Stel jezelf voor!
Hoi allemaal,
Mijn naam is Rick en ben 24 jaar. Ik kom uit Tilburg en sinds 2013 heb ik een jaarkaart van DLRP. Hier ben ik ongeveer 4 keer per jaar met mijn vriend of familie te vinden. Ik zit nu in mijn laatste jaar van de opleiding Sociaal Pedagogische Hulpverlening en om al mijn uitjes naar Disneyland te bekostigen, werk ik bij een ander pretpark dat ligt in het Brabantse Kaatsheuvel
. Ik hoop via dit forum nieuwe mensen te leren kennen, die net als mij verzot zijn op Disney.
Mijn naam is Rick en ben 24 jaar. Ik kom uit Tilburg en sinds 2013 heb ik een jaarkaart van DLRP. Hier ben ik ongeveer 4 keer per jaar met mijn vriend of familie te vinden. Ik zit nu in mijn laatste jaar van de opleiding Sociaal Pedagogische Hulpverlening en om al mijn uitjes naar Disneyland te bekostigen, werk ik bij een ander pretpark dat ligt in het Brabantse Kaatsheuvel
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Welkom Rick, we bezoeken ook regelmatig met het forum dat andere pretpark hoor! Je vind hier zelfs wat foto's: http://www.cafemickey.com/forum/viewforum.php?f=59RFAM1990 schreefCOLONHoi allemaal,
Mijn naam is Rick en ben 24 jaar. Ik kom uit Tilburg en sinds 2013 heb ik een jaarkaart van DLRP. Hier ben ik ongeveer 4 keer per jaar met mijn vriend of familie te vinden. Ik zit nu in mijn laatste jaar van de opleiding Sociaal Pedagogische Hulpverlening en om al mijn uitjes naar Disneyland te bekostigen, werk ik bij een ander pretpark dat ligt in het Brabantse Kaatsheuvel. Ik hoop via dit forum nieuwe mensen te leren kennen, die net als mij verzot zijn op Disney.
Mss moet je volgende keer dan ook maar eens langskomen
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Ha collega!RFAM1990 schreefCOLONHoi allemaal,
Mijn naam is Rick en ben 24 jaar. Ik kom uit Tilburg en sinds 2013 heb ik een jaarkaart van DLRP. Hier ben ik ongeveer 4 keer per jaar met mijn vriend of familie te vinden. Ik zit nu in mijn laatste jaar van de opleiding Sociaal Pedagogische Hulpverlening en om al mijn uitjes naar Disneyland te bekostigen, werk ik bij een ander pretpark dat ligt in het Brabantse Kaatsheuvel. Ik hoop via dit forum nieuwe mensen te leren kennen, die net als mij verzot zijn op Disney.
Groetjes van Paulien
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
- GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37
welkom op dit magisch leuke forum
veel plezier!!
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Hoi hoi,
Ik ben dus Björna, en ben laaiend enthousiast over dit geweldige forum! Wat een hoop info! Dagenlang kun je hiermee uit de voeten om alle tips en ervaringen door te spitten en hiervoor uit te halen wat voor ons interessant is. Dus.... GEWELDIG WERK!!! Mijn complimenten.
Wij gaan eind november (12,5 jaar getrouwd dan) dus voor de allereerste keer deze magische ervaring meemaken. Financieel zat het er helaas niet eerder in. Onze drie kids zijn nu al laaiend enthousiast, en we genieten nu al van alle voorpret.
Groetjes en tot ziens op het forum
Ik ben dus Björna, en ben laaiend enthousiast over dit geweldige forum! Wat een hoop info! Dagenlang kun je hiermee uit de voeten om alle tips en ervaringen door te spitten en hiervoor uit te halen wat voor ons interessant is. Dus.... GEWELDIG WERK!!! Mijn complimenten.
Wij gaan eind november (12,5 jaar getrouwd dan) dus voor de allereerste keer deze magische ervaring meemaken. Financieel zat het er helaas niet eerder in. Onze drie kids zijn nu al laaiend enthousiast, en we genieten nu al van alle voorpret.
23 nov 2015 voor het eerst van mijn leven naar Disneyland Parijs!
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Welkom en nog veel plezier met Café Mickey

- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Welkom op Café Mickey en heel veel Disney plezier !
En ik kan je alvast vertellen dat je niet gaat weten wat je ziet als je voor de eerste keer de poorten van Disneyland Paris binnengaat .
Zo tof die eerste keer

En ik kan je alvast vertellen dat je niet gaat weten wat je ziet als je voor de eerste keer de poorten van Disneyland Paris binnengaat .
Zo tof die eerste keer
Goed om te zien dat het inloggen gelukt is! Veel plezier op Café Mickey en tijdens je eerste tripje!bjorna schreefCOLONHoi hoi,
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
HoiHoi,
Mijn naam is Leana en ben nieuw op het forum
Ben een grote Disney fan (wie niet?
hihi), zo groot zelfs dat ik op huwelijksreis ben gegaan naar Disney World Florida.
Ik ben al eventjes lid van jullie facebook pagina en dacht, kom laat ik ook eens mezelf aanmelden voor het forum. Zo blijf ik nog meer op de hoogte van alle leuke nieuwtjes over Disney.
Disney Groetjes
Leana
Mijn naam is Leana en ben nieuw op het forum
Ik ben al eventjes lid van jullie facebook pagina en dacht, kom laat ik ook eens mezelf aanmelden voor het forum. Zo blijf ik nog meer op de hoogte van alle leuke nieuwtjes over Disney.
Disney Groetjes
Leana
Never stop Believing
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Welkom en veel plezier op Café MickeyLea88 schreefCOLONHoiHoi,
Mijn naam is Leana en ben nieuw op het forumBen een grote Disney fan (wie niet?
hihi), zo groot zelfs dat ik op huwelijksreis ben gegaan naar Disney World Florida.
Disney Groetjes
Leana

- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Welkom en heel veel Disney plezier !
Als er een zottin was die mij wou zijn
zou ik ook op huwelijksreis gaan naar wdw.
Als er een zottin was die mij wou zijn
@ D-Tekenaar:
Hahaha Het is wel absoluut de moeite waard! Want je krijgt een speciale button en wordt overal (ook echt OVERAL) gefeliciteerd en soort van op handen gedragen. Dat maakt dat je je speciaal voelt.
Hahaha Het is wel absoluut de moeite waard! Want je krijgt een speciale button en wordt overal (ook echt OVERAL) gefeliciteerd en soort van op handen gedragen. Dat maakt dat je je speciaal voelt.
Never stop Believing