Bekijk hier de volledige Disney Dreams show zoals die nu te zien is in Disneyland Paris:
(Helaas enkel beschikbaar op PC)
Frozen Summer Fun in DLP
De nieuw toegevoegde Frozen-scene lijkt in eerste opzicht op simpel knip-en-plakwerk. Echter als je de scene vergelijkt met de versie in Disney Dreams of Christmas welke vorig jaar draaide, dan zijn er toch duidelijk effecten verloren gegaan, jammer...
Bekijk hier de verschillen (ook deze is enkel te bekijken op een PC):
Bekijk hier de verschillen (ook deze is enkel te bekijken op een PC):
- Prins Adam
- Beheerder

Olaf smelt voor de Frozen Summer Fun in Disneyland Parijs!

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Prins Adam
- Beheerder

De tijden van de Frozen Sing a Long voor de weekends en de zomermaanden juli en augustus zijn bekend!
10u30 (fr), 11u20 (Eng), 12u10 (fr), 14u10 (Eng), 15u (fr), 15u50 (Eng), 16u40 (fr), 17u30 (Eng), 18u20 (fr),
20u10 (Eng), 21u (fr), 21u50 (Eng)
(Tijden voor de zomer nog niet 100% zeker maar deze zullen hoogst waarschijnlijk dezelfde zijn)

- Prins Adam
- Beheerder

De fotolocatie met Olaf en Sven is al afgesloten, de kussens van de slee zijn te warm door de zon

Bron toon studios

Bron toon studios

- Prins Adam
- Beheerder

Vorige week zaterdag 30 mei was Café Mickey uitgenodigd op het persevent voor Frozen Summer Fun in Disneyland Paris.
Ik werd om 9u30 verwacht in hotel New York voor het afhalen van de badge.

Dan had ik tot 12uur de tijd voor het rondetafelgesprek met de makers van de nieuwe Frozen Sing a Long. Dus gingen we wat rondhangen in Disney Village en Disneyland Park.
Vlakbij het kasteel was er een fotolocatie voor Olaf. Spijtig genoeg was deze enkel toegankelijk voor de VIP's.

Voor Plaza Gardens was Cyril Soreau druk bezig met zijn Frozen sculpturen op te stellen.

Al snel was het 12uur, tijd voor het rondetafelgesprek in Plaza Gardens. Ik ontmoet Katy Harris (Show Director Creative Entertainment), Françoise Barbier (Entertainment Production and Creative Costuming Director) en Robert Fienga (Music Director), het volledige gesprek kan je hier lezen: http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 920#p55920
En nog wat extra foto's:

Daarna was er een lunch met andere fansites en deden we samen wat attracties.
's Avonds was er de première van de Frozen sing a long, gevolgd door een receptie en diner in Silver Spur restaurant.
Wat foto's van de voorbereidingen en het marktplein in de kleuren van Frozen.

Hierna was het tijd voor de première van de sing a long, het zou de eerste keer moeten zijn dat deze te zien is. Maar er waren gisteren voor de gasten in het park al een aantal soft openings.
Ook Sven De Ridder was trouwens in de zaal.

De show is een echte aanwinst voor Disneyland Parijs, eindelijk krijgen we wat extra te zien dan alleen attracties. De hele zaal straalt de Frozen sfeer uit tijdens de show.
Wie alvast nu al wilt kijken kan dit met onderstaand filmpje:
Daarna was er dan de receptie met live gezang en traditionele volksspelen.

Na deze receptie was het tijd voor een diner buffet in Silver Spur, er kwamen ook heel wat Disney figuren langs!
https://s26.postimg.cc/vtg5dhq6h/P10104 ... u17yab.jpg

Nadien doen we nog een rondje BTM en gaan we Disney Dreams kijken met het nieuwe Frozen stukje.

En we gaan natuurlijk nog een drankje (of 2) drinken in de bar!

Op de kamer staat een Frozen pakketje klaar.

