Werken in DLP? Kijk even hier!

Myownsecret
Member
Member

Ik kan zelf jammer genoeg niet gaan maar ik wens jullie allemaal heel veel succes!
MermaidLagoon
Member
Member

^ Wat een super leuk filmpje!

Eigenlijk zijn alle tips al gegeven, het belangrijkste is inderdaad gewoon dat je er een leuke dag van maakt! Ik doe waarschijnlijk een kniebroek (running tight) aan met kleurtjes en een zwart shirt met lange mouwen, ik probeer er tussen 09:15 en 09:30 te zijn. Heb er erg veel zin in en ook heel leuk om jullie te zien!
Blog | Instagram

She had the soul of a gypsy, the heart of a hippie & the spirit of a fairy.
Dreamer92
Member
Member

Spannend! Ik ben er morgen waarschijnlijk om 9:10 uur. Ik draag een lichtblauw blousje, zwarte broek en ik heb lang blond haar. Ik hoop jullie morgen te zien! Allemaal goed uitrusten voor morgen natuurlijk ;)
Tess81
Member
Member

Heel veel succes iedereen!! Ik zal duimen voor jullie.
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Mulan
Member
Member

Veel succes en plezier allemaal!
She saw the world not always as it was, but as perhaps it could be.. with just a little bit of magic

Blog en Instagram
D-Tekenaar
Member
Member

Morgen zal er bij Studio TVL iemand van Disneyland Paris komen spreken over de nieuwe rekruten en over Disneyland paris zelf.
Paula
Member
Member

Dames! Ik ben wel benieuwd naar jullie verhalen :)

Misschien dat ik de volgende keer ook wel auditie wil doen...
ongelofelars
Member
Member

Ook ik was er vandaag bij en hoewel ik er in de animatie ronde al uit lag, zoals 4/5 van het gezelschap, moet ik toch zeggen dat ik het een fascinerende ervaring vond. Ik heb er enorm respect voor dat Disney zo veel moeite doet om die perfecte characters te creëren, en met veel moeite bedoel ik extreem veel moeite. Ook erg interessant om te horen hoe het 'achter de schermen' er aan toe gaat.

Iedereen die mee wil doen: doe! Het is een fantastische ervaring die niemand je meer af neemt maar ga er niet vanuit dat je het wordt, die kans is namelijk erg klein en dan valt het alleen maar mee ;)

Wie is geslaagd wel verder te komen? :)
Mijn Orlando verslagen lees je op mijn Ongelofelars blog en mijn meest recente pretparkvideo's zie je op dit Youtube kanaal
PuppyLikesYou
Member
Member

Ik was er ook uit bij de 1ste ronde, haha!
Maar het was zo druk, en idd bijna 8/10 van de groepjes viel steeds af.
Denk dat ze echt specifiek opzoek waren naar een paar characters, meer niet.

Normaal haal ik het wel veder, dusja :p

Volgende keer weer! :D
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
Paula
Member
Member

ongelofelars schreef:Ook ik was er vandaag bij en hoewel ik er in de animatie ronde al uit lag, zoals 4/5 van het gezelschap, moet ik toch zeggen dat ik het een fascinerende ervaring vond. Ik heb er enorm respect voor dat Disney zo veel moeite doet om die perfecte characters te creëren, en met veel moeite bedoel ik extreem veel moeite. Ook erg interessant om te horen hoe het 'achter de schermen' er aan toe gaat.

Iedereen die mee wil doen: doe! Het is een fantastische ervaring die niemand je meer af neemt maar ga er niet vanuit dat je het wordt, die kans is namelijk erg klein en dan valt het alleen maar mee ;)

Ah wat jammer! Maar leuk dat je het toch een mooie ervaring vond :)

En @PuppyLikesYou.
Ja ik had gelezen dat je voorheen afviel bij de dansronde. Zou natuurlijk heel goed kunnen dat ze deze keer wat specifieker op zoek waren.

Volgende keer beter! :)
Dreamer92
Member
Member

Ja ik lag er de eerste ronde er ook al uit. Ik moet zeggen dat er ook aardig wat mensen waren die zeker professionele ervaring hadden xD maar het was zeker bijzonder om te zien hoe dit proces verloopt. Ik ben wel heel benieuwd of er mensen door zijn gegaan naar de fitting van kostuums vandaag en of er veel contracten zijn uitgegeven.
MermaidLagoon
Member
Member

ongelofelars schreef:Ook ik was er vandaag bij en hoewel ik er in de animatie ronde al uit lag, zoals 4/5 van het gezelschap, moet ik toch zeggen dat ik het een fascinerende ervaring vond. Ik heb er enorm respect voor dat Disney zo veel moeite doet om die perfecte characters te creëren, en met veel moeite bedoel ik extreem veel moeite. Ook erg interessant om te horen hoe het 'achter de schermen' er aan toe gaat.

Ik denk dat ik jou gezien heb! Vroeg me al af waar ik je van herkende, maar is denk ik van foto's uit je tripreport!

Ik lag er helaas ook bij de eerste ronde uit, terwijl ik bij mijn vorige auditie tot het einde ben gekomen dus dat zegt helemaal niets! Denk inderdaad dat ze vandaag heel specifiek naar mensen op zoek waren, er vielen naar mijn idee veel mensen af die hele goede animatie neerzetten. Maar gelukkig was het verder een hele gezellige ochtend, veel bekenden gezien en sowieso heerlijk om weer even de Disney-sfeer te voelen. En ik heb nog iets anders lopen waar ik heeeel erg op hoop, dus nog even fingers crossed :)
Blog | Instagram

RoseRaven
Member
Member

Net als zovelen anderen lag ik er ook na de 1ste ronde eruit. Ik had het idee dat er nu strenger geselecteerd werd, vandaar dat er velen mensen al vroeg naar huis konden. Naar mijn idee werden er vooral langere mannen en meer ervarende dansers uitgekozen. Het zou mij niets verbazen als slechts een handjevol mensen van de 195 een contract aangeboden hebben gekregen.

Ik mocht overigens mijn auditie 2x overdoen, tijdens mijn auditie viel het licht spontaan uit. Dat was echt een giller! XD Het geluidsapparatuur had ook zijn mankementen trouwens :P

In ieder geval, ik heb het wel erg gezellig gehad met de mensen die ik ontmoet heb en ik heb flink gelachen. Altijd fijn zo'n Disney auditie, de volgende keer ben ik er gewoon weer bij. Nieuwe ronde, nieuw kansen! :D
MermaidLagoon
Member
Member

Waar ik hoopte is uitgekomen: na een succesvolle recruitment sessie in Amsterdam 23 maart heb ik twee dagen geleden mijn contract offer ontvangen! Vanaf 9 mei t/m 20 september zal ik werkzaam zijn in Disneyland Parijs als 'employee de restauration', IK WORD EEN CAST MEMBER! Ik vertrek over minder dan een maand al, het is ZO onwerkelijk en geweldig. Daarnaast is er een kans dat ik nog langer kan blijven, omdat ik oorspronkelijk gesolliciteerd heb op een Professional Training Contract om mijn Frans te verbeteren en deze contracten starten pas in september/oktober. Ik besef het me nog niet helemaal, maar wel genoeg om een MEGA grote smile op mijn gezicht te hebben de hele dag. Ik hoop jullie allemaal te zien daar!! :)
Blog | Instagram

Annet
Member
Member

Gefeliciteerd! En heel veel succes alvast :)
Plaats reactie

Terug naar “Disney Characters & Castmembers - Disneyland Paris”