Photopass
Leg je magische ervaring vast en laat het aan iedereen zien, je hele Disneyvakantie lang.
Disney PhotoPass+
Alle foto's van je ontmoetingen met Disney figuren en foto's van attracties als digitale bestanden van hoge kwaliteit!
Bewaar die magische momenten voor altijd. Met PhotoPass+ kun je een digitaal album van al je vakantiefoto's aanschaffen die gedurende je verblijf in Disneyland Paris bij de attracties en door fotografen van PhotoPass zijn genomen.
Leg nog meer herinneringen vast!
Belangrijkste kenmerken
Met PhotoPass+ bewaar je al je vakantiefoto's als hoogwaardige digitale bestanden. Je kunt tien dagen lang (vanaf het eerste gebruik) al je foto's opslaan door je PhotoPass+ kaart te laten zien aan de Disney PhotoPass-fotografen, of bij de balie van attracties met een fotoverwerkingssysteem. Alle foto's die geassocieerd zijn met jouw PhotoPass+ kaart worden opgeslagen op de site http://www.disneyphotopass.eu, van onze partner Fujifilm. Je foto's zijn ook zichtbaar op de Disneyland Paris PhotoPass App, van Fujifilm. Door het gebruiken van de PhotoPass+ kaart ga je automatisch akkoord met de bijbehorende datatransfer.
Om je foto's te bekijken, te delen of te downloaden maak je een online account aan of gebruik je de Disneyland Paris PhotoPass App*(1) van onze partner Fujifilm. Je foto's zijn een jaar lang beschikbaar na het eerste gebruik van je PhotoPass+ kaart.
Maak en bestel je eigen fotoproducten online en laat ze thuisbezorgen. (Niet inbegrepen bij de PhotoPass+ kaart: extra kosten van toepassing)
Hoe schaf je een PhotoPass+ aan?
Koop je PhotoPass+ bij alle Photo-verkooppunten en geselecteerde winkels.
Gebruik de Disney PhotoPassTM-service in de volgende attracties:
DISNEYLAND® PARK
Space Mountain: Mission 2, Discoveryland
Buzz Lightyear Laser Blast®*, Discoveryland
Big Thunder Mountain, Frontierland®
Pirates of the Caribbean
Meet Mickey Mouse
Princess Pavilion
WALT DISNEY STUDIOS®PARK
Rock 'n' Roller Coaster avec Aerosmith, Backlot
The Twilight Zone Tower of Terror™**, Production Courtyard®
Bron Disneyland Paris
Disney's Photo Pass
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Je krijgt meerdere van die pasjes geloof ik als je een photopass+ koopt. De laatste keer dat ik in disney was zag ik dat mensen zo een pas samen kochten (2 gezinnen die elkaar niet kenden). Dus waren ze maar de helft kwijt. Je krijgt dan wel ook de fotos van die andere mensen maar so what? Vond het grappig bedacht.
Hai...
Iemand die ik half juli naar disney gaat (of meerdere) en met mij een photopass+ wil delen? Je krijgt meerdere kaartjes dus delen kan makkelijk. Je ziet dan wel ook elkaars fotos maar dat maakt me niet uit. Ik ga van 13 tot 16 juli. Een photopass+ is 10 dagen geldig. Dus als je iets daarna of daarvoor gaat kan het delen ook nog.
Edit Dragy: topic samengevoegd
Iemand die ik half juli naar disney gaat (of meerdere) en met mij een photopass+ wil delen? Je krijgt meerdere kaartjes dus delen kan makkelijk. Je ziet dan wel ook elkaars fotos maar dat maakt me niet uit. Ik ga van 13 tot 16 juli. Een photopass+ is 10 dagen geldig. Dus als je iets daarna of daarvoor gaat kan het delen ook nog.
Edit Dragy: topic samengevoegd
- Prins Erik
- Member

- BerichtenCOLON 103
- GeregistreerdCOLON 17 Sep 2014, 16:22
welke winkels bieden ondertussen de photo pass aan?
Onder andere heb ik hem wel eens gehaald bij Flora's boutique in Main Street, bij Frontierland in de winkel, de eerste winkel links bij binnenkomst van de Studio's en bij de attracties met fotobalie hebben hem ook. En vast nog op meer plekken. In principe bij de kassa staan ze vaak in een bakje.
-
angelvanderzalm
- Member

- BerichtenCOLON 2
- GeregistreerdCOLON 11 Sep 2014, 18:38
Goedenavond ik had een vraagje kan je meerdere foto's op die fotopass laten zetten willen namelijk samen doen met onze vrienden??
Bedankt
Bedankt
- kimberley2909
- Member