Zondag krijgen we ook nog een sneak peek van de Star Wars Jedi Training Academy show die vanaf 11 juli dagelijks in Disneyland Park te zien is.

Meer info vind je hier: http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... f=5&t=1936
Ik werd om 9u30 verwacht in hotel New York voor het afhalen van de badge.

Dan had ik tot 12uur de tijd voor het rondetafelgesprek met de makers van de nieuwe Frozen Sing a Long. Dus gingen we wat rondhangen in Disney Village en Disneyland Park.
Vlakbij het kasteel was er een fotolocatie voor Olaf. Spijtig genoeg was deze enkel toegankelijk voor de VIP's.

Voor Plaza Gardens was Cyril Soreau druk bezig met zijn Frozen sculpturen op te stellen.

Al snel was het 12uur, tijd voor het rondetafelgesprek in Plaza Gardens. Ik ontmoet Katy Harris (Show Director Creative Entertainment), Françoise Barbier (Entertainment Production and Creative Costuming Director) en Robert Fienga (Music Director), het volledige gesprek kan je hier lezen: http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 920#p55920
En nog wat extra foto's:

Daarna was er een lunch met andere fansites en deden we samen wat attracties.
's Avonds was er de première van de Frozen sing a long, gevolgd door een receptie en diner in Silver Spur restaurant.
Wat foto's van de voorbereidingen en het marktplein in de kleuren van Frozen.

Hierna was het tijd voor de première van de sing a long, het zou de eerste keer moeten zijn dat deze te zien is. Maar er waren gisteren voor de gasten in het park al een aantal soft openings.
Ook Sven De Ridder was trouwens in de zaal.

De show is een echte aanwinst voor Disneyland Parijs, eindelijk krijgen we wat extra te zien dan alleen attracties. De hele zaal straalt de Frozen sfeer uit tijdens de show.
Wie alvast nu al wilt kijken kan dit met onderstaand filmpje:
Daarna was er dan de receptie met live gezang en traditionele volksspelen.

Na deze receptie was het tijd voor een diner buffet in Silver Spur, er kwamen ook heel wat Disney figuren langs!
https://s26.postimg.cc/vtg5dhq6h/P10104 ... u17yab.jpg

Nadien doen we nog een rondje BTM en gaan we Disney Dreams kijken met het nieuwe Frozen stukje.

En we gaan natuurlijk nog een drankje (of 2) drinken in de bar!

Op de kamer staat een Frozen pakketje klaar.

Zondag krijgen we ook nog een sneak peek van de Star Wars Jedi Training Academy show die vanaf 11 juli dagelijks in Disneyland Park te zien is.

Meer info vind je hier: http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... f=5&t=1936

Jullie zijn precies goed in de watten gelegd geweest, en terecht ook é [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND SMILING EYES]
Van mij mogen er meer zo van die shows komen
Die Cyril is toch echt een kunstenaar é, zondag was hij weer bezig met appels uit te snijden, onze kids hebben elk hun letter gekregen, en daarna nog samen op de foto ...

Van mij mogen er meer zo van die shows komen
Die Cyril is toch echt een kunstenaar é, zondag was hij weer bezig met appels uit te snijden, onze kids hebben elk hun letter gekregen, en daarna nog samen op de foto ...

- D-Tekenaar
- Member

Met wat meer tijd ga ik zeker eens alles lezen!
Wat stom van Olaf ! Als ik jou was Prins Adam had ik toch even gezegd dat ik Sven de Ridder was.
Er zit enige gelijkenis in jullie twee
Wat stom van Olaf ! Als ik jou was Prins Adam had ik toch even gezegd dat ik Sven de Ridder was.
Er zit enige gelijkenis in jullie twee
- Prins Adam
- Beheerder

Bij de Frozen Sing A Long werkten de kleine microfoons niet zoals het hoorde en daarom gebruikten ze grote microfoons deze avond