Disney Tsum Tsum

Alles over Disney verzamelingen, Pins, Disney Boeken, Disney Muziek, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
cjke
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2010, 23:01

dus die tsums van de kleine zeemeermin is voor mij en big hero 6 voor juni dan?
ik ga tweekend van 15 mei voor de zoon zijn verjaardag en hij is ook tsum gek:-)
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Mei is Little Mermaid én Big Hero 6. Juni wordt Inside Out
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

En alleen Max nog beschikbaar toen ik daarstraks ff wou kijken.
Gelukkig had ik Sebastian & Flounder al vanuit Hong Kong. Wou eventueel Scuttle & Max nog, maar om 1tje te bestellen. Dan wacht ik wel tot volgende week vrijdag, in de hoop een Disney Store in de UK er nog heeft, anders pech.
(en alleen bij de UK site krijg je de loyalty points, die ik ook wil, lol)
Gebruikers-avatar
sofie1977
Member
Member
BerichtenCOLON 609
GeregistreerdCOLON 25 Okt 2009, 08:57

Vanuit België kan je niet meer bestellen via de UK site... Ons kleine landje staat niet meer tussen de landen waarnaar ze verzenden
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

sofie1977 schreefCOLONVanuit België kan je niet meer bestellen via de UK site... Ons kleine landje staat niet meer tussen de landen waarnaar ze verzenden
Heb net even gekeken en België staat er toch nog tussen hoor. Begon al wat ongerust te worden, want uk heeft toch wel grote keuze dan fr.

Afbeelding
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!

heb net een bestelling willen uitvoeren, en als ik moet kiezen welk adres voor verzending ...
Delivery Method

There are no shipping modes available for the selected address. Please select another address.
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596

moorhunhe schreefCOLONNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!

heb net een bestelling willen uitvoeren, en als ik moet kiezen welk adres voor verzending ...
Delivery Method

There are no shipping modes available for the selected address. Please select another address.
Heb het zelf even getest en inderdaad, ook ik kan plots niet meer leveren in België. Heb de klantendienst dan maar even gevraagd waarom dit zo is. Als ik antwoord krijg, plaats ik het zeker hier!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596

Antwoord gekregen:
Thank you for your e-mail.

We can confirm that we still deliver to Belgium. Delivery to Belgium is £5.95 and can take up to 6 working days. We would kindly advise you to use a personal computer/laptop instead of a tablet/mobile device when you try to place your order. We hope this helps.

If we can be of any further assistance in the meantime, please do not hesitate to contact us.

Best wishes,
David
Ik weet niet als dit je helpt moorhunhe, mocht dit zo zijn, stuur je best ook een mailtje om te vragen hoe je het best kan oplossen. ;)
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564

Met hun contact opnemen via mail heb ik zelf niet zo'n goede ervaring mee eigenlijk.
Maar bedankt! Zal het dan in elk geval wel proberen :)

Ik doe mijn bestellingen altijd via de laptop, dus ofwel is er een glitch bij hun weer.
Ofwel moet ik de Noorderburen af en toe maar eens lief aankijken, haha.
Gebruikers-avatar
sofie1977
Member
Member
BerichtenCOLON 609
GeregistreerdCOLON 25 Okt 2009, 08:57

Zelfs na inloggen ging het niet, België staat er niet meer tussen... Bij mij werkt het in elk geval niet meer

Misschien omdat wij nu via de Franse site kunnen bestellen??
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564

Bij andere landen is het zo inderdaad ook gegaan, dus had hier al zo bang voor, bah :(

Maar zou me niet verwonderen dat die van de klantendienst zo'n antwoord sturen dat het wel nog zou gaan, want wat weten die nu eigenlijk over sommige dingen? ;)
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

In dlp weinig keuze op moment.
Heb marie gekocht maar minder keuze dan in maart toen we er waren
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564

Ik had het op de FB pagina gisteren gezet waarom wij er niet meer instonden, en ook vanwege de loyalty punten die dan nu ook waardeloos zijn.

Kreeg net antwoord dat ze het gingen "onderzoeken".

Maar ik keek net nog eens via de site, en nu kon ik opeens wel bestellen?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

moorhunhe schreefCOLONIk had het op de FB pagina gisteren gezet waarom wij er niet meer instonden, en ook vanwege de loyalty punten die dan nu ook waardeloos zijn.

Kreeg net antwoord dat ze het gingen "onderzoeken".

Maar ik keek net nog eens via de site, en nu kon ik opeens wel bestellen?
Mss was het een foutje ofzo
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Tangled
Member
Member
BerichtenCOLON 88
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 18:00

Dat filmpje is geweldig haha!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar