Pirates Of the Caribbean
- judoka Jol
- Member

- BerichtenCOLON 148
- GeregistreerdCOLON 01 Apr 2013, 15:57
Yess! Ik heb er nu al zin in ik ben dol op deze films net als alle andere disney films. maar deze heeft voor mij iets unieks. Het is zo knap gemaakt met special effects. dat ik als technicus helemaal onderste boven van ben welke ze gebruiken.
Vanaf 1997 minstens 1 keer per jaar naar Disneyland Parijs. In 2000 en 2003 naar Walt Disney World te Orlando. En in 2007 naar Disney Resort te Anahem.
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
- GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37
yesssssssss een nieuwe potc film
loves these movies!!!
vond de eerste en de vierde tot nu toe het beste
de andere zijn wat donkerder
loves these movies!!!
vond de eerste en de vierde tot nu toe het beste
de andere zijn wat donkerder
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00
Ik vind het vierde deel zeker niet slecht, maar wel de minste.
Deel 1 t/m 3 behoren tot mijn absolute favoriete films aller tijden.
Ik ga zeker deel 5 ook bekijken, puur uit nieuwsgierigheid, maar ik ben er niet heeeel erg enthousiast over.
Vind persoonlijk dat ze het nu echt een beetje te veel aan het uitmelken zijn.
Bij sommige films werkt dat, bij POTC vind ik niet dat het werkt.
Deel 1 t/m 3 behoren tot mijn absolute favoriete films aller tijden.
Ik ga zeker deel 5 ook bekijken, puur uit nieuwsgierigheid, maar ik ben er niet heeeel erg enthousiast over.
Vind persoonlijk dat ze het nu echt een beetje te veel aan het uitmelken zijn.
Bij sommige films werkt dat, bij POTC vind ik niet dat het werkt.

De opnames van Pirates of the Caribbean 5, het vervolg van de franchise met Johnny Depp in de hoofdrol, starten in februari. Die info komt van de producer van de film zelf, Jerry Bruckheimer, die het nieuws bekendmaakt op zijn Twitteraccount.

« Ik was volledig weg van Johnny Depp’s performance in Mortdecai. Ik kan haast niet wachten op het begin van de opnames van Pirates of the Caribbean 5, volgende maand », schrijft hij. En Bruckheimer heeft ook zopas bekendgemaakt dat Kaya Scodelario deel zal uitmaken van de cast. De schone uit Skins en The Maze Runner werd deze week reeds aangekondigd in de Amerikaanse pers. Ze zal dus de vervangster worden van Keira Knightley in dit 5de luik, tegenover Johnny Depp en Brenton Thwaites.
Bron: Cinenews

« Ik was volledig weg van Johnny Depp’s performance in Mortdecai. Ik kan haast niet wachten op het begin van de opnames van Pirates of the Caribbean 5, volgende maand », schrijft hij. En Bruckheimer heeft ook zopas bekendgemaakt dat Kaya Scodelario deel zal uitmaken van de cast. De schone uit Skins en The Maze Runner werd deze week reeds aangekondigd in de Amerikaanse pers. Ze zal dus de vervangster worden van Keira Knightley in dit 5de luik, tegenover Johnny Depp en Brenton Thwaites.
Bron: Cinenews
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Johnny Depp gewond tijdens productie Pirates-film

Johnny Depp is afgelopen weekend gewond geraakt toen hij in Australië was voor de opnames van een nieuwe film van Pirates of the Caribbean. De 50-jarige acteur raakte gewond aan zijn hand en moet geopereerd worden.
Hoe Depp juist gewond raakte, is onduidelijk. Hij liep de verwondingen alleszins niet op toen hij op de set voor Pirates of the Caribbean was. De acteur werd intussen weer overgevlogen van Australië naar de Verenigde Staten voor de operatie. Volgens een woordvoerder van de producers van de film, zal de afwezigheid van Depp minimale impact hebben op het filmen van de 5e Pirates-film.
Het is de tweede tegenslag voor de Pirates-productie. Eerder werd de productie al verstoord toen een man verkleed als piraat de set op kwam terwijl hij met een mes zwaaide.
Bron Het nieuwsblad

