Welkom !Midnight schreefCOLONHallo,
Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik in het bezit ben van een aantal (oudere) stukken speelgoed van Disney.
Met de bedoeling iets meer te weten te komen erover, zoals productiejaar enz...
Het lijkt me verder ook een aangenaam forum om te vertoeven, heeft iets magisch
Stel jezelf voor!
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Welkom!DLRP Gids schreefCOLONGegroet! Ik ben de websmaster van dlrpgids.be. Vroeger op het oude forum was ik ook al actief onder de naam Sam.

- Fantillusion
- Member

- BerichtenCOLON 567
- GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54
Hallo allemaal! Ik lees al een tijdje af en toe hier mee, en volg jullie al een poos op facebook, en dacht: waarom maak ik eigenlijk geen account aan?
Ik ben Myrthe, 24 jaar en gek op Disneyland. Ben er inmiddels 15 keer geweest en sinds augustus in het bezit van een jaarkaart
Ik ben Myrthe, 24 jaar en gek op Disneyland. Ben er inmiddels 15 keer geweest en sinds augustus in het bezit van een jaarkaart
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Welkom MyrtheFantillusion schreefCOLONHallo allemaal! Ik lees al een tijdje af en toe hier mee, en volg jullie al een poos op facebook, en dacht: waarom maak ik eigenlijk geen account aan?

15 keer voor een 24-jarige is geen slecht gemiddelde.Fantillusion schreefCOLONHallo allemaal! Ik lees al een tijdje af en toe hier mee, en volg jullie al een poos op facebook, en dacht: waarom maak ik eigenlijk geen account aan?
Welkom!
- Fantillusion
- Member

- BerichtenCOLON 567
- GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54
Bedankt!
Haha, 8 keer daarvan is aan mijn ouders te danken
Op mijn 7e voor het eerst geweest.
Haha, 8 keer daarvan is aan mijn ouders te danken
If I never knew you, if I never felt this love
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00
Aparte opmerking. Ik ben 25 en mijn teller staat op 60 keer.DLRP Gids schreefCOLON 15 keer voor een 24-jarige is geen slecht gemiddelde.![]()
Welkom!
Zie niet in wat leeftijd ermee te maken heeft?
@ Myrthe
Welkom hier! Leuk om je ook hier te zien haha!

- Nicole1988
- Member

- BerichtenCOLON 411
- GeregistreerdCOLON 05 Sep 2014, 07:55
Ik ben met 26 jaar ook pas 6 keer geweest was 19 bij de 1e keer dus vind 15X al behoorlijk veel maar ik kom daar vanzelf wel nu we een dreampas hebben 
- IloveMickey
- Member

- BerichtenCOLON 12
- GeregistreerdCOLON 23 Jan 2015, 15:47
Hoi allemaal, ik ben Marieke en ik ben een paar jaar geleden actief geweest op dlrpfans. Op een bepaald moment is dat minder geworden en nu kwam ik dit forum tegen en lijkt het me leuk om weer ervaringen te delen en vragen te kunnen stellen 
Ik ben lid van de shareholdersclub maar heb geen jaarpas en ik probeer elk jaar zeker 1 keer naar dlrp te gaan.
Tot ziens op het forum!
Ik ben lid van de shareholdersclub maar heb geen jaarpas en ik probeer elk jaar zeker 1 keer naar dlrp te gaan.
Tot ziens op het forum!
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Welkom iedereen!

zal me ook maar even voorstellen
hai, yasmine hier gezin met 2 kindjes 8 en 5 en ik ben nu al sinds 2013 bezig om naar disney te komen maar moet het steeds verzetten ivm werk van man. onze trip stond eigenlijk eind mrt maar ga zo bellen dat het nu okt word. halloween griezelen dan maar ipv de vrolijke bloempjes van het voorjaar.
hai, yasmine hier gezin met 2 kindjes 8 en 5 en ik ben nu al sinds 2013 bezig om naar disney te komen maar moet het steeds verzetten ivm werk van man. onze trip stond eigenlijk eind mrt maar ga zo bellen dat het nu okt word. halloween griezelen dan maar ipv de vrolijke bloempjes van het voorjaar.
Hallo allemaal,
Mijn naam is Lindsey. Ik ben in juli 2002 en mei 2007 naar Disneyland Paris geweest. In mei dit jaar zal ik weer voor 5 dagen naar Disneyland Paris gaan. Ik hoop dat ik hier tips kan vinden voor de do en don't s aangezien ik verwacht dat er veel dingen veranderd zijn sinds mijn laatste bezoek
Mijn naam is Lindsey. Ik ben in juli 2002 en mei 2007 naar Disneyland Paris geweest. In mei dit jaar zal ik weer voor 5 dagen naar Disneyland Paris gaan. Ik hoop dat ik hier tips kan vinden voor de do en don't s aangezien ik verwacht dat er veel dingen veranderd zijn sinds mijn laatste bezoek
“Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”
― Walt Disney
― Walt Disney