Als ik het goed versta ga je dus in een restaurant staan.
Laat zeker weten waar
Dan kunnen de Cafe Mickey maatjes je zeker een bezoekje brengen.

Wat een geweldig nieuws!!! Proficiat en we zien je zeker nog eens in de parken dan.MermaidLagoon schreef:Waar ik hoopte is uitgekomen: na een succesvolle recruitment sessie in Amsterdam 23 maart heb ik twee dagen geleden mijn contract offer ontvangen! Vanaf 9 mei t/m 20 september zal ik werkzaam zijn in Disneyland Parijs als 'employee de restauration', IK WORD EEN CAST MEMBER! Ik vertrek over minder dan een maand al, het is ZO onwerkelijk en geweldig. Daarnaast is er een kans dat ik nog langer kan blijven, omdat ik oorspronkelijk gesolliciteerd heb op een Professional Training Contract om mijn Frans te verbeteren en deze contracten starten pas in september/oktober. Ik besef het me nog niet helemaal, maar wel genoeg om een MEGA grote smile op mijn gezicht te hebben de hele dag. Ik hoop jullie allemaal te zien daar!!

Super gefeliciteerd [THUMBS UP SIGN]MermaidLagoon schreef:Waar ik hoopte is uitgekomen: na een succesvolle recruitment sessie in Amsterdam 23 maart heb ik twee dagen geleden mijn contract offer ontvangen! Vanaf 9 mei t/m 20 september zal ik werkzaam zijn in Disneyland Parijs als 'employee de restauration', IK WORD EEN CAST MEMBER! Ik vertrek over minder dan een maand al, het is ZO onwerkelijk en geweldig. Daarnaast is er een kans dat ik nog langer kan blijven, omdat ik oorspronkelijk gesolliciteerd heb op een Professional Training Contract om mijn Frans te verbeteren en deze contracten starten pas in september/oktober. Ik besef het me nog niet helemaal, maar wel genoeg om een MEGA grote smile op mijn gezicht te hebben de hele dag. Ik hoop jullie allemaal te zien daar!!