Werken in DLP? Kijk even hier!

Dragy
Moderator
Moderator

Goed gedaan hoor! Gefeliciteerd en veel plezier!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
MermaidLagoon
Member
Member

Dankjewel!! :)
Blog | Instagram

She had the soul of a gypsy, the heart of a hippie & the spirit of a fairy.
Liess

Ik ben aangenomen als employée de restauration! Ik begin 19 mei a.s. :thumbs:
MermaidLagoon
Member
Member

Liess schreef:Ik ben aangenomen als employée de restauration! Ik begin 19 mei a.s. :thumbs:
Hee wat leuk! Ik ook, en ik begin 9 mei! :) Gefeliciteerd!
Blog | Instagram

She had the soul of a gypsy, the heart of a hippie & the spirit of a fairy.
Liess

MermaidLagoon schreef:
Liess schreef:Ik ben aangenomen als employée de restauration! Ik begin 19 mei a.s. :thumbs:
Hee wat leuk! Ik ook, en ik begin 9 mei! :) Gefeliciteerd!
Wat leuk! Gefeliciteerd! Misschien is het een idee om een keer te meeten?
Sulley84
Member
Member

Super leuk! Gefeliciteerd allebei! Zal in juli elke dag naar de cast members zwaaien moeten jullie het vast een keer zien :D
Michelle
Member
Member

Gefeliciteerd Mermaidlagoon en Liess! Misschien komen jullie mijn broer ook nog wel tegen. Die is aangenomen in Hotel Santa Fé en begint 17 mei!
Afbeelding
38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
Myriam23
Member
Member

gefeliciteerd Mermaidlagoon en liess!

Jammer dat ik pas 24 september naar disney afreis..
Hopen dat je contract word verlengd ken ik je even goed nog groeten daar!!
It's kind of fun to do the impossible

Afbeelding
RebeccaDisney
Member
Member

HOiiii! Ik ben net nieuw hier... En ik mag mijzelf ook gelukkig prijzen! Over 2 weken begint mijn training bij Disney Land Paris als ''Hotesse de Reception''! kan niet wachten en lijkt me leuk om degen die hier zijn daar te ontmoeten! :D
Heeft er iemand al ervaring met daar werken en kan mij iets meer vertellen over de huisvesting etc? :D

Groetjes
Rebecca
sharonjoan
Member
Member

Hoi iedereen!
Ik heb net even door het forum gelezen en krijg steeds meer zin om auditie te doen!
Wil het al heel lang maar ik vind het zo eng..
Weten jullie trouwens of je een perfect gebit moet hebben om een face character te worden? Mijn onderste tanden staan namelijk best scheef..

Kwam dit filmpje nog tegen, wel in het Frans, maar je krijgt een kijkje achter de schermen (hoe de cast members naar het park gaan, waar ze make-up doen, waar alle kleding hangt etc.). Heel leuk om te zien!
https://www.youtube.com/watch?v=kJvlOtCuzvU
MagieDeDisney
Member
Member

Ik zou zeggen, probeer het gewoon, niet geschoten altijd mis! Je kunt nog altijd als fur character gaan? :)

Heb die video vaak langs zien komen, maar nooit geklikt vanwege duur, maar wat interessant zeg! Heb altijd willen weten hoe alles in elkaar zat! Twee uurtjes genieten van de cast member life dan maar :D
Youtube | Instagram | WDW Cast Member 2018
"Well, that's the good part I guess. You get to go find a new dream."
9-2019 Disneyland Paris RunDisney
5-2020 Princess RunDisney DLP?
1-2023 Walt Disney World Marathon Weekend?
~ Anneke
Tangled
Member
Member

MermaidLagoon schreef:Waar ik hoopte is uitgekomen: na een succesvolle recruitment sessie in Amsterdam 23 maart heb ik twee dagen geleden mijn contract offer ontvangen! Vanaf 9 mei t/m 20 september zal ik werkzaam zijn in Disneyland Parijs als 'employee de restauration', IK WORD EEN CAST MEMBER! Ik vertrek over minder dan een maand al, het is ZO onwerkelijk en geweldig. Daarnaast is er een kans dat ik nog langer kan blijven, omdat ik oorspronkelijk gesolliciteerd heb op een Professional Training Contract om mijn Frans te verbeteren en deze contracten starten pas in september/oktober. Ik besef het me nog niet helemaal, maar wel genoeg om een MEGA grote smile op mijn gezicht te hebben de hele dag. Ik hoop jullie allemaal te zien daar!! :)

Mega late reactie want je eerste werkdag begint al bijna, maar wat super super leuk voor je en ik ga nu je blog lezen!:D
Tangled
Member
Member

Liess jij ook van harte gefeliciteerd!
sharonjoan
Member
Member

MagieDeDisney schreef:Ik zou zeggen, probeer het gewoon, niet geschoten altijd mis! Je kunt nog altijd als fur character gaan? :)

Heb die video vaak langs zien komen, maar nooit geklikt vanwege duur, maar wat interessant zeg! Heb altijd willen weten hoe alles in elkaar zat! Twee uurtjes genieten van de cast member life dan maar :D
Das waar, dat lijkt mij ook al super leuk :D Of nog even een beugel nemen haha.
Ik ben 2 weken geleden nog naar Disneyland geweest en toen hadden we een meet & greet met een Nederlandse sneeuwwitje, zo leuk!

Ja gaaf om te zien he! Vroeg het mij altijd al af hoe het er achter de schermen uit zag.
Plaats reactie

Terug naar “Disney Characters & Castmembers - Disneyland Paris”