Crush's Coaster

Alles over het Walt Disney Studios Park.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Dat online spelletje werkt ook briljant, heb 45 minuten lang geprobeerd om op het wifi te komen maar het was telkens overbezet :P En ik zag toch amper mensen met hun telefoon staan, dus dat netwerk kan ook niet veel hebben.
digikl
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2014, 18:34

marc schreefCOLON
Prins Erik schreefCOLONQua attractie op zich vind ik Crush de beste van het park. Maar die ongelooflijke wachtrij heeft het voor mij wel al vaak verpest. Vooral als hij voor de 1000ste keer weer eens stuk gaat en je na een uur wachten uit de rij moet.
1x meegemaakt dat we 2 uur stonden aan te schuiven (de attractie was ondertussen al 2x stopgezet en weer opgestart) en dat we dan de wachtrij moesten verlaten omdat het herstel lang zou duren. Maar als we dan de wachtrij uit gaan zien we al een hele nieuwe wachtrij buiten staan, te wachten tot hij terug open gaat. Ik snap niet waarom wij, die al 2 uur staan te wachten, uit de rij moeten, terwijl die mensen die buiten staan te wachten de nieuwe rij mogen maken. Hierdoor zullen zij er als eerste inzitten als de attractie terug open gaat. En wij mogen terug achteraan aansluiten. Ik vind dat wij ook het recht hadden om te blijven staan als we dat wilden. Of anders een ticket zouden moeten krijgen om langs de uitgang binnen te komen volgende keer.

Enfin, ik snap niet goed dat ze bij het maken, niet hebben nagedacht over de capaciteit. Ze konden toch wel voorspellen dat dit een erg populaire attractie zou worden, niet?

Van mij zouden ze de attractie best voor lange tijd mogen sluiten als ze hierdoor iets aan de capaciteit kunnen doen.
Hierin kan ik het voor 100% met je eens zijn , maar of daadwerkelijk iets aan de capaciteit willen doen daar twijfel ik ten zeerste aan.
Vind ook als ze mensen uit de wachtrij halen dat ze dan buiten ook geen mensen opnieuw mogen laten aanschuiven .
De capaciteit kan niet verder omhoog dan dat het nu is. De karretjes komen constant aan en je hebt een aantal seconden om in te stappen en de controle te doen. Wat de wachtrijen betreft denk ik dat het bij een panne voorschrift is om het gebouw te ontruimen. Mensen die buitenstaan, staan niet binnen, dus dat kan wel...

M.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Extra borden in de wachtrij van Crush Coaster

Afbeelding

Afbeelding

Bron InsideDLParis
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Wat mij vorige week zondag opviel was dat ze een paar keer de rij afsloten. Ze deden het kettinkje dicht en vertelden dat de attractie een technische storing had. Dit gebeurde ook toen wij net waren aangeschoven in de rij. Het gekke was dat de rij wel gewoon doorliep en er dus blijkbaar niets aan de hand was. Pas toen wij zover waren dat we "naar binnen" konden werden er nieuwe mensen in de rij gelaten. Later op de dag heb ik dit nog 2x zien gebeuren. Vreemd toch? Wat zou hier de reden van zijn?
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

vreemd idd.

iemand al single riders line geprobeerd? hoe lang is dit meestal ongeveer wachten?
wil wel eens proberen dit weekend :P
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Monster-E
Member
Member
BerichtenCOLON 550
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2014, 09:06

Miss Ariel schreefCOLONvreemd idd.

iemand al single riders line geprobeerd? hoe lang is dit meestal ongeveer wachten?
wil wel eens proberen dit weekend :P
Single rider is niet de moeite waard.
De gewone wachtrij gaat veel sneller.
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

De keren dat ik hem gezien heb, was de tijd voor de single riders rij net zolang of hooguit 10 minuutjes korter dan de gewone.
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806

a oke dan ga ik het laten :P hihi
*Magical Bucketlist*
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Ik vorige week, gewone stond op 75 min, single op 55. Echter veel gezinnen met 3 mensen, dus rij ging snel! 30 minuten later stond ik weer buiten!
In augustus gaf het niet zo veel verschil
Afbeelding
stitch626
Member
Member
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2012, 22:07

Bij mij laatste trip was de single riders lijn ook ongeveer 30 minuten. Ook al werd er 60 minuten aangegeven en 70 minuten voor de gewone rij.
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Meestal is de wachttijd in de single riders line toch behoorlijk korter :sorc:
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806

laatste trip ook eensgedaan, stond 60min maar zaten er binnen 45min erin en de volgende keer zelfs 35min
dus zelfde soort ervaringen ermee gehad nu
voor deze attractie vind ik het een aanrader omdat ik die wachtrij zo beu ben en saai vind
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Heb al gemerkt dat de wachttijden die aangegeven zijn insommige gevallen niet klopten.
Maar voor deze attractie heb ik het wachten ervoor over . :sorc:
Cherrypie
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 20 Mei 2014, 15:29

Ik vind bij deze attractie de single riders vaak niet veel toevoegen. Veel zie je toch gezinnen van 4 of bijvoorbeeld stelletjes van 2 die naar disney gaan. Gister heb ik vanaf dat ik binnen stond in de gewone rij tot ik aan de beurt was, dezelfde persoon vooraan zien staan bij de single riders.
Gebruikers-avatar
Jaco
Member
Member
BerichtenCOLON 208
GeregistreerdCOLON 13 Jun 2012, 09:21

Single riders werkt hier inderdaad niet zo goed als bij Ratatouille... Je moet gewoon een beetje geluk hebben als je er langs loopt :P
To infinity and beyond!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar