alhoewel als het in mijn dochter haar voordeel werkt dan gelooft ze alles....
maar dat iets te kleine wolkje boven olaf in de zomer dat kan eeggg niiieee maar een pratende rendier weer wel. dan moet je toch snappuhhh mama

Welkom en veel plezier op je volgende trip!Lisjuh schreef:Hoi!!
Ik ben Melissa, 24 jaar en woon in de betuwe.
Ik ben al jaren Disney fan, en groot fan van Buzz Lightyear en Woody Of naja gewoon Toy Story
Ook is An Extremely Goofy Movie en The Nightmare Before Christmas 2 van mijn favoriete.
Helaas ben ik in mijn leven nog maaar 1x in Disneyland geweest. alleen afgelopen december 1x 1 dag, toen was het zo ontzettend druk dat ik niet 1 attractie heb kunnen doen en door de bomen het bos niet meer zag. Later zag ik op jullie forum dat Disneyland zelfs borden had geplaatst die dag dat het zo druk was dat geadviseerd werd om niet naar binnen te gaan(6december2014)
Gelukkig hebben ik en mijn vriend genoeg gespaard om eind september, begin oktober 2 nachten en 3 dagen te verblijven in disneylandWe overnachten in het Santa Fé hotel.
Ik ben al tijdje aan meelezen op jullie forum om me in te lezen op onze reis, maar deed dit op me mobiel en was soms wat onhandig type dus ditmaal even achter de laptop gekropen en meteen even de tijd genomen om me voor te stellen

Welkom Jos!josj schreef:Hoi ik ben jos en samen met vrouw en 3 kinderen [ 9,6 en 3 maanden ] oud .
Als fervent disney liefhebber vooral vrouwlief, bezoeken we dlp eens per jaar ongeveer.
Zelf ben ik ook al twee keer in wdw orlando geweest met de vrouw maar door de huidige dollar/euro koers en het geweld van 3 kinderen is orlando nog ver weg voor ons [ blijven dromen ].
Nu houden wij dit forum mooi in de gaten ivm de verbouwingen enz voor het 25 jarig bestaan.
Wij overwegen dus ook een jaarkaart in 2017 en vinden hier echt veel nuttige info.
It all started with a mouse