Geen flits aub

Partner site van Café Mickey met leuk Disney nieuws en vooral mooie Disney filmpjes.

ModeratorCOLON dlrpfans

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
dlrpfans
Member
Member
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 16 Feb 2014, 08:59

Sommige gasten kunnen zich echt niet aan de regels van Disney houden, geen flits gebruiken op dark rides aub, dit is heel vervelend voor de andere gasten, je wordt verblind en het is super storend, je maakt de sfeer stuk waar imagineers heel veel werk in hebben gestoken om de belichting goed te krijgen. Neem foto's zonder flits of geniet van de rit.

Bij ons bezoek was het weer van dat in onze boot en de boot achter ons, we zeiden vriendelijk, no flash please, resultaat ze deden hun best om nog meer te flitsen, we waren het zo beu dat we ons ongenoegen op video hebben gezet.

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Wij hadden vorige keer nog iemand achter ons zitten in star Tours die volop bezig was met het nemen van Foto's .
Er werd tijdens de rit niets aan gedaan . Maar na dat de deuren open gingen stond er wel iemand hem op te wachten.
Zo moet dat !
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Je foto's worden er inderdaad ook nog eens super lelijk van, dus je irriteert mensen voor niks met de flits.
juniordisneyfan
Member
Member
BerichtenCOLON 221
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2012, 16:37

Misschien wel grappig om een filmpje te maken met de 5 hatelijkste/storendste dingen die bezoekers doen :p
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Op 1 vervelende character hunters die echt veel te lang bij de characters zijn :D
Mensen zoals Wezz en D-Tekenaar :P
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

We hebben een keer in de Tower of Terror gehad dat iemand zat te filmen.
Er werd omgeroepen dat dit niet mocht, maar ze beleven filmen.
Het vervelende daar is dat wanneer er iets wordt omgeroepen, de rest van het geluid van de attractie weg is en de rit natuurlijk gewoon doorgaat. Toen dit gebeurde heb ik me ook echt groen en geel geërgerd.
Een Tower of Terror ritje zonder geluid is echt niet leuk :(
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
Chellex3
Member
Member
BerichtenCOLON 137
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2009, 21:11

Ik erger me er helaas ook groen en geel aan in POTC.. er zitten altijd wel mensen in de boot die toch foto's met flits maken..
Wordt helaas niet zo vaak iets aan gedaan. Wel eens meegemaakt dat we in de lifthill zaten met het bootje en er werd omgeroepen om geen foto's met flits te maken. Die vrouw schrok en heeft voor de rest ook geen foto's meer gemaakt. Maar helaas is dit een uitzondering...
It's a Disney kind of day!
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Ik ben eens aangesproken omdat ik zou flitsen, terwijl ik de flits uit had gezet. Later bleek dat het het logo van mijn telefoon was die reflecteerde. Die heb ik dus de rest van de reis afgeschermd met een plaatje. Sorry.... :(
Volg onze avonturen op instagram
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar