Maar goed, stel dat ik dat wel zou willen, dan zou danseres/performer me het leukst lijken.
Of anders iets achter de schermen met tekst en vertalen..

Is dit nu echt nodig?? Het gaat hier om iemands droomjob. Maakt het dan uit dat het niet mogelijk is?Mouseketeer schreefCOLONEnkel character begeleider kun je niet zijn.
Je bent alleen begeleider van characters als je zelf ook een Character & Parade Performer bent, of als je Guest Flow doet.

Denk je dat vakken vullen in het Disneyland Park ook in 5 minuten gedaan is als het park om 23.00 uur sluit?Alien schreefCOLONIk zou hetzelfde willen doen als wat ik nu doe in een mooi park in Kaatsheuvel: werken in de merchandise. Door m'n werk weet ik al dat attracties niets voor mij zijn haha. En als ik zou moeten kiezen zou ik willen werken in het park zelf. Waar maakt me dan eigenlijk niet zo gek veel uit.
Het liefste niet in de Village, want dan ben je tot diep in de nacht bezig.
Mooi op tijd om met de eerste bus huiswaarts te gaanAlien schreefCOLONNee, maar een collega van mij heeft daar o.a. in de Village gewerkt. Na 4 uur klaar zijn is daar geen uitzondering

Arthur schreefCOLONMooi op tijd om met de eerste bus huiswaarts te gaanAlien schreefCOLONNee, maar een collega van mij heeft daar o.a. in de Village gewerkt. Na 4 uur klaar zijn is daar geen uitzondering