Sommige hebben er misschien als een naar gekeken op Youtube, andere misschien nog niet.
Er was een jaar of twee eens een vraag van iemand om video's te maken van een Disneyfan en deze ook te volgen doorheen zijn avonturen in het park, het was niet zo gemakkelijk iemand te vinden die de hele dag een camera achter zich wil hebben doorheen het park, maar ik kende iemand die al jaren zelf pretpark video's maakte en een groot pretpark liefhebber is, Jordi, hij had al een Dream Pass en van het één kwam het ander en zo ontstond dlp Fan Adventures.
Alle video's zijn in het dialect van Jordi zelf, zodat alles vlot overkomt en zeker niet gespeeld is, veel kijkplezier
Aflevering 1 Seizoen 5
dlp Fan Adventures seizoen 5
Moderator: dlrpfans
- Disneydaan
- Member

Ik kijk altijd met heel veel plezier naar jullie filmpjes. Dank je wel!
Ik kijk altijd naar de filmpjes! Leuk
-
juniordisneyfan
- Member

Ik vind jou filmpje geweldig en zeker dit onderdeel ervan , Heel veel respect voor jou/jullie werk !
Alleen begrijp ik soms dat West Vlaams niet zo goed ( maar ik leer bij )
.
Alleen begrijp ik soms dat West Vlaams niet zo goed ( maar ik leer bij )
-
BibiTotoLover
- Member

Ik heb deze gisteren zitten kijken. Zo leuk!
Ga zeker ook de volgende episode kijken.
Ga zeker ook de volgende episode kijken.
Waiting for the day we'll meet. 
-
BibiTotoLover
- Member

Was weer erg leuk!
Jammer dat jullie net te laat waren bij Minnie.
En OMG, al die beeldjes in dat winkeltje.. t is maar goed dat ik er niet liep, want zou ze t liefst allemaal mee nemen.
Jammer dat jullie net te laat waren bij Minnie.
En OMG, al die beeldjes in dat winkeltje.. t is maar goed dat ik er niet liep, want zou ze t liefst allemaal mee nemen.
Waiting for the day we'll meet.