Johnny Depp is afgelopen weekend gewond geraakt toen hij in Australië was voor de opnames van een nieuwe film van Pirates of the Caribbean. De 50-jarige acteur raakte gewond aan zijn hand en moet geopereerd worden.
Hoe Depp juist gewond raakte, is onduidelijk. Hij liep de verwondingen alleszins niet op toen hij op de set voor Pirates of the Caribbean was. De acteur werd intussen weer overgevlogen van Australië naar de Verenigde Staten voor de operatie. Volgens een woordvoerder van de producers van de film, zal de afwezigheid van Depp minimale impact hebben op het filmen van de 5e Pirates-film.
Het is de tweede tegenslag voor de Pirates-productie. Eerder werd de productie al verstoord toen een man verkleed als piraat de set op kwam terwijl hij met een mes zwaaide.
Bron Het nieuwsblad
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Johnny Depp brengt als Jack Sparrow bezoek aan zieke kinderen

Johnny Depp heeft tussen het filmen van de laatste 'Pirates of The Caribbean' door tijd gemaakt om een bezoek te brengen aan een kinderziekenhuis in de Australische stad Brisbane. En dat deed de acteur volledig verkleed als zijn personage Captain Jack Sparrow.
De 52-jarige Depp is in Australië voor de opnames van 'Dead Men Tell No Tales', het laatste deel in de bekende 'Pirates of the Caribbean'-franchise. Maar vanochtend (plaatselijke tijd) was hij niet op de set te vinden.
De ster bracht in plaats daarvan een verrassingsbezoek aan het Lady Cilento Children's Hospital in Brisbane. Foto's van Jack Sparrow die de jonge patiëntjes omhelst werden al snel op Twitter gedeeld.
De 7-jarige Max Bennet was een van de gelukkigen die Depp mocht ontmoeten. Hij was volgens ABC News nog met mama Rachel aan het eten toen een zwarte helikopter aan het ziekenhuis landde. "Hij [Depp] ging langs alle kamers om de kinderen te begroeten die niet uit bed konden", vertelt Rachel. "Wij waren voor een van de kamers aan het wachten en hij kwam naar ons toe en deed een leuke babbel met Max."
Depp reist naar eigen zeggen wel vaker met zijn Jack Sparrow-outfit voor dergelijke spontane bezoekjes.
Bron HLN.be

Johnny Depp heeft tussen het filmen van de laatste 'Pirates of The Caribbean' door tijd gemaakt om een bezoek te brengen aan een kinderziekenhuis in de Australische stad Brisbane. En dat deed de acteur volledig verkleed als zijn personage Captain Jack Sparrow.
De 52-jarige Depp is in Australië voor de opnames van 'Dead Men Tell No Tales', het laatste deel in de bekende 'Pirates of the Caribbean'-franchise. Maar vanochtend (plaatselijke tijd) was hij niet op de set te vinden.
De ster bracht in plaats daarvan een verrassingsbezoek aan het Lady Cilento Children's Hospital in Brisbane. Foto's van Jack Sparrow die de jonge patiëntjes omhelst werden al snel op Twitter gedeeld.
De 7-jarige Max Bennet was een van de gelukkigen die Depp mocht ontmoeten. Hij was volgens ABC News nog met mama Rachel aan het eten toen een zwarte helikopter aan het ziekenhuis landde. "Hij [Depp] ging langs alle kamers om de kinderen te begroeten die niet uit bed konden", vertelt Rachel. "Wij waren voor een van de kamers aan het wachten en hij kwam naar ons toe en deed een leuke babbel met Max."
Depp reist naar eigen zeggen wel vaker met zijn Jack Sparrow-outfit voor dergelijke spontane bezoekjes.
Bron HLN.be
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier

Geweldig filmpje ook! "If there are other people in it, why do you call it a selfie?"
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Beste CPT Jack Sparrow bezoek aub het SFZ ziekenhuis waar mijn vader werkt 
Die man is toch zo geweldig ! Zo leuk wat hij voor de zieke en andere kinderen doet .
Die man is toch zo geweldig ! Zo leuk wat hij voor de zieke en andere kinderen doet .
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
- GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37
heel mooi van hem en leuk gedaan!! geweldig om op die gezichtjes een glimlach te zien 
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Hier staat de volledige video !
Hij is zo ontroerend maar toch grappig .
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
Disney dacht dat Cpt Jack Sparrow homo was !

