Stel jezelf voor!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
littlebelle
Member
Member

precies,
alhoewel als het in mijn dochter haar voordeel werkt dan gelooft ze alles....
maar dat iets te kleine wolkje boven olaf in de zomer dat kan eeggg niiieee maar een pratende rendier weer wel. dan moet je toch snappuhhh mama :shock:
D-Tekenaar
Member
Member

Bedoel je met dat rendier Sven ?
Want Sven praat niet hé ! Kristoff gebruikt Sven als een soort van spreekpop :P

Wat een top onderwerp hé :thumbs:
littlebelle
Member
Member

:oops: ahhhhhhhhhh :oops: ik denk dat ik eens er voor moet gaan zitten (alleen) nu dacht ik echt dat het die rendier wel praatte
Oswald23
Member
Member

Hoi

Ik ben Danny en 34 jaar woon in Nederland. Ik ben een groot fan van Disney. Ik ben al ontelbaar keer in DLRP geweest, een keer of 12 naar WDW en 1 keer naar Disneyland Anaheim. Dit jaar staat nog een keer Parijs en Anaheim op het programma.

Mijn favoriete characters zijn Oswald, Cheshire Cat en Mickey. Ik heb inmiddels 117 verschillende characters ontmoet en durf mezelf ook nog een character hunter te noemen

Verder verzamel ik ook heel veel Disney :)

Ik werk in de bankensector, getrouwd en ben vader van 2 kids.

Als je vragen hebt brand los :)
D-Tekenaar
Member
Member

117 characters (mijn mond valt open van verbazing )
En je noemt jezelf geen character hunter ?
Wat ben je dan wel vraag ik me af ?

Volgens de officiële teller van Character Central(waar jij ook zit :D ) heb ik er 111 .
en ik noem mezelf toch wel een character hunter hoor :D

Hoe dan ook ! Hartelijk welkom op Café Mickey
--------------------------------------------------------------------------------------
Blijkbaar had ik een leesfoutje :P
Je noemt jezelf dus wel een character hunter :D
En dat ben je ook !!!!

Heb trouwens je characters eens bekeken op Character Central .
En je hebt een heel mooi collectie :thumbs:
Oswald23
Member
Member

Ik bedoelde dat ik mezelf een character hunter mag noem D-tekenaar. Ik typte een beetje krom :)
D-Tekenaar
Member
Member

En ik lees een beetje krom :P
kevaro18
Member
Member

Ik meld me ook.
Ik ben Kelsy en ben 18 jaar oud, ik ben toen ik klein was al erg vaak naar disneyland geweest en ga na een hele lange tijd 9 augustus weer met mijn vriend.
Ik heb er zo ontzettend veel zin in, ik wil vooral met de prinsessen op de foto want ben stiekem nog steeds een grote prinsessen fan !

:sorc:
I'm 99,9% sure i'm a disney princess

Afbeelding
D-Tekenaar
Member
Member

Welkom Kelsy en heel veel Disney plezier
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Welkom Kelsy en heel veel plezier op ons forum
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Lisjuh
Member
Member

Hoi!!

Ik ben Melissa, 24 jaar en woon in de betuwe.
Ik ben al jaren Disney fan, en groot fan van Buzz Lightyear en Woody Of naja gewoon Toy Story ;-)
Ook is An Extremely Goofy Movie en The Nightmare Before Christmas 2 van mijn favoriete.

Helaas ben ik in mijn leven nog maaar 1x in Disneyland geweest. alleen afgelopen december 1x 1 dag, toen was het zo ontzettend druk dat ik niet 1 attractie heb kunnen doen en door de bomen het bos niet meer zag. Later zag ik op jullie forum dat Disneyland zelfs borden had geplaatst die dag dat het zo druk was dat geadviseerd werd om niet naar binnen te gaan :( (6december2014)

Gelukkig hebben ik en mijn vriend genoeg gespaard om eind september, begin oktober 2 nachten en 3 dagen te verblijven in disneyland :D We overnachten in het Santa Fé hotel.

Ik ben al tijdje aan meelezen op jullie forum om me in te lezen op onze reis, maar deed dit op me mobiel en was soms wat onhandig type dus ditmaal even achter de laptop gekropen en meteen even de tijd genomen om me voor te stellen :D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Lisjuh schreef:Hoi!!

Ik ben Melissa, 24 jaar en woon in de betuwe.
Ik ben al jaren Disney fan, en groot fan van Buzz Lightyear en Woody Of naja gewoon Toy Story ;-)
Ook is An Extremely Goofy Movie en The Nightmare Before Christmas 2 van mijn favoriete.

Helaas ben ik in mijn leven nog maaar 1x in Disneyland geweest. alleen afgelopen december 1x 1 dag, toen was het zo ontzettend druk dat ik niet 1 attractie heb kunnen doen en door de bomen het bos niet meer zag. Later zag ik op jullie forum dat Disneyland zelfs borden had geplaatst die dag dat het zo druk was dat geadviseerd werd om niet naar binnen te gaan :( (6december2014)

Gelukkig hebben ik en mijn vriend genoeg gespaard om eind september, begin oktober 2 nachten en 3 dagen te verblijven in disneyland :D We overnachten in het Santa Fé hotel.

Ik ben al tijdje aan meelezen op jullie forum om me in te lezen op onze reis, maar deed dit op me mobiel en was soms wat onhandig type dus ditmaal even achter de laptop gekropen en meteen even de tijd genomen om me voor te stellen :D
Welkom en veel plezier op je volgende trip!

Afbeelding
Afbeelding
josj
Member
Member

Hoi ik ben jos en samen met vrouw en 3 kinderen [ 9,6 en 3 maanden ] oud .
Als fervent disney liefhebber vooral vrouwlief, bezoeken we dlp eens per jaar ongeveer.
Zelf ben ik ook al twee keer in wdw orlando geweest met de vrouw maar door de huidige dollar/euro koers en het geweld van 3 kinderen is orlando nog ver weg voor ons [ blijven dromen ].
Nu houden wij dit forum mooi in de gaten ivm de verbouwingen enz voor het 25 jarig bestaan.
Wij overwegen dus ook een jaarkaart in 2017 en vinden hier echt veel nuttige info.

It all started with a mouse
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

josj schreef:Hoi ik ben jos en samen met vrouw en 3 kinderen [ 9,6 en 3 maanden ] oud .
Als fervent disney liefhebber vooral vrouwlief, bezoeken we dlp eens per jaar ongeveer.
Zelf ben ik ook al twee keer in wdw orlando geweest met de vrouw maar door de huidige dollar/euro koers en het geweld van 3 kinderen is orlando nog ver weg voor ons [ blijven dromen ].
Nu houden wij dit forum mooi in de gaten ivm de verbouwingen enz voor het 25 jarig bestaan.
Wij overwegen dus ook een jaarkaart in 2017 en vinden hier echt veel nuttige info.

It all started with a mouse
Welkom Jos!

Afbeelding
Afbeelding
D-Tekenaar
Member
Member

Een warme welkom aan de nieuwe leden en veel Disney plezier gewenst :D
Plaats reactie

Terug naar “"Ons Café"”