
Savonds ga ik wss hier reserveren, wel nog eens informeren of het in groep mogelijk is!
http://www.phantasialand.de/nl/hotels-r ... nt-zambesi
Savonds ga ik wss hier reserveren, wel nog eens informeren of het in groep mogelijk is!
http://www.phantasialand.de/nl/hotels-r ... nt-zambesi

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Deze mensen zijn al ingeschreven: http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 613#p48613

-
DisneyBoyke
- Member

- BerichtenCOLON 76
- GeregistreerdCOLON 07 Nov 2014, 18:14
net eens gekeken om er te raken, ik zou de volgende treinen moeten nemen : aalst-brussel, brussel-keulen, keulen-bruhl en dan een bruhl een bus.
weet het toch niet hoor :s
weet het toch niet hoor :s
-
DisneyBoyke
- Member

- BerichtenCOLON 76
toevallig niemand uit de buurt van aalst die iemand wil meenemen in de auto? , uiteraard tegen betaling 
of ergens anders in belgie waar ik met de trein dan eerst naartoe zou komen.
zou heel graag eens een meeting willen meemaken met jullie, maar in mijn eentje al die treinen nemen zie ik niet zo zitten, wie weet waar kom ik terecht :p
wil ook wel overnachten in phantasialand, dat zou geen probleem zijn.
of ergens anders in belgie waar ik met de trein dan eerst naartoe zou komen.
zou heel graag eens een meeting willen meemaken met jullie, maar in mijn eentje al die treinen nemen zie ik niet zo zitten, wie weet waar kom ik terecht :p
wil ook wel overnachten in phantasialand, dat zou geen probleem zijn.
-
DisneyBoyke
- Member

- BerichtenCOLON 76
daarnet nog eens zitten zoeken voor met de trein, tot in keulen zou mss nog gaan, hoewel al redelijk duur met hogesnelheid. Maar dan daar, als ik kijk op site van deutse spoorwegen dan vind ik het station van bruhl niet eens.
zal denk ik dus jammer genoeg er niet kunnen bijzijn, tenzij iemand me wil meenemen maar wil me niet opdringen,
want ken niemand van jullie in het echt natuurlijk.
zal denk ik dus jammer genoeg er niet kunnen bijzijn, tenzij iemand me wil meenemen maar wil me niet opdringen,
want ken niemand van jullie in het echt natuurlijk.