De flamboyante kapitein uit de populaire Pirates of the Caribbean reeks was in het begin niet geliefd bij iedereen van Disney .
Dat gaf de acteur Johnny Depp toe .
De piraat die gebaseerd werd op Ketih Richards (Rolling Stones en Pirates of the Caribbean 4)
Werd op korte tijd één van de meest gekende en populaire film characters .
En hij zorgde er dan ook voor dat Pirates of the Caribbean een billion dollar franchise werd .
Een tijdje geleden besprak Johnny zijn film carriere op het American Film Institute festival naar aanleiding van zijn nieuwste film Black Mass. Daar zei Johnny dat bepaalde personen van Disney niet echt tevreden waren met hoe Cpt Jack Sparrow bewoog .
Een medewerkster vroeg aan Johnny of Jack homo was .
Hier op antwoorden Johnny dat als zijn figuren homo zijn .
Met deze woorden werd de vrouw pas echt zenuwachtig.
Bron : http://www.independent.co en http://www.telegraph.co.uk

De flamboyante kapitein uit de populaire Pirates of the Caribbean reeks was in het begin niet geliefd bij iedereen van Disney .
Dat gaf de acteur Johnny Depp toe .
De piraat die gebaseerd werd op Ketih Richards (Rolling Stones en Pirates of the Caribbean 4)
Werd op korte tijd één van de meest gekende en populaire film characters .
En hij zorgde er dan ook voor dat Pirates of the Caribbean een billion dollar franchise werd .
Een tijdje geleden besprak Johnny zijn film carriere op het American Film Institute festival naar aanleiding van zijn nieuwste film Black Mass. Daar zei Johnny dat bepaalde personen van Disney niet echt tevreden waren met hoe Cpt Jack Sparrow bewoog .
Een medewerkster vroeg aan Johnny of Jack homo was .
Hier op antwoorden Johnny dat als zijn figuren homo zijn .
Met deze woorden werd de vrouw pas echt zenuwachtig.
Bron : http://www.independent.co en http://www.telegraph.co.uk
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
‘Paul McCartney in Pirates of the Caribbean’

Na een Rolling Stone is nu ook een Beatle te zien in Pirates of the Caribbean. Paul McCartney heeft een rolletje in de nieuwste film in de reeks, Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales. Dat meldt filmsite Deadline.
Rond McCartney is een extra scène geschreven, die is geschoten nadat de opnamen voor Dead Men Tell No Tales al achter de rug waren. Welke rol de Beatle vertolkt in de vijfde Pirates-film, is nog niet bekend. Er is nog genoeg tijd om de extra scène toe te voegen aan de film; Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales wordt pas in mei 2017 in de bioscopen verwacht.
Voor de film kroop Johnny Depp weer in de huid van kapitein Jack Sparrow. Geoffrey Rush is opnieuw te zien als Barbosa en Orlando Bloom keert terug als Will Turner. Ook Javier Bardem, Brenton Thwaites en Kaya Scodelario zijn te zien in de film.
Rolling Stone Keith Richards speelde in Pirates of the Caribbean: At World's End uit 2007 en Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides uit 2011. In beide films nam de gitarist de rol van kapitein Teague, Jack Sparrows vader, voor zijn rekening.
bron : http://media.tpo.nl

Na een Rolling Stone is nu ook een Beatle te zien in Pirates of the Caribbean. Paul McCartney heeft een rolletje in de nieuwste film in de reeks, Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales. Dat meldt filmsite Deadline.
Rond McCartney is een extra scène geschreven, die is geschoten nadat de opnamen voor Dead Men Tell No Tales al achter de rug waren. Welke rol de Beatle vertolkt in de vijfde Pirates-film, is nog niet bekend. Er is nog genoeg tijd om de extra scène toe te voegen aan de film; Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales wordt pas in mei 2017 in de bioscopen verwacht.
Voor de film kroop Johnny Depp weer in de huid van kapitein Jack Sparrow. Geoffrey Rush is opnieuw te zien als Barbosa en Orlando Bloom keert terug als Will Turner. Ook Javier Bardem, Brenton Thwaites en Kaya Scodelario zijn te zien in de film.
Rolling Stone Keith Richards speelde in Pirates of the Caribbean: At World's End uit 2007 en Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides uit 2011. In beide films nam de gitarist de rol van kapitein Teague, Jack Sparrows vader, voor zijn rekening.
bron : http://media.tpo.nl