Disney Magical World for 3NDS

Plaats reactie
PuppyLikesYou
Member
Member

Vanaf morgen (Vrijdag 24 Oktober 2014) zal Disney Magical World verschijnen in Europa voor op de 3NDS!
Wie van jullie gaat deze game halen? :D Ik sowieso, heb er erg naar uitgekeken en zal dan ook meteen het spel gaan halen! ;-)

Info:
Meet and interact with over 60 favorite Disney characters while exploring the worlds of Alice in Wonderland, Cinderella, Aladdin, and Winnie the Pooh. When you can manage your own café filled with Disney magic and set off on ghost-hunting quests, your life becomes the adventure.

Go customization crazy! Build new furniture to decorate your café with, and your own personal room above it. Put together hundreds of Disney-themed outfits with collectable clothes and accessories for your avatar. You can even plant and harvest crops, learn new greetings, and collect Disney character cards. Or, collect magic wands and battle through ghost-filled forests and dungeons. And if that’s not enough, you can get extra worlds, more items, and outfits as additional paid content.* In other words, the magic never has to end!

Interact with over 60 Disney characters!
Explore the worlds of Alice in Wonderland, Cinderella, Aladdin, and Winnie the Pooh
Battle ghosts to help Disney characters and residents find special missing items
Manage your own café to make in-game money and attract Disney characters to dine in
Dress your avatar in hundreds of outfits using Disney-themed clothes and accessories
Friends can connect locally to show off their room and café
Enjoy StreetPass™ interactions with other players and see how they’ve customized their avatars

http://disneymagicalworld.nintendo.com/
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
Laura
Member
Member

Ik ben een beetje een sukkel, wat betreft gamen (a) Kan het ook gebruikt worden voor de gewone Nitendo DS? Ik zag op bol.com de 3D versie staan. Lijkt me wel een leuk spel :D
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Nicole1988
Member
Member

Nee 3ds spelen kunnen niet op een normale ds of je moet de 2ds hebben. Gewonen ds spellen kunnen wel weer op de 2ds en 3ds :-)
Laura
Member
Member

Helaas, ik heb de gewone DS. Denk dat ze niet meer zo "ouderwets" zijn dat ze voor die versie het ook nog uitbrengen?

calimero
Member
Member

Nee dat gaan ze niet doen. Dit spel is speciaal voor 3ds ontwikkeld en word dus niet in de gewone versie omgezet.
Laura
Member
Member

Ok, bedankt voor de informatie allemaal :-)

Chicken Little
Member
Member

Voor de mensen die hem hebben: is het een leuk spel?
''Oh yes, the truth hurts. But the way I see it you can either run from it or learn from it.'' Rafiki, The Lion King.
PuppyLikesYou
Member
Member

Ja! Het is een super spel! Ik speel het nogsteeds wekelijks :) De ene keer speel ik meer achter mekaar, en dan weer een andere game (speel veel games, dus ik wissel nogal af). Ik vindt de game echt heel leuk, maar dat is voor ieder persoonlijk! ;-)
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
Chicken Little
Member
Member

PuppyLikesYou schreef:Ja! Het is een super spel! Ik speel het nogsteeds wekelijks :) De ene keer speel ik meer achter mekaar, en dan weer een andere game (speel veel games, dus ik wissel nogal af). Ik vindt de game echt heel leuk, maar dat is voor ieder persoonlijk! ;-)
Mooi om te horen! Is het het prijskaartje van €40,99 ook waard?
''Oh yes, the truth hurts. But the way I see it you can either run from it or learn from it.'' Rafiki, The Lion King.
PuppyLikesYou
Member
Member

Chicken Little schreef:
PuppyLikesYou schreef:Ja! Het is een super spel! Ik speel het nogsteeds wekelijks :) De ene keer speel ik meer achter mekaar, en dan weer een andere game (speel veel games, dus ik wissel nogal af). Ik vindt de game echt heel leuk, maar dat is voor ieder persoonlijk! ;-)
Mooi om te horen! Is het het prijskaartje van €40,99 ook waard?
Ik heb er volgens mij wel iets van 35 a 40 euro voor betaald (dacht 38euro).
Vindt het wel waard, DS spellen zijn immers duur en naja ik speel niet veel games dus dan heb je het er sowieso wel voor over ;-)
Plaats reactie

Terug naar “Disney games & apps”