Niet Disney Parken Videos

Partner site van Café Mickey met leuk Disney nieuws en vooral mooie Disney filmpjes.

ModeratorCOLON dlrpfans

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
dlrpfans
Member
Member
BerichtenCOLON 1056
GeregistreerdCOLON 16 Feb 2014, 08:59

In dit topic vind je onze video's van niet Disney parken
Gebruikers-avatar
dlrpfans
Member
Member
BerichtenCOLON 1056

In het thema het moet niet altijd Disney zijn, brachten wij ook een bezoekje aan het park Tripsdrill in Duitsland.
We testen er enkele rollercoasters uit en maakte enkele onrides

Tijdens ons bezoek aan Europa Park zijn we ook even afgezakt naar het park Tripsdrill, we hebben daar enkele rollercoasters uitgetest en enkele onrides gemaakt.
Het was voor ons de eerste keer in dit park, ik had het kleiner voorgesteld, maar na aankomst was ik meteen verzot op dit parkje, wat een heerlijk Duitse sfeer hangt daar en wat een soepele rides hebben ze daar. Vooral het design van de splash vond ik super, je zit tijdens de ride gewoon in een badkuip, gewoon brilliant gevonden.

het was wel 2 uur rijden van Europa Park, maar echt wel de moeite waard om te bezoeken.

Er was ook een wild dierenpark, maar daar hadden we helaas geen tijd meer voor.

Zoals gewoonlijk, niet veel tekst of foto's, maar ons gevoel en ervaring van dit park zit in deze video

Gebruikers-avatar
dlrpfans
Member
Member
BerichtenCOLON 1056

In het thema van het hoeft niet altijd Disney te zijn, deze keer 2 video's van onze trip naar Europa Park in Duitsland

Dag 1

Dag 2

Gebruikers-avatar
dlrpfans
Member
Member
BerichtenCOLON 1056

In het thema, het moet niet altijd Disney zijn, ging ik met Jordi naar de Efteling
We nemen je mee tijdens onze dag in de Efteling
Gebruikers-avatar
dlrpfans
Member
Member
BerichtenCOLON 1056

Zoals vele anderen hier bezoek ik naast Disney ook andere parken en dierenparken, zo was ik afgelopen week in Pairi Daiza, een park die voor mij één van de mooiste is die ik ken, prachtig gethematiseerd en een goed contact met de dieren, echt een aanrader.
Het park is redelijk uitgebreid, dus in deze video zie je maar een klein deel van wat er allemaal te zien is.

BUTTON_POST_REPLY

Terug naar