- BerichtenCOLON 841
- GeregistreerdCOLON 19 Aug 2014, 13:32
Ja dat kan. Zitten ook meerdere pasjes in het pakket die allemaal gelinkt staan aan dezelfde code waar alle foto's op terecht komenangelvanderzalm schreefCOLONGoedenavond ik had een vraagje kan je meerdere foto's op die fotopass laten zetten willen namelijk samen doen met onze vrienden??
Bedankt
Never lose hope
Is er toevallig morgen (woensdag) nog iemand die met mij een photopass wil halen? Wilde voor die luxe gaan, maar aangezien dat niet gaat 
Stuur even een pb
Oké heb er eentje gekocht, vandaag gebruikt en nu ga ik weer naar huis, kan ik er nog iemand blij mee maken? Op te halen in Rotterdam, of versturen
Stuur even een pb
Oké heb er eentje gekocht, vandaag gebruikt en nu ga ik weer naar huis, kan ik er nog iemand blij mee maken? Op te halen in Rotterdam, of versturen

Wij gaan in augustus naar disney en wil graag een photopass halen maar snap er nog niet veel van daarom hier een paar vragen
waar kan je de photopass kopen ?
hoe werkt het, dus bijvoorbeeld bij het princess pavilion scant de fotograaf mijn pas en dan krijg ik hem op de app/site of wat is de bedoeling ?
en hoe werkt het bij atracties ? moet ik hem dan zelf scannen ?
welke app moet ik downloaden ?
sorry voor de vele vragen maar ik snap het niet zo goed en wil het graag duidelijk hebben
alvast bedankt !
waar kan je de photopass kopen ?
hoe werkt het, dus bijvoorbeeld bij het princess pavilion scant de fotograaf mijn pas en dan krijg ik hem op de app/site of wat is de bedoeling ?
en hoe werkt het bij atracties ? moet ik hem dan zelf scannen ?
welke app moet ik downloaden ?
sorry voor de vele vragen maar ik snap het niet zo goed en wil het graag duidelijk hebben
alvast bedankt !
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
De photopass kan je kopen bij Flora's Boutique op Main Street U.S.A.
Je krijgt een doosje en hier in zitten een lanyard met een pasje .
Wanneer je een character ontmoet geef je het pasje aan de fotograaf die hem scant.
Bij Mickey Mouse en de prinsessen kan je ook nog even langs de computers gaan.
Daar zullen ze je foto's een beetje bewerken.
Wanneer je in een attractie gaat kijk je op het einde van de rit naar de schermen en onthou je de nummers op je foto.
Met dit nummer ga je naar de fotoservice aan de attractie en zij zetten je foto op de kaart.
Wanneer je thuis bent kan je de website openen die op je kaartje staat.
En de bijhorende code invullen. Je krijgt dan een mapje dat je kan downloaden en klaar is Kees
Je krijgt een doosje en hier in zitten een lanyard met een pasje .
Wanneer je een character ontmoet geef je het pasje aan de fotograaf die hem scant.
Bij Mickey Mouse en de prinsessen kan je ook nog even langs de computers gaan.
Daar zullen ze je foto's een beetje bewerken.
Wanneer je in een attractie gaat kijk je op het einde van de rit naar de schermen en onthou je de nummers op je foto.
Met dit nummer ga je naar de fotoservice aan de attractie en zij zetten je foto op de kaart.
Wanneer je thuis bent kan je de website openen die op je kaartje staat.
En de bijhorende code invullen. Je krijgt dan een mapje dat je kan downloaden en klaar is Kees
- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
10 dagen om te gebruiken? of 10 dagen om af te drukken/downloaden?
ik vind het altijd onwijs jammer om die foto's te laten liggen, maar de hele kamer behangen met reeds afgedrukte foto's op door hun vastgesteld formaat vind ik ook niks. dan neem ik ze nog liever op in het fotoalbum.
ik vind het altijd onwijs jammer om die foto's te laten liggen, maar de hele kamer behangen met reeds afgedrukte foto's op door hun vastgesteld formaat vind ik ook niks. dan neem ik ze nog liever op in het fotoalbum.
Volg onze avonturen op instagram
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Je kan er 10 dagen foto's laten opzetten...de fotos blijven dan achteraf een jaar in account staan.Mama van prinsesjes schreefCOLON10 dagen om te gebruiken? of 10 dagen om af te drukken/downloaden?
Heb je een jaarkaart? Want dan is er eentje die een heel jaar te gebruiken is!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier

- Mama van prinsesjes
- Moderator

- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
nope, helaas ga ik daarvoor te weinig naar parijs.
maar, ik kan dus de dagen dat ik er ben, 4 dagen, de foto's erop laten zetten en dan een jaar lang nog bij de foto's. ow.... lijkt me voldoende tijd.
maar, ik kan dus de dagen dat ik er ben, 4 dagen, de foto's erop laten zetten en dan een jaar lang nog bij de foto's. ow.... lijkt me voldoende tijd.
Volg onze avonturen op instagram