Laatste aankopen

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
BibiTotoLover
Member
Member

DVDs;
Wreck-It-Ralph & Frozen
AfbeeldingWaiting for the day we'll meet. Afbeelding
Dragy
Moderator
Moderator

Liess schreef:Afbeelding
Leuke tradition Liess! Wist je dat hij deel uitmaakt van een collectie?

Afbeelding
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Miss Ariel
Member
Member

Cinderella210 schreef:
Miss Ariel schreef:een 365 Disney verhalen boek for girls :P lekker dik en luchtig voor te lezen ;)
ook een Tinkerbell tas, kleurboek en minnie schriftje rijker
en een prachtig soort neer zet beeld achtig geval van Ariel en Eric voor hun kasteel
nog nooit gezien maar in de Disney winkel van helmond op de kop getikt ;)
Boek klinkt leuk! Waar kan ik die vinden als ik vragen mag?
sorry voor het late antwoord, ik heb hem overgekocht van iemand die hem uit het park heeft meegenomen.
ik heb hem er al een paar keer gezien, staat meestal tussen de spulletjes voor kinderen en dan heb je vb filmboeken en daar staat ie normaal bij. de grotere winkels hebben hem denk ik en in de village zit op het einde een keer winkeltje waar ze veel prinsesen spullen hebben en daar heb ik hem zeker gezien. heb helaas geen namen sorry. hij was 14 euro ;) sucses met zoeken sorry voor de weinige info
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Tinkerchell
Member
Member

Miss Ariel schreef:
Cinderella210 schreef:
Miss Ariel schreef:een 365 Disney verhalen boek for girls :P lekker dik en luchtig voor te lezen ;)
ook een Tinkerbell tas, kleurboek en minnie schriftje rijker
en een prachtig soort neer zet beeld achtig geval van Ariel en Eric voor hun kasteel
nog nooit gezien maar in de Disney winkel van helmond op de kop getikt ;)
Boek klinkt leuk! Waar kan ik die vinden als ik vragen mag?
sorry voor het late antwoord, ik heb hem overgekocht van iemand die hem uit het park heeft meegenomen.
ik heb hem er al een paar keer gezien, staat meestal tussen de spulletjes voor kinderen en dan heb je vb filmboeken en daar staat ie normaal bij. de grotere winkels hebben hem denk ik en in de village zit op het einde een keer winkeltje waar ze veel prinsesen spullen hebben en daar heb ik hem zeker gezien. heb helaas geen namen sorry. hij was 14 euro ;) sucses met zoeken sorry voor de weinige info
Dankjewel voor de info! Hoop dat ik 'm kan vinden :-)
''for to have faith, is to have wings..''
xxRolindexx
Member
Member

Afbeelding
Deze 2x 3 euro per stuk bij Kruidvat
BibiTotoLover
Member
Member

^Ohh, leuk! Hoop dat ze die hier ook nog hebben, want ben al zoooo lang op zoek naar een leeslampje voor lezen in bed.
BibiTotoLover
Member
Member

BibiTotoLover schreef:Ik heb zojuist eindelijk bij MiniintheBox een telefoonhoesje besteld.
Heb hem meteen kunnen betalen, dus hij wordt waarschijnlijk binnen 24 uur verzonden.
Heeft iemand van jullie al ervaring met de website, er staat namelijk een verwachtingsdatum van 10-20 werkdagen.
Heb hem vandaag binnen gekregen! :D
Dus verzending is meegevallen, 15 April verzonden, dus netjes 10 werkdagen.. nouja, eigenlijk nog minder dus, weekenden meegerekend.
Dit is 'm trouwens;
Afbeelding
ElsV
Member
Member

BibiTotoLover schreef:
BibiTotoLover schreef:Ik heb zojuist eindelijk bij MiniintheBox een telefoonhoesje besteld.
Heb hem meteen kunnen betalen, dus hij wordt waarschijnlijk binnen 24 uur verzonden.
Heeft iemand van jullie al ervaring met de website, er staat namelijk een verwachtingsdatum van 10-20 werkdagen.
Heb hem vandaag binnen gekregen! :D
Dus verzending is meegevallen, 15 April verzonden, dus netjes 10 werkdagen.. nouja, eigenlijk nog minder dus, weekenden meegerekend.
Dit is 'm trouwens;
Afbeelding
Ik heb die in het rood , alleen jammer dat de binnenkant roze is (had er niet opgelet toen ik bestelde) dus gebruik ik het hoesje alleen wanneer ik naar dlp ga [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
BibiTotoLover
Member
Member

^Hihihi, jaa, als je geen liefhebber van roze bent, kan dat inderdaad tegenvallen.
Is bij mij niet het geval. :D
ElsV
Member
Member

BibiTotoLover schreef:^Hihihi, jaa, als je geen liefhebber van roze bent, kan dat inderdaad tegenvallen.
Is bij mij niet het geval. :D
Ik ben inderdaad geen liefhebber van roze!
BibiTotoLover
Member
Member

^Dat is dan inderdaad balen, ja.
Helaas hebben ze bij onze Kruidvat die leeslampjes niet meer. :(
Annet
Member
Member

crepe-au-chocolat schreef:De Disneyland Paris attractie poster set. Net wat lijsten gehaald bij action en 3 van de posters opgehangen. Voor de rest moet ik nog een plekje zoeken.
Afbeelding
Bij welke winkels is deze set te koop? Ik heb iemand gevraagd deze voor mij mee te brengen, is wel handig als ze weet waar te zoeken :)
crepe-au-chocolat
Member
Member

Annet schreef:
crepe-au-chocolat schreef:De Disneyland Paris attractie poster set. Net wat lijsten gehaald bij action en 3 van de posters opgehangen. Voor de rest moet ik nog een plekje zoeken.
Afbeelding
Bij welke winkels is deze set te koop? Ik heb iemand gevraagd deze voor mij mee te brengen, is wel handig als ze weet waar te zoeken :)
Harringtons in Main street, bij de rest van de kunst :P
Annet
Member
Member

Bedankt!
PuppyLikesYou
Member
Member

Nou koningsdag was een flop hier! Echt heel weinig leuke dingen, alleen maar oude vieze spullen! Bah! :<

Heel veel Eeyore spullen gezien, maar allemaal in slechte staat, veel knuffels en dat zocht ik dan weer niet.
2 Disney dvd's tegen gekomen, Cinderella (die ik al had) en Tangled, die ik mee genomen heb voor 2 euro :).
En een hele berg pokemon kaarten!

Ze hadden veel dvd's, maar allemaal kopietjes.. gelukkig wel mooi weer! :) Helaas veder niks gezien.
Achja, houd ik weer centen over :p
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
Plaats reactie

Terug naar “"Ons Café"”