Ik snap je punt over de lunchtijden, het is best vervelend daar omheen te moeten gaan plannen de hele dag. Met kerst heb ik wel bewust de keuze gemaakt dit wel te doen, omdat je anders soms gewoon onwijs lang in de rij staat voor een hamburger met een paar frietjes. Wat je eventueel ook kan doen, is zorgen voor een stevige lunch en pas gaan lunchen nadat de meeste mensen geluncht hebben, en dan ook later avond eten natuurlijkrolo schreef:Thanx Annet. Volgende week ga ik bellen voor de reserveringen en vroeg het me af.
Leuk om alles van te voren te plannen maar vond het ook weer te ver gaan om ook de lunch te moeten reserveren... We zullen wel zien dan hoe druk het is...
Telefonisch boeken van restaurants

Bedankt voor het meedenken!!
Dat is op dit moment ook de planning. Stevig ontbijt (we hebben golden Forest geboekt) en dan later in de middag wat eten en diner ook wat later.
Alleen heeft mijn dochter 's middags ook een dutje nodig omdat ze het anders niet volhoudt tot Dreams...
En aangezien het hoogseizoen is, ben ik bang dat we blij mogen zijn wanneer we 'n keer de Fozen sing along kunnen meemaken en een ritje in Buzz....
We gaan ook een keer 's avonds naar Inventions omdat ik geen zin heb om een uur in de rij te staan zodat mijn dochter Mickey een knuffel kan geven
Ik ben daarom ook van plan om in maart nog een keer te gaan wanneer het wat rustiger is.
Dus nu focussen we ons op de attracties die dan waarschijnlijk dicht zijn.
Gelukkig hoeven we geen rekening te houden met de roller coasters. Hier gaan we toch niet in
Dat is op dit moment ook de planning. Stevig ontbijt (we hebben golden Forest geboekt) en dan later in de middag wat eten en diner ook wat later.
Alleen heeft mijn dochter 's middags ook een dutje nodig omdat ze het anders niet volhoudt tot Dreams...
En aangezien het hoogseizoen is, ben ik bang dat we blij mogen zijn wanneer we 'n keer de Fozen sing along kunnen meemaken en een ritje in Buzz....
We gaan ook een keer 's avonds naar Inventions omdat ik geen zin heb om een uur in de rij te staan zodat mijn dochter Mickey een knuffel kan geven
Ik ben daarom ook van plan om in maart nog een keer te gaan wanneer het wat rustiger is.
Dus nu focussen we ons op de attracties die dan waarschijnlijk dicht zijn.
Gelukkig hoeven we geen rekening te houden met de roller coasters. Hier gaan we toch niet in
- D-Tekenaar
- Member

Ik bel altijd in de ochtend 
Meestal ben ik vrij snel aan de beurt .
Meestal ben ik vrij snel aan de beurt .
- Cynderella
- Member

Wij reserveren meestal pas in ochtend in city hall voor silver spur voor 5 en dat gaat eigenlijk altijd. Ook al is het vakantie.
T/m 25-8-2018
Vanaf 26-8-2018Reserveren kan tot 2 maanden van te voren. 6 okt dus na 6 aug.
hoever van te voren moet je reserveren wil je bij auberge de cendrillon eten.. wij gaan van 24 tot 27 september en willen graag of de vrijdag 25 of de zaterdag 26 daar eten!! En 1 van deze avonden naar buffalo bill show.. maar die kaartjes halen we daar want ik heb een jaarkaart.. wat is het verstandigste voor ons?
It's kind of fun to do the impossible

Reserveren is alleen nodig in de zomer- en kerstvakantie. Voor september lijkt het me overbodig. Ga 's morgens naar City Hall en leg daar een tafel vast voor later die dag - dat moet volstaan. Check voor je vertrekt wel of je favoriet restaurant open is die dag, dat kan je op deze site: http://disneykindofday.blogspot.co.uk/s ... ning+Hours
- Prins Adam
- Beheerder

Als je zeker bent dat je wilt gaan waarom dan niet gewoon paar dagen vooraf bellen? Dan ben je zeker en heb wss ook vrije keuzen kwa uren. Als het die dag net drukker is ben je niet teleurgesteld....
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

ik kan op vrijdag ochtend in het park reserveren voor de dag erna.. maar hoelang moet je ervoor uittrekken voor het eten bij auberge...
Dit is namelijk voor ons de allereerste keer dat we daar gaan.. en weten niet wat we kunnen verwachten.. en aangezien hij om 19 uur sluit..?
we willen niet gehaast gaan zitten eten
Dit is namelijk voor ons de allereerste keer dat we daar gaan.. en weten niet wat we kunnen verwachten.. en aangezien hij om 19 uur sluit..?
It's kind of fun to do the impossible

- Prins Adam
- Beheerder

Hier een verslag van iemand, mss heeft zij meer info over hoelang je er normaal zit.Myriam23 schreef:ik kan op vrijdag ochtend in het park reserveren voor de dag erna.. maar hoelang moet je ervoor uittrekken voor het eten bij auberge...
http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 799#p54799
Wel is het zo dat je tot 19u kan reserveren volgens mij, het is dan niet de bedoeling dat iedereen er om 19u wordt uit gegooid! Je kan mss om 18u reserveren denk ik dan....(Ben er zelf wel nog nooit geweest!)
En als je belt om te reserveren hebben ze bij DLP wss ook wel meer info hierover.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier

[/u