Algemene Info Aandelen

Alles over de Aandelen en het Financiële van Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Koen en Nathalie
Member
Member
BerichtenCOLON 216
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 10:23

Sam schreefCOLONJa natuurlijk, maar laten we wel wezen, ook jij moet nog een PA kopen, want je gaat als aandeelhouder ook geen aparte, losse tickets kopen. Dus niet echt een argument. :)

Toch wel, ik heb de laatste 3 jaar geen PA meer, omdat ik maar 1 x per jaar ga.
Gebruikers-avatar
pluto71
Member
Member
BerichtenCOLON 119
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2012, 12:53

Koen en Nathalie schreefCOLON
Sam schreefCOLONJa natuurlijk, maar laten we wel wezen, ook jij moet nog een PA kopen, want je gaat als aandeelhouder ook geen aparte, losse tickets kopen. Dus niet echt een argument. :)

Toch wel, ik heb de laatste 3 jaar geen PA meer, omdat ik maar 1 x per jaar ga.
Voor mij is een shareholderspas een leuk alternatief voor een jaarkaart, ik weet nooit op voorhand hoe dikwijls ik kan gaan, dus een jaarkaart is voor mij niet echt lonend, en dat geld is elk jaar weg, terwijl mijn aandelen van mij blijven...ik boek meestal via een stuntverkoop, of heb nu een aantal tickets gekocht via de dreamlandactie, dus kan het prima doen zonder PA :) vind het alleen jammer dat ik het hele aandelengebeuren niet jaren eerder geweten heb, dan was ik al veel langer aandeelhouder geweest ;)
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

Maria-Anna schreefCOLON
Prins Adam schreefCOLON Salon Mickey

Speciaal voor leden van de Shareholders Club is Salon Mickey iedere dag geopend van 09:00 tot 12:00 uur voor een gratis drankje en versnapering. Salon Mickey ligt bij de ingang van het Disneyland Park, naast Guest Relations en Storage Service (rechterzijde Disneyland Hotel). U klopt op de deur, waarna een Cast Member u binnen zal laten op vertoon van uw Shareholders Club Card, een identiteitsbewijs en een geldig toegangsbewijs tot het Disneyland Park of het Walt Disney Studios Park (normaal ticket of jaarkaart).
Vandaag via de mail:
Temporary closure of the Salon Mickey

Due to renovation, the Salon Mickey will be closed from Monday, January 12 to at least Friday, February 13, 2015. Improvements are being made to the area (paving), between the Disneyland® Hotel and the entrance of Salon Mickey. The work is being carried out as part of our strategy of renovation and maintenance of facilities of our resort.

This closure is necessary to preserve your safety and comfort (noise of jackhammers, removal of broken and uneven pavement).

Thank you for your understanding. We will keep you informed should the expected time of the work be extended.
As a result of the recent bad weather conditions over the latest few weeks, the reopening of Salon Mickey has been postponed to Monday 2nd March 2015 at 9 a.m. The Salon Mickey shareholders lounge has been closed since 12 January due to rehabilitation work being carried out on the paving between the Disneyland Hotel and the entrance of the Salon Mickey.
Salon Mickey was was due to re-open this week on 13 February.
Bron: http://wp.me/p503FD-lk

.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
DLRP Gids
Member
Member
BerichtenCOLON 83
GeregistreerdCOLON 09 Feb 2015, 16:32

Koen en Nathalie schreefCOLONToch wel, ik heb de laatste 3 jaar geen PA meer, omdat ik maar 1 x per jaar ga.
Ok, dan volg ik je. Ik ging er van uit dat je met enige regelmaat richting Parijs gaat.
Gebruikers-avatar
IloveMickey
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2015, 15:47

De 10% korting die je krijgt op arrangementen, is dat op de standaard prijs of geldt dat ook bovenop actieprijzen zoals nu met de Ja dagen?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

IloveMickey schreefCOLONDe 10% korting die je krijgt op arrangementen, is dat op de standaard prijs of geldt dat ook bovenop actieprijzen zoals nu met de Ja dagen?
spijtig genoeg niet! Dit is niet combineerbaar met andere kortingen.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Prins Adam schreefCOLONDoor werken voor Salon Mickey is het tijdelijk gesloten!!

Afbeelding

Bron @CafeFantasia
De stand nu:

Heropening Salon Mickey voorzien voor 2 maart!

Foto ED92 Live

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
IloveMickey
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2015, 15:47

Ik vertrek morgen, ben benieuwd naar de 'vernieuwde' Salon Mickey
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

IloveMickey schreefCOLONIk vertrek morgen, ben benieuwd naar de 'vernieuwde' Salon Mickey
Hou ons op de hoogte!

Afbeelding
Afbeelding
digikl
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2014, 18:34

Prins Adam schreefCOLON
IloveMickey schreefCOLONIk vertrek morgen, ben benieuwd naar de 'vernieuwde' Salon Mickey
Hou ons op de hoogte!

Niks nieuws te zien hoor...

M.
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

Prins allaweed heeft net al zijn aandelen verkocht ;hopelijk koopt wdc ze .
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

disneyzot schreefCOLONPrins allaweed heeft net al zijn aandelen verkocht ;hopelijk koopt wdc ze .
Hij heeft ze niet net verkocht.
Er is bekend gemaakt dat hij ze GAAT verkopen.
Het nieuws is gisteren naar buiten gebracht dat hij zijn volledig vermogen de komende jaaaaaren stukje voor stukje gaat schenken aan goede doelen.
Dus het kan nog goed 10 jaar of langer duren voor hij zijn Disney aandelen daadwerkelijk verkoopt.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Is dlp dan geen goed doel :)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Prins Adam schreefCOLONIs dlp dan geen goed doel :)
Haha altijd.

Maar zoals gewoon zorgt ED92 alleen maar weer voor onnodige verwarring.
Hij gaat namelijk niet zijn aandelen in Disney verkopen.
Hij gaat zijn persoonlijke vermogen wegschenken. Niet zijn aandelen in Kingdom Holding.

"Saudi Arabian billionaire Prince Alwaleed bin Talal has is donate his $32bn (£20bn; €29bn) personal fortune to charity. The money would be used to "foster cultural understanding", "empower women", and "provide vital disaster relief", the Prince has said. The prince will be donating his personal wealth. "This is very much separate from my ownership in Kingdom Holding," the announcement. Kingdom Holding presently owns 38,976,490 shares in Euro Disney SCA - 4.98% of the company." - Salon Mickey, Twitter
Afbeelding
PeterPan1
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2014, 16:40

Ik heb sinds vorige week twee regels over stock dividend gekregen bij Binck. Hebben jullie dat ook? Iemand hier meer info over? :)
Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar