Stel jezelf voor!
- MermaidLagoon
- Member

- BerichtenCOLON 164
- GeregistreerdCOLON 02 Apr 2014, 15:36
Ik zal mezelf ook even voorstellen.
Hoi iedereen,
Ik ben Puck, 18 jaar oud en ik heb me hier aangemeld omdat ik (jullie zullen het bijna niet geloven) gek ben op Disneyland =D.
In juli ga ik weer 4 dagen met mijn jongste zusje naar Disneyland Parijs, dus ik kom hier lekker bijlezen en hopen dat de komende maanden snel voorbij gaan haha.
Hoi iedereen,
Ik ben Puck, 18 jaar oud en ik heb me hier aangemeld omdat ik (jullie zullen het bijna niet geloven) gek ben op Disneyland =D.
In juli ga ik weer 4 dagen met mijn jongste zusje naar Disneyland Parijs, dus ik kom hier lekker bijlezen en hopen dat de komende maanden snel voorbij gaan haha.
Laatst gewijzigd door 1 op Puckii, in totaal 18 keer gewijzigd.
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Welkom Puckii en heel veel Disney plezier !
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Welkom !Puckii schreefCOLONIk zal mezelf ook even voorstellen.
Hoi iedereen,
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

-
Disneyfanberend
- Member

- BerichtenCOLON 2
- GeregistreerdCOLON 07 Mei 2015, 20:33
Goedenavond, mijn naam is Berend en ik ben 35 jaar. Ik woon in het zuiden van Nederland en met een jaarkaart op zak kom ik minimaal 2x per jaar in DLP! Ook ben ik in 2011 in Anaheim geweest en ik hoop daar snel weer eens tegeraken.
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Welkom!

- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
- GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37
welkom aan alle nieuwe leden!! veel Disney plezier hier 
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Hoi, ik ben Sanne, 26 jaar en gek op Disney. Vooral Mickey en Minnie ga je terug vinden hier thuis, maar ook andere disney kan me zeker bekoren. Ben 4 keer in Disneyland geweest, volgende bezoek zal rond de kerstperiode zijn!
"Ohana means family. Family means nobody gets left behind.... or forgotten."
Hoi allemaal!
Ik ben Paulien en ik ben op het moment van schrijven 23 jaar oud. Ik ben net een week terug uit het mooie Disneyland Parijs waar ik vorige week voor het eerst een abonnement heb aangeschaft. Tot mijn verrassing stond daar de hoofdrolspeelster uit mijn favoriete Disneyfilm er op
Al vind ik de Aliens uit Toy Story ook leuk, daarom mijn forumnaam en afbeelding.
De planning is om eind augustus weer terug te keren naar Disney.
Ik ben Paulien en ik ben op het moment van schrijven 23 jaar oud. Ik ben net een week terug uit het mooie Disneyland Parijs waar ik vorige week voor het eerst een abonnement heb aangeschaft. Tot mijn verrassing stond daar de hoofdrolspeelster uit mijn favoriete Disneyfilm er op
De planning is om eind augustus weer terug te keren naar Disney.
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Welkom iedereen