De Efteling

Drievliet, Duinrell, De Efteling, Avonturenpark Hellendoorn, Koningin Juliana Toren, Plopsa Indoor Coevorden, Attractiepark Toverland, Walibi Holland.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

D-Tekenaar schreefCOLONAfbeelding

Elsa doet meet en greet in de Efteling :o
En tegen betaling kan je met de Koningin van Frozen op de foto :roll:
Nee dit is geen strategisch idee van de Efteling om mee te snoepen van de Frozen hype :D Maar een één persoons actie van 'Elsa' zelf.Wel raar dat ze haar van de Efteling uit nog niet de uitgang getoond hebben :D
bizar zeg! dat doe je toch niet!

veel plezier Calimero!!
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Alien
Member
Member
BerichtenCOLON 98
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2015, 12:51

calimero schreefCOLONZoooo zin in volgende week donderdagavond!!!! Dan mag ik naar de Baron 1898!!!!! Is start hoogseizoen voor personeel en krijgen groot feest die avond met de baron open als hoogte punt! Mag met mijn zus mee al introducé! Zullen hier helaas GEEn foto's of zo over verschijnen want is absoluut verboden om te filmen en fotograferen aangezien personeel alles eerste zullen zijn die er in mogen. Efteling heeft geheimhouding als eis voor toegang en controleert hier ook sterk op. Moet verrassing blijven tot officiële opening hoe alles precies er uitziet. Maar ben zoooooooooooo benieuwd! Zeer goede start van onze vakantie!
Tot volgende week donderdag! ;-)
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Veel plezier Calimero en Alien !
Gebruikers-avatar
JusticeWH
Member
Member
BerichtenCOLON 81
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2015, 13:09

D-Tekenaar schreefCOLONAfbeelding

Elsa doet meet en greet in de Efteling :o
En tegen betaling kan je met de Koningin van Frozen op de foto :roll:
Nee dit is geen strategisch idee van de Efteling om mee te snoepen van de Frozen hype :D Maar een één persoons actie van 'Elsa' zelf.Wel raar dat ze haar van de Efteling uit nog niet de uitgang getoond hebben :D

Even in perspectief plaatsen. Dat meisje (ik ken haar) heeft dat NIET gedaan om "er elsa te gaan uithangen" maar was er op vrijgezelle feest. Er werd voorheen al lang gegrapt dat ze wel wat weghad van Elsa, en nu met haar vrijgezelle feest heeft ze zo'n jurk aangekregen, en zijn ze naar de Efteling geweest met een groepje vrienden, zij verkleed als Elsa. Maar dus niet met de bedoeling om er de bekendeling of character uit te hangen hoor :) Wel grappig om zien wat een aantrok het heeft.
Gebruikers-avatar
Fantillusion
Member
Member
BerichtenCOLON 567
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54

Maar ik dacht dat je in de efteling ook niet meer verkleed naar binnen mocht? Wel dus?

Wel jammer dat er dan slechte verhalen over haar de wereld in komen dat ze geld vraagt voor foto's enz., als dat dus niet waar is.
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Fantillusion schreefCOLONMaar ik dacht dat je in de efteling ook niet meer verkleed naar binnen mocht? Wel dus?

Wel jammer dat er dan slechte verhalen over haar de wereld in komen dat ze geld vraagt voor foto's enz., als dat dus niet waar is.
Het mag ook niet in de Efteling.
Er wordt onderzocht hoe het mogelijk is dat ze toch het park binnen is geraakt.
Misschien verkleedkleding in d'r tas gestopt ofzo? Er wordt geen tassencontrole bij de Efteling gedaan.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
JusticeWH
Member
Member
BerichtenCOLON 81
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2015, 13:09

Nee ze had 'm al aan toen ze er toekwamen, heb de foto's gezien van voor ze er waren, maar inderdaad wel vreemd dat ze het toegelaten hebben ja! Misschien had ze d'r jas erover gedaan dat weet ik nu niet, het was allesinds één van haar "opdrachten" tijdens de vrijgezelle, niets verkeerds bedoeld ermee. Blijft wel beetje grappig hoeveel volk erop af kwam :shock:
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Ja de berichten rond het betalen had ik op Twitter gelezen op een kanaal van Efteling fans.
Ik ging er van uit dat dit wel eens waar kon zijn omdat ik zo een verhalen nog al gehoord heb.
Zo kon je een tijdje geleden betalend met fake Anna op de foto in het centre de commercial (vlakbij DLP)
Dit had ik trouwens ook nog eens met mijn eigen ogen gezien.
digikl
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2014, 18:34

D-Tekenaar schreefCOLON...Ik ging er van uit dat dit wel eens waar kon zijn omdat ik zo een verhalen nog al gehoord heb. Zo kon je een tijdje geleden betalend met fake Anna op de foto in het centre de commercial (vlakbij DLP) Dit had ik trouwens ook nog eens met mijn eigen ogen gezien.

Daar is toch ook niks mis mee??
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Eigenlijk wel !
Op die figuren staan auteursrechten.
Je kan en mag deze dus niet zomaar gebruiken .
Als een figuur verkleed rond lopen voor cosplay of carnaval is wel toegestaan.
Maar er geld voor vragen is echt niet de bedoeling.
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Hier in de buurt zie ik ook altijd reclame van iemand die zich verhuurt als Disney prinses voor kinderfeestjes. Als het nou een mooie prinses was, dan was het nog goede reclame :P
Gebruikers-avatar
Alien
Member
Member
BerichtenCOLON 98
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2015, 12:51

Wat een fijn ding, die Baron 1898
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207

Ik hoop dit jaar toch nog eens naar de Efteling te kunnen gaan !
Niet dat ik in de Baron zou gaan :D
Maar het lijkt me wel een heel mooi gebouw on eens in het echt te zien .
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Ik ga in september, maar voor mij blijft het ook bij het bewonderen van de buitenkant :)
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Ik ga 4 juli, zal wel lang wachten zijn bij de Baron maar ach je moet er iets voor overhebben ;)
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar