Disneyland Parijs Financieel
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Nee je moet nietKiara schreefCOLONIk heb inmiddels nu 2 mails gehad met een draft offer. Maar waarom is dit? Ik heb geen aandelen bij gekocht hebben alleen onze oude aandelen nog. Ben je nu alsnog verplicht om ze te verkopen?
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- scuba-angelo
- Member

- BerichtenCOLON 58
- GeregistreerdCOLON 27 Aug 2014, 09:12
Is er nog iemand dat die mails niet heeft onvangen?
Ik heb wel de mail gekregen van de verlenging dat salon mickey gesloten is.
Maar de mails die ernaar zijn gekomen heb ik niet meer gekregen.
Mijn vrouw heeft ze wel ontvangen, en had dezelfde soort transactie gedaan als ik, 17 kooprechten omgezet voor 153 aandelen.
Mijn vrouw heeft ze wel ontvangen, en had dezelfde soort transactie gedaan als ik, 17 kooprechten omgezet voor 153 aandelen.

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Iedereen die shareholder is zou de mails moeten gekregen hebben denk ik. Ze weten niet welke shareholders aandelen bijgekocht hebben hoor bij disney, dat weet alleen je bank zolang je het niet doorgeeft voor nieuwe kaart.scuba-angelo schreefCOLONIs er nog iemand dat die mails niet heeft onvangen?

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Binckbank is perfect om in aandelen te doen! Supergoed service.anakron schreefCOLONBNP Paribas, die in Frankrijk de recapitalisatie begeleiden voor DLRP, laat in Belgie niet toe om deel te nemen en dus je rechten om te wisselen in nieuwe aandelen.... Reden genoeg om van bank te veranderen voor mij...
Ik kan je trouwens aanmelden als nieuwe klant en we zijn er allebei goed mee!
https://www.binck.be/introductie_aanbod

Inderdaad, heb ook hetzelfde probleem ervaren ....anakron schreefCOLONBNP Paribas, die in Frankrijk de recapitalisatie begeleiden voor DLRP, laat in Belgie niet toe om deel te nemen en dus je rechten om te wisselen in nieuwe aandelen.... Reden genoeg om van bank te veranderen voor mij...
Moet zeggen dat ik zeer fijntjes heb laten opmerken dat ik niet opgezet was met hun non-service en dat ik voor mijn beleggingen andere financiële instellingen zal contacteren
Maar ondertussen ben ik dus wel niet kunnen mee instappen in de recapitalisatie (wat ik dus 200% zeker wel van plan was om te doen !! ).

Your dreams can come true, if you have the courage to pursue them (Walter Elias Disney)
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Ik heb je naam en emailadres nodig, je kan mij PM sturen als je wilt...anakron schreefCOLONNoppe77: jouw verhaal komt helemaal overeen met het mijne... ik heb gigantisch van mijn oren gemaakt maar het heeft niet mogen baten... verkoop was de standaardoptie...
Prins Adam: ik hou je op de hoogte !

Wat erg! En raar!? Is dat wel wettelijk dat een bank je niet de opties geeft die er zijn???
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Update dankzij http://www.discoverthemagic.nl
Update 20-02-2015: Euro Disney S.C.A. maakte vandaag bekend dat de herfinanciering is voltooid. Aandeelhouders kregen de afgelopen periode de mogelijkheid om hun portefeuille te verkopen of om tegen een gereduceerde prijs nieuwe aandelen bij te kopen. Uiteindelijk hebben een groot aantal aandeelhouders ervoor gekozen om hun aandelen te verkopen. Bij een verkoop van bestaande aandelen kreeg The Walt Disney Company (bestaande uit ‘EDL Holding’, ‘EDI S.A.S.’ en ‘EDLC S.A.S.’) de eerste optie tot koop. Uiteindelijk heeft The Walt Disney Company momenteel 72,34% van de aandelen Euro Disney S.C.A. in haar bezit. Daarmee komt Disneyland Parijs in feite in Amerikaanse handen.
Volgens regelgeving voor een beursgenoteerd bedrijf, dient de grootste aandeelhouder in dit geval een bod te doen op de resterende 27,66% van de aandelen. Aandeelhouders kunnen hier van 18 maart t/m 15 april 2015 gebruik van maken. Vanwege afspreken met de Franse overheid is het voor The Walt Disney Company niet mogelijk om 100% eigenaar te worden van Euro Disney S.C.A., maar dat is ook niet nodig. Met de ruime meerderheid die ze nu hebben, kan het nieuwe management in Parijs aan de slag met een nieuw masterplan, gesteund door de Amerikanen.
persbericht: https://dlrpfan.files.wordpress.com/201 ... ed-sca.pdf
Update 20-02-2015: Euro Disney S.C.A. maakte vandaag bekend dat de herfinanciering is voltooid. Aandeelhouders kregen de afgelopen periode de mogelijkheid om hun portefeuille te verkopen of om tegen een gereduceerde prijs nieuwe aandelen bij te kopen. Uiteindelijk hebben een groot aantal aandeelhouders ervoor gekozen om hun aandelen te verkopen. Bij een verkoop van bestaande aandelen kreeg The Walt Disney Company (bestaande uit ‘EDL Holding’, ‘EDI S.A.S.’ en ‘EDLC S.A.S.’) de eerste optie tot koop. Uiteindelijk heeft The Walt Disney Company momenteel 72,34% van de aandelen Euro Disney S.C.A. in haar bezit. Daarmee komt Disneyland Parijs in feite in Amerikaanse handen.
Volgens regelgeving voor een beursgenoteerd bedrijf, dient de grootste aandeelhouder in dit geval een bod te doen op de resterende 27,66% van de aandelen. Aandeelhouders kunnen hier van 18 maart t/m 15 april 2015 gebruik van maken. Vanwege afspreken met de Franse overheid is het voor The Walt Disney Company niet mogelijk om 100% eigenaar te worden van Euro Disney S.C.A., maar dat is ook niet nodig. Met de ruime meerderheid die ze nu hebben, kan het nieuwe management in Parijs aan de slag met een nieuw masterplan, gesteund door de Amerikanen.
persbericht: https://dlrpfan.files.wordpress.com/201 ... ed-sca.pdf

ik heb net een mail gehad van de bank met daarin :
je hebt een brief ontvangen met de melding dat men Euro Disney van de beurs wil halen tegen een koers van 1,25 EUR.
Ik heb de brief nog niet ontvangen, maar misschien weet hier iemand anders al iets meer van?
je hebt een brief ontvangen met de melding dat men Euro Disney van de beurs wil halen tegen een koers van 1,25 EUR.
Ik heb de brief nog niet ontvangen, maar misschien weet hier iemand anders al iets meer van?
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
Angel007 schreefCOLONik heb net een mail gehad van de bank met daarin :
Nee, dat lijkt me straf. Er is een brief thuis aangekomen dat men de overgebleven aandelen wil opkopen voor 1.25 euro. Dat kun je doen, of kun je niet doen.
M.