Star Wars Jedi Training Academy in Videopolis

Alles over het Disneyland Park.
Gebruikers-avatar
Nicole1988
Member
Member
BerichtenCOLON 411
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2014, 07:55

Ja dat had ik idd gelezen gaat hoop ik goed komen! :-)
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Als je om 10 uur aan videopolis staat zal het wel lukken denk ik :P
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Vanaf zaterdag 11 juli is de nieuwe Jedi Training Academy dagelijks te zien in Videopolis!

Afbeelding

Zaterdag 11 juli om 17u, 19u20, 20u12 en 21u15 (de show van 15u en 16u is gereserveerd voor Dreampashouders)
En vanaf dan dagelijks om 15u, 16u, 17u, 19u20, 20u12 en 21u15

Jonge Padawans kunnen zich elke dag inschrijven in Videopolis om 10u45. (leeftijd tussen 7 en 12 jaar)
Afbeelding

Bekijk een korte preview van de show

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
judoka Jol
Member
Member
BerichtenCOLON 148
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2013, 15:57

Jammer, dat ik bijna twintig ben want ik had wel mee willen doen.
Vanaf 1997 minstens 1 keer per jaar naar Disneyland Parijs. In 2000 en 2003 naar Walt Disney World te Orlando. En in 2007 naar Disney Resort te Anahem.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Ik ben benieuwd, mijn dochter roept dat ze ook mee wilt doen.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Filmpje komt deze week

Afbeelding
Afbeelding
proof29
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 01 Nov 2009, 10:42

Heeft iemand al ervaren hoe snel de inschrijvingen vol zitten op een dag?
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Bekijk hier de volledige Jedi Training Academy show in Videopolis gefilmd op de eerste dag 11 juli 2015.

Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Café Mickey was bij de eerste publieke shows van zaterdag 11 juli 2015.
Hieronder een kleine omschrijving van wat je mag verwachten.

Afbeelding

Afbeelding

Eerst en vooral: dit is GEEN Star Wars Show, zoals sommigen van jullie wel zouden willen. Maar dit is een echte Jedi Training Academy waar kinderen van 7 tot 12 jaar zich kunnen aanmelden om getraind te worden tot Padawan door een echte Jedi Master!

De show wordt 6 keer per dag opgevoerd tot (voorlopig) eind februari, en dit in het vernieuwde Videopolis theater. In iedere show krijgen 16 kinderen de kans om opgeleid te worden tot echte Padawans. Uiteraard staan ze er niet alleen voor, en zullen ze bijgestaan worden door 2 Jedi Knights en een Jedi master. Disneyland Paris kan rekenen op 3 verschillende Jedi Masters, waarvan 1 vrouw en 2 mannen die de kinderen zullen trainen.

Afbeelding

De registratie van de kinderen begint om 10:45 aan de ingang van de Jedi Academy (Videopolis) en ze zullen in groepen worden ingedeeld voor de shows gedurende de dag. 45 minuten voor aanvang van de show krijgen de kinderen een private training in Arcade A door de Jedi Knights. Daar worden ze gekleed als echte Padawans en krijgen hun eigen trainingslightsaber. Hier leren ze ook de basis om hun lightsaber te gebruiken en enkele basis vechttechnieken voordat ze het podium opgaan!

Afbeelding

Dan komt het grote moment. De leerlingen komen op het podium en maken kennis met hun Jedi Master, die op zijn/haar beurt de oude vechttechnieken leert en tevens “The Force” leert te gebruik.

Afbeelding

Arme R2-D2 weet niet wat er gebeurd wanneer de Padawans in training hun krachten bundelen om hem van de grond te tillen! Je kan zien dat de groep echt wel krachtig is.

Afbeelding

Maar… krachtig genoeg om de ‘Dark Side’ te verslaan wanneer ze Darth Vader ontmoeten? Ze zullen dit maar snel genoeg te weten komen, want een verstoring in de ‘Force’ is een indicatie dat er niet veel goeds uit de deur achter hen zal komen. En jawel hoor, daar komt het…2 stormtroopers snellen de deur uit, met in hun kielzog Darth Vader.

Afbeelding

Nog voor je het weet staat hij in het midden van de jonge Padawans. Nu is het aan hen om de ‘Dark Lord’ te verslaan, en moeten daarvoor alle technieken gaan gebruiken om hem te verslaan! Zal het hen lukken? Of zullen ze falen? Dit is aan jullie om dit uit te zoeken! Ga gerust eens kijken naar deze korte show.

Afbeelding

Afbeelding

Zoals gezegd is deze show specifiek voor kinderen en hun – o zo fiere – ouders, maar ook iedereen die graag eens een stormtrooper of Darth Vader wil zien passeren zal deze show wel smaken.
Weet dat dit een Training Academy is waar kinderen de hoofdrol spelen in deze show. Voor hen is dit een unieke kans om deel uit te maken van een groots spektakel, en zullen zich dit een leven lang herinneren als het moment waarop ze Darth Vader verslaan (of niet?).

Afbeelding

Voor sommige lijkt het individueel gevecht met Darth Vader een beetje saai, maar ik kan zeggen dat sommige kinderen echt wel hilarisch zijn, of gewoon super schattig wanneer ze moedig maar toch ook wel met beetje schrik voor de indrukwekkende Darth Vader staan. Dit maakt iedere show gewoon uniek!

Praktisch: om 10:45 beginnen de inschrijvingen voor kinderen tussen 7 en 12 jaar en dit vooraan buiten Videopolis Theatre.
De shows zijn om 15:00, 16:00 en 17:00 in de namiddag en om 19:20; 20:15 en 21:15 in de avond. De kinderen moeten 45 minuten voor de show aanwezig zijn.

Opgelet: De show is in het Frans en Engels tegelijk.

En voor alle toekomstige Padawans: may the Force be with you!

Afbeelding

Bekijk de volledige show van de Jedi Training Academy Disneyland Paris

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

leuk verslag. :) ziet er leuk uit allemaal.
Volg onze avonturen op instagram
smockey799
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2012, 12:43

Wij gaan volgende week vrijdag t/m maandag met onze zoon van 9jaar, ben benieuwd hoe snel de 96 plaatsen vol zijn en we niet tevergeefs in de rij staan.
Gebruikers-avatar
Nicole1988
Member
Member
BerichtenCOLON 411
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2014, 07:55

Inschrijven is van af 10.45 heb van de week mensen al om tussen 8 en 9 uur in de rij zien staan (alleen mogelijk als je dus hotel.gast ben of jaarkaart houder omdat het bij video polis is) het is wie het eerst komt heeft geluk. Maar hoe snel dat gaat durf ik niet gezeggen na wat ik.zag erg snel
Gebruikers-avatar
Tess81
Member
Member
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2015, 18:45

Dus mijn vriend kan helemaal niet mee doen? Ik heb een jaarkaart, maar mijn vriend niet :( We verblijven ook niet in een Disney hotel (veel te duur).
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Tess81 schreefCOLONDus mijn vriend kan helemaal niet mee doen? Ik heb een jaarkaart, maar mijn vriend niet :( We verblijven ook niet in een Disney hotel (veel te duur).
Meedoen aan de show is voor kinderen tussen 7 en 12 jaar hoor. (Of is hij die leeftijd?)
Als hij die leeftijd is kan je om 9u30 in Main Street en vanaf 10u naar Videopolis....
Kijken moet zeker lukken de shows zijn vanaf 15u , 6 keer per dag!

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar