Werken in DLP? Kijk even hier!
- MermaidLagoon
- Member

- MermaidLagoon
- Member

-
Liess
Wat leuk! Gefeliciteerd! Misschien is het een idee om een keer te meeten?MermaidLagoon schreef:Hee wat leuk! Ik ook, en ik begin 9 mei!Liess schreef:Ik ben aangenomen als employée de restauration! Ik begin 19 mei a.s.Gefeliciteerd!
-
RebeccaDisney
- Member

HOiiii! Ik ben net nieuw hier... En ik mag mijzelf ook gelukkig prijzen! Over 2 weken begint mijn training bij Disney Land Paris als ''Hotesse de Reception''! kan niet wachten en lijkt me leuk om degen die hier zijn daar te ontmoeten! 
Heeft er iemand al ervaring met daar werken en kan mij iets meer vertellen over de huisvesting etc?
Groetjes
Rebecca
Heeft er iemand al ervaring met daar werken en kan mij iets meer vertellen over de huisvesting etc?
Groetjes
Rebecca
- sharonjoan
- Member

Hoi iedereen!
Ik heb net even door het forum gelezen en krijg steeds meer zin om auditie te doen!
Wil het al heel lang maar ik vind het zo eng..
Weten jullie trouwens of je een perfect gebit moet hebben om een face character te worden? Mijn onderste tanden staan namelijk best scheef..
Kwam dit filmpje nog tegen, wel in het Frans, maar je krijgt een kijkje achter de schermen (hoe de cast members naar het park gaan, waar ze make-up doen, waar alle kleding hangt etc.). Heel leuk om te zien!
https://www.youtube.com/watch?v=kJvlOtCuzvU
Ik heb net even door het forum gelezen en krijg steeds meer zin om auditie te doen!
Wil het al heel lang maar ik vind het zo eng..
Weten jullie trouwens of je een perfect gebit moet hebben om een face character te worden? Mijn onderste tanden staan namelijk best scheef..
Kwam dit filmpje nog tegen, wel in het Frans, maar je krijgt een kijkje achter de schermen (hoe de cast members naar het park gaan, waar ze make-up doen, waar alle kleding hangt etc.). Heel leuk om te zien!
https://www.youtube.com/watch?v=kJvlOtCuzvU
- MagieDeDisney
- Member

Ik zou zeggen, probeer het gewoon, niet geschoten altijd mis! Je kunt nog altijd als fur character gaan?
Heb die video vaak langs zien komen, maar nooit geklikt vanwege duur, maar wat interessant zeg! Heb altijd willen weten hoe alles in elkaar zat! Twee uurtjes genieten van de cast member life dan maar
Heb die video vaak langs zien komen, maar nooit geklikt vanwege duur, maar wat interessant zeg! Heb altijd willen weten hoe alles in elkaar zat! Twee uurtjes genieten van de cast member life dan maar
MermaidLagoon schreef:Waar ik hoopte is uitgekomen: na een succesvolle recruitment sessie in Amsterdam 23 maart heb ik twee dagen geleden mijn contract offer ontvangen! Vanaf 9 mei t/m 20 september zal ik werkzaam zijn in Disneyland Parijs als 'employee de restauration', IK WORD EEN CAST MEMBER! Ik vertrek over minder dan een maand al, het is ZO onwerkelijk en geweldig. Daarnaast is er een kans dat ik nog langer kan blijven, omdat ik oorspronkelijk gesolliciteerd heb op een Professional Training Contract om mijn Frans te verbeteren en deze contracten starten pas in september/oktober. Ik besef het me nog niet helemaal, maar wel genoeg om een MEGA grote smile op mijn gezicht te hebben de hele dag. Ik hoop jullie allemaal te zien daar!!
Mega late reactie want je eerste werkdag begint al bijna, maar wat super super leuk voor je en ik ga nu je blog lezen!:D
- sharonjoan
- Member

Das waar, dat lijkt mij ook al super leukMagieDeDisney schreef:Ik zou zeggen, probeer het gewoon, niet geschoten altijd mis! Je kunt nog altijd als fur character gaan?![]()
Ik ben 2 weken geleden nog naar Disneyland geweest en toen hadden we een meet & greet met een Nederlandse sneeuwwitje, zo leuk!
Ja gaaf om te zien he! Vroeg het mij altijd al af hoe het er achter de schermen uit zag.