En deze 'lampjes' heb ik gisteren bij Kruidvat gekocht voor maar €3 per stuk!

Disney Traditions kosten in Disneyland evenveel als ergens anders. Bovendien krijg je nog wel nog es 10% met je jaarpas. De Traditions vind je zeker terug bij "The Disney Gallery" in Disney Village en in "Harringtons" in Main Street USA.finneke schreefCOLONWat een leuke spullen van de primark. Heel leuk zal ook eens een keertje disneyspullen gaan zoeken.
Weet iemand of de traditions in disneyland parijs duurder zijn dan in bv de disneywinkels.
En in welke winkel kun je traditions kopen?

Ik vind 'm zelf ook geweldig! Hij staat voor mij een beetje symbool voor onze bruiloft. Aan het einde van de avond werd "I see the light" gedraaid en zijn mijn man en ik net als Rapunzel & Flynn Rider in het (huwelijks) bootje gestaptD-Tekenaar schreefCOLONAmai zeg !
Dat is echt wel een mooi beeldje !
Ik zou het zo ergens in een boekenkast zetten.
Of tussen Disney dvd's

wauw zo mooiTinkerbelletje schreefCOLONIk vind 'm zelf ook geweldig! Hij staat voor mij een beetje symbool voor onze bruiloft. Aan het einde van de avond werd "I see the light" gedraaid en zijn mijn man en ik net als Rapunzel & Flynn Rider in het (huwelijks) bootje gestaptD-Tekenaar schreefCOLONAmai zeg !
Dat is echt wel een mooi beeldje !
Ik zou het zo ergens in een boekenkast zetten.
Of tussen Disney dvd's

Leuke slippers! Ik heb dat ook bijna altijd als ik terug kom van de Primark..Shanna.Jenna schreefCOLONAfgelopen vrijdag was echt een goeie vrijdag! Deze oh zo leuke slippers voor 2,50 bij de Primark gescoord!
Alleen baal ik ook wel weer een beetje. Je had ook hele leuke slippers van Olaf en die heb ik laten liggen... Dom he?!