heb bij de zeeman Disney placemats gevonden voor 80cent per stuk
dus 4 meegenomen, minnie, cars, prinsessen en winnie de pooh
dat maakt ontbijten nog gezelliger

Ik ben twee weken geleden naar Billy Elliot geweest en het was fantastisch! Zo ongelofelijk knap wat die Billy's kunnenMiss Ariel schreefCOLONtickets voor Billy Elliot ( heb nog nooit de film gezien of het boek gelezen dus de musical dan maar haha )
en tickets voor Disney in concert, benieuwd hoe dat gaat zijn
vorige week bij Disney winkel in Helmond een snowgie ( van frozen fever ), sebastiaan en max knuffel gekocht voor de Halloween party dit jaar

ik ben benieuwd want zoals ik zei, ken er niks van!!SlinkyDog schreefCOLONIk ben twee weken geleden naar Billy Elliot geweest en het was fantastisch! Zo ongelofelijk knap wat die Billy's kunnenMiss Ariel schreefCOLONtickets voor Billy Elliot ( heb nog nooit de film gezien of het boek gelezen dus de musical dan maar haha )
en tickets voor Disney in concert, benieuwd hoe dat gaat zijn
vorige week bij Disney winkel in Helmond een snowgie ( van frozen fever ), sebastiaan en max knuffel gekocht voor de Halloween party dit jaar

alvast veel plezier en laat weten hoe het wasAnnet schreefCOLONIk ga donderdag naar Billy Elliot. Heb alleen korte optredens op de Musical Singalong en West End Live gezien, dus ben benieuwd!
ik snap het helemaal!!! hahahLaura schreefCOLON
Kon ik toch niet laten liggen voor €2 bij de